Napraattopic deel 118

04-10-2019 13:13 3080 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
He bah Yas, wat een klote uitslag :(
Alle reacties Link kopieren
AllyMcBeal schreef:
05-10-2019 18:07
Wat klote Yas dat de uitslag zo slecht was. :|
Tja. Daarom hamer ik er zo op bij 50 plus vrouwen om het te laten checken. Ik was vet te laat en pas bij de tweede breuk werd een arts wakker.
Hoe eerder je met cementpillen begint, hoe beter.

Een vriendin van me brak onlangs haar enkel. Heeft gehamerd op een scan en kreeg hem. Niks aan de hand.

Ik ben voor preventief scannen. Net als de mammografie.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
05-10-2019 18:40
Tja. Daarom hamer ik er zo op bij 50 plus vrouwen om het te laten checken. Ik was vet te laat en pas bij de tweede breuk werd een arts wakker.
Hoe eerder je met cementpillen begint, hoe beter.

Een vriendin van me brak onlangs haar enkel. Heeft gehamerd op een scan en kreeg hem. Niks aan de hand.

Ik ben voor preventief scannen. Net als de mammografie.
Mijn moeder had het echt heel erg dus ik kreeg de scan toen ik in de overgang zat en er om vroeg!
Moest er wel om vragen en omdat ik al eens een bot gebroken had kwam ik in aanmerking.
Dus hopelijk op tijd begonnen met de calcium.
I like being a mess. It's who I am.
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
05-10-2019 18:35
Met zijn tweeën. Maar met rode wijn en kaneel.
Ook lekker! Ik had weer eens voor een weeshuis, dus heb een aantal weckpotjes gevuld met stoofpeertjes. Staat kneuterig gezellig in het keukenkastje. En ik ben niet eens kneuterig gezellig :D
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Ally: Welke calcium neem je?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
AllyMcBeal schreef:
05-10-2019 18:46
Mijn moeder had het echt heel erg dus ik kreeg de scan toen ik in de overgang zat en er om vroeg!
Moest er wel om vragen en omdat ik al eens een bot gebroken had kwam ik in aanmerking.
Dus hopelijk op tijd begonnen met de calcium.
Alleen calcium is niet genoeg, moet icm vit d. En je moet er een bisfosfonaat bij hebben. Ik heb die in de vorm van risedronaat.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
05-10-2019 18:51
Alleen calcium is niet genoeg, moet icm vit d. En je moet er een bisfosfonaat bij hebben. Ik heb die in de vorm van risedronaat.
Als je geen osteoporose hebt, is calcium en vit D voldoende. Bisfosfonaat krijg je hier alleen als je osteoporose hebt.
Life is short. Eat dessert first.
Afbeelding
Oudblond schreef:
05-10-2019 18:49
Ook lekker! Ik had weer eens voor een weeshuis, dus heb een aantal weckpotjes gevuld met stoofpeertjes. Staat kneuterig gezellig in het keukenkastje. En ik ben niet eens kneuterig gezellig :D
Doe me eens een recept? En vertel me er meteen even bij hoe ik ze moet wecken, want ik ben de enige hier die stoofpeertjes lust :cry:

Edit: PB me maar, anders gaan Star en Nouschi huilen.
anoniem_648c663507eb3 wijzigde dit bericht op 05-10-2019 19:13
6.42% gewijzigd
Star² schreef:
05-10-2019 19:11
Afbeelding
:rofl:
Lady*Voldemort schreef:
05-10-2019 19:12
Doe me eens een recept? En vertel me er meteen even bij hoe ik ze moet wecken, want ik ben de enige hier die stoofpeertjes lust :cry:

Edit: PB me maar, anders gaan Star en Nouschi huilen.

Ik huil nooit om eten.
Star² schreef:
05-10-2019 19:14
Ik huil nooit om eten.
Ik soms wel, maar ik ben ook niet zo'n goeie kok.
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
05-10-2019 19:12
:rofl:
Ik vermoed dat ik je mijn recept en weckkunsten beter PB LV. :proud:

Nog iemand naar een concert geweest? Iemand zijn nagels opgevreten tijdens het voetbal kijken? PB'en mag. :D
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Jezus, kan die zwartdropje geen cadeaubon voor een dagboek krijgen?
Alle reacties Link kopieren
Suðri schreef:
05-10-2019 19:18
Jezus, kan die zwartdropje geen cadeaubon voor een dagboek krijgen?
Die is te erg. Zelfs een dagboek weet bij haar weg te lopen.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Suðri schreef:
05-10-2019 19:18
Jezus, kan die zwartdropje geen cadeaubon voor een dagboek krijgen?

Huisvrouwen, overgewicht, kort pittig kapsel. Gaaaaaaaaaaaaaaaaap.
Doe Daria Morgendinges dan ook even een dagboek.

Manmanman.
Alle reacties Link kopieren
LV: Dit is een goede basis. Als de saus te dun is als de peertjes gaar zijn, haal ik ze er uit en laat de saus al roerend inkoken. (maak het in een Le Crueset).

https://www.eatpurelove.nl/recepten/sto ... -met-port/

Weckpotjes en elastieken in kokend water (je kan ook jampotjes gebruiken en dan ook de dekseltjes even in kokend water) om te steriliseren. Als je peertjes en saus nog heel heet zijn, is het voldoende om ze in de potjes te doen (goed vol) en die ondersteboven te zetten. Laten afkoelen en even voelen of ze 'dicht' zijn. Als de inhoud niet heet is, dan kwartiertje ondersteboven in een grote pan met kokend water zetten. Klaar.
oudblond wijzigde dit bericht op 05-10-2019 19:27
2.49% gewijzigd
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
05-10-2019 19:25
Doe Daria Morgendinges dan ook even een dagboek.

Manmanman.
Vrouwelijke incel. Heel irritant.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Dit topic is toch wel zo mongool, kind jat, reacties: 'Krijgt ze wel genoeg zakgeld?'

:bonk: :bonk: :bonk: :bonk:

kinderen/puber-steelt-van-ons/list_messages/450438
Oudblond schreef:
05-10-2019 19:25
LV: Dit is een goede basis. Als de saus te dun is als de peertjes gaar zijn, haar ik ze er uit en laat de saus al roerend inkoken.

https://www.eatpurelove.nl/recepten/sto ... -met-port/

Weckpotjes en elastieken in kokend water (je kan ook jampotjes gebruiken en dan ook de dekseltjes even in kokend water) om te steriliseren. Als je peertjes en saus nog heel heet zijn, is het voldoende om ze in de potjes te doen (goed vol) en die ondersteboven te zetten. Laten afkoelen en even voelen of ze 'dicht' zijn. Als de inhoud niet heet is, dan kwartiertje ondersteboven in een grote pan met kokend water zetten. Klaar.
Dank :worship:

Het zullen wel jampotjes worden, want sinds ik de vegetariër uithang eet ik me ongans aan jam :proud:
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
05-10-2019 19:27
Dit topic is toch wel zo mongool, kind jat, reacties: 'Krijgt ze wel genoeg zakgeld?'

:bonk: :bonk: :bonk: :bonk:

kinderen/puber-steelt-van-ons/list_messages/450438
Wat een dommigheid lees ik daar. Puber heeft een rugtas vol problemen en ouders weten het niet meer en hebben profesionele hulp. Dus dan is de oplossing 'meer zakgeld'. Ik word therapeut. Lekker cashen en de oplossing voor problemen voor mezelf houden. Lekker puh.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
05-10-2019 19:29
Wat een dommigheid lees ik daar. Puber heeft een rugtas vol problemen en ouders weten het niet meer en hebben profesionele hulp. Dus dan is de oplossing 'meer zakgeld'. Ik word therapeut. Lekker cashen en de oplossing voor problemen voor mezelf houden. Lekker puh.
Eerlijk gezegd snap ik ook niet waarom zo iemand dan zo'n topic opent. Net wat jij zegt: dat kind is een zak vol problemen, heeft professionele hulp, ouders hebben professionele hulp, maar nu jat het kind geld en dan opent ze een topic want zo hebben ze hun kind niet opgevoed. Schiet mij maar lek.
Solomio schreef:
05-10-2019 17:17
Snackbar.
:high5:

Hier ook vandaag. Doen we anders nooit hoor :whistle:
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
05-10-2019 19:38
Eerlijk gezegd snap ik ook niet waarom zo iemand dan zo'n topic opent. Net wat jij zegt: dat kind is een zak vol problemen, heeft professionele hulp, ouders hebben professionele hulp, maar nu jat het kind geld en dan opent ze een topic want zo hebben ze hun kind niet opgevoed. Schiet mij maar lek.
Dat bedoel ik. Beide kanten zijn 'raar'. Al kan ik me voorstellen dat de moeder even van zich af wilde schrijven.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven