Napraattopic deel 119

25-10-2019 22:23 3031 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Lady*Voldemort schreef:
28-10-2019 08:26
Heb je dat emmertje wel uitgespoeld eerst?

:proud:

(en gadverdamme)
Suðri schreef:
28-10-2019 08:36
Om 9 uur is er eerst een spoedoverleg. Om 11 uur ligt iedereen er af, komen er aanvullende regels en blijft het modtopic voorlopig nog dicht.
Ik vermoed ook dat het modtopic nog heel lang dicht blijft.
Solomio schreef:
28-10-2019 08:41
Alleen ik mag blijven.
Ik ook, niets strafbaars gedaan. Er is 1 topic verwijderd, maar dat was gewoon een serieuze vraag over een ander onderwerp.
Maud*de*Braose schreef:
28-10-2019 08:46
Zo vervelend als je magic mouse leeg is en zo gebouwd is dat je hem niet kunt gebruiken als je hem oplaadt.

Ben je weer gedwongen pauze te nemen van het schrijven van sollicitatiebrieven en tja, je moet toch wat, zit je weer op het forum
:(

😄
Bofferd. Die van mij, onoplaadbaar, valt steeds uit. Zo irritant.
En dan te bedenken dat Sanne W hier als forummer is begonnen.
Heb haar nog op Facebook.

Sanne van: “het is maar internet”.
Die heeft ze even terug moeten nemen :lol:
Geen bijzonderheden
Suðri schreef:
28-10-2019 08:51
Bofferd. Die van mij, onoplaadbaar, valt steeds uit. Zo irritant.

Jeetje Su, daar ben ik even stil van. :hug: :-[ :there:
Maud*de*Braose schreef:
28-10-2019 08:48
Ja, dat precies. En meds heeft voor die post een ban van 48 uur.
Dankjewel. Goed gedaan! Ik voorspel dat deze poging beantwoord wordt met de traditionele Viva-oplossing: censureren, elimineren & zoethouden met beloftes.

Ik word een beetje melig van het teruglezen. Ga me maar klaarmaken voor de thuiszorg, die komt lekker soppen en zuigen.

Succes allen! Ik hoop jullie vanmiddag gewoon weer allen hier te zien!
Mods ,aangezien ik er van uitga dat jullie hier meelezen stel ik mijn vraag hier. Hoe kan iemand 2x een OP verwijderen en toch blijven forummen?
geneet van 't laeve
Dat is nou niet direct waar ik Yasmijn mee associeer.......
Sorry Yas. :biggrin:

Nou toch wel. Wij hebben hier een universiteit, een hbo wat vroeger heao was, hogere textielschool en de Aki. Dit is een studentenstad.
Geen bijzonderheden
Maud*de*Braose schreef:
28-10-2019 08:55
Jeetje Su, daar ben ik even stil van. :hug: :-[ :there:
Erg belemmerend en beperkend. Heftig hoor.
Om te beginnen wil ik benadrukken dat ik die ban van Meds en het wissen van haar post behoorlijk kinderachtig en belachelijk vind.
Maar toch begrijp ik die hele toestand er rondom heen niet.

Als er iemand een topic opend over een relatie waarin de partner niet openstaat voor kritiek, je negeert en je niet serieus neemt, is het algemene advies hier: wat doe je daar nog? Wegwezen!!
Of als je een baan hebt waarbij je werkgever je stelselmatig als een kleuter behandeld en dreigt met maatregelen als je je mening zegt, wordt er geroepen: niemand verplicht je te blijven, je doet het jezelf aan!!

Is dat hier niet ook zo?
Als je het zo oneens bent met het beleid en de manier van handelen, dan kun je natuurlijk een hoop energie steken in het gillen hoe oneerlijk het allemaal is.
Of je bedenkt je dat niemand je verplicht deze onzin te pikken dus pak je je boeltje en gaat weg.

Waarom blijven op een plek waar je het gevoel hebt dat je er niet toe doet?
sjansje schreef:
28-10-2019 09:17
Als je het zo oneens bent met het beleid en de manier van handelen, dan kun je natuurlijk een hoop energie steken in het gillen hoe oneerlijk het allemaal is.
Of je bedenkt je dat niemand je verplicht deze onzin te pikken dus pak je je boeltje en gaat weg.

Afbeelding
anoniem_307731 wijzigde dit bericht op 28-10-2019 09:23
15.86% gewijzigd
Alweer 51 pagina's volgetypt... hoe krijg ik dat ooit bij gelezen?
sjansje schreef:
Om te beginnen wil ik benadrukken dat ik die ban van Meds en het wissen van haar post behoorlijk kinderachtig en belachelijk vind.

Als er iemand een topic opend over een relatie waarin de partner niet openstaat voor kritiek, je negeert en je niet serieus neemt, is het algemene advies hier: wat doe je daar nog? Wegwezen!!
Of als je een baan hebt waarbij je werkgever je stelselmatig als een kleuter behandeld en dreigt met maatregelen als je je mening zegt, wordt er geroepen: niemand verplicht je te blijven, je doet het jezelf aan!!

Is dat hier niet ook zo?

Voor de 28376x, er is geen alternatief. Geen forum is zo groot als dit en geen forum is zo op vrouwen gericht als dit.

En je zal eens echt werkelijk voor iets staan zeg.
RikM schreef:
28-10-2019 09:22
Afbeelding

:proud:
sjansje schreef:

Is dat hier niet ook zo?

Dan heb je de post van Meds niet goed begrepen, wat zij aankaartte ging wel iets verder dan 'ik heb het hier niet naar mijn zin' of 'jullie luisteren niet naar mij'. Het is veel breder en gaat om hoe vrouwen weggezet worden én om het niet eens zijn dat die boodschap zo geëtaleerd wordt voor iedereen. Met weglopen verdwijnt die boodschap niet, dus ertegen in opstand komen is zo af en toe zo gek nog niet. Natuurlijk moet je er je leven niet door laten beheersen (zoals in je voorbeelden speelt) maar heb je serieus het idee dat dat hier speelt?
RikM schreef:
28-10-2019 09:22
Afbeelding
Deze is wel treffend ja. :proud:
Suðri schreef:
28-10-2019 09:15
Erg belemmerend en beperkend. Heftig hoor.

Ja, wat naar zeg. Heel veel sterkte ermee.
Ik zie de ban van Meds niet meer staan?

Edit: als je inlogt staat de ban er, maar als je als bezoeker het bantopic opent zie je de ban niet staan. Huh?
anoniem_327839 wijzigde dit bericht op 28-10-2019 09:32
59.16% gewijzigd
sjansje schreef:
.

Omdat ik er wel toe doe voor andere forummers en zij voor mij. Vlak niet uit hoe lang sommigen hier al komen en dat je een band hebt opgebouwd met heel veel mensen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
blijfgewoonbianca schreef:
28-10-2019 09:30
Omdat ik er wel toe doe voor andere forummers en zij voor mij. Vlak niet uit hoe lang sommigen hier al komen en dat je een band hebt opgebouwd met heel veel mensen.
En dit ook!
Ik merk dat ik een emmer opeens met heel andere ogen bekijk...
blijfgewoonbianca schreef:
28-10-2019 09:30
Dat precies.
Geen bijzonderheden
PhiIae schreef:
28-10-2019 09:29
Ik zie de ban van Meds niet meer staan?

Edit: als je inlogt staat de ban er, maar als je als bezoeker het bantopic opent zie je de ban niet staan. Huh?
Dit is echt al heel lang zo. Wanneer je niet bent ingelogd zie je een hele tijd geen recente bans. Is echt al iets van 2 jaar ofzo.
S-Groot schreef:
28-10-2019 09:26
Dan heb je de post van Meds niet goed begrepen, wat zij aankaartte ging wel iets verder dan 'ik heb het hier niet naar mijn zin' of 'jullie luisteren niet naar mij'. Het is veel breder en gaat om hoe vrouwen weggezet worden én om het niet eens zijn dat die boodschap zo geëtaleerd wordt voor iedereen. Met weglopen verdwijnt die boodschap niet, dus ertegen in opstand komen is zo af en toe zo gek nog niet. Natuurlijk moet je er je leven niet door laten beheersen (zoals in je voorbeelden speelt) maar heb je serieus het idee dat dat hier speelt?
Natuurlijk is het prima om in opstand te komen, en zeker over dit onderwerp ook begrijpelijk.
Maar als het bij voorbaat al duidelijk is dat je aan een dood paard trekt, hoeveel zin heeft het dan?
Al jaren is bekend dat de mening van forummers er niet toe doet. Er is zo vaak massaal onvrede geuit, maar heeft dat ooit iets veranderd?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven