Napraattopic deel 120
vrijdag 1 november 2019 om 10:03
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
De link naar het nieuwe topic:
overig/napraattopic-deel-121/list_messa ... #p30613252
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
De link naar het nieuwe topic:
overig/napraattopic-deel-121/list_messa ... #p30613252
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zondag 3 november 2019 om 19:31
Ik geloof eerlijk gezegd ook niet zo dat PJK het allemaal zo rot bedoelt. Maar anderzijds kan het niks geen kwaad om goedbedoelenden te wijzen op de mogelijke uitwerking van hun tips.

zondag 3 november 2019 om 19:33
Lady*Voldemort schreef: ↑03-11-2019 19:31Ik geloof eerlijk gezegd ook niet zo dat PJK het allemaal zo rot bedoelt. Maar anderzijds kan het niks geen kwaad om goedbedoelenden te wijzen op de mogelijke uitwerking van hun tips.
Daar kan ik wel in meegaan, maar anderzijds zijn er hier ook een paar die constant hun hele shitzooi op het forum gooien en daarna verongelijkt gaan zitten piepen als daar reacties op komen.

zondag 3 november 2019 om 19:34
Wie dan?herfstappeltaart schreef: ↑03-11-2019 19:33Daar kan ik wel in meegaan, maar anderzijds zijn er hier ook een paar die constant hun hele shitzooi op het forum gooien en daarna verongelijkt gaan zitten piepen als daar reacties op komen.

zondag 3 november 2019 om 19:35
Jemig, wat herkenbaar.
zondag 3 november 2019 om 19:35
k heb het topic niet gelezen, maar bij PJK is het vaak de toon, waarop hij iets schrijft. Je moet 'gewoon even dit en dat doen' en alles is goed, want zo doet hij het ook, tenslotte en bij hem werkt het.
Vaak ook nogal star.
Waardoor ik het dus beter niet kan gaan lezen, want die manier van schrijven strijkt mij enorm tegen de haren in.
Vaak ook nogal star.
Waardoor ik het dus beter niet kan gaan lezen, want die manier van schrijven strijkt mij enorm tegen de haren in.
Later is nu

zondag 3 november 2019 om 19:36
Ik weet denk ik wie jij bedoelt!herfstappeltaart schreef: ↑03-11-2019 19:33Daar kan ik wel in meegaan, maar anderzijds zijn er hier ook een paar die constant hun hele shitzooi op het forum gooien en daarna verongelijkt gaan zitten piepen als daar reacties op komen.

zondag 3 november 2019 om 19:36
Moet ik echt namen noemen? Dacht niet dat dat hier op prijs gesteld werd.

zondag 3 november 2019 om 19:39
Ik zat al eventjes te broeden op een reactie, maar jij verwoordt het wat mij betreft heel goed. Het schiet meteen m’n allergie in.Dreamer schreef: ↑03-11-2019 19:35k heb het topic niet gelezen, maar bij PJK is het vaak de toon, waarop hij iets schrijft. Je moet 'gewoon even dit en dat doen' en alles is goed, want zo doet hij het ook, tenslotte en bij hem werkt het.
Vaak ook nogal star.

zondag 3 november 2019 om 19:40
In een ander topic wordt er om het hardst geroepen dat mensen niet invoelend zijn, hard, dat kwetsbare TO's van dit forum weggejaagd worden door "schop onder de kont"-reacties. En dan moet ik hier weer lezen dat het helemaal niet verkeerd is wanneer iemand duidelijke tips van die strekking geeft aan een TO die overduidelijk niet best te pas is, mentaal gezien.
Ja, dat snap ik niet.
Ja, dat snap ik niet.

zondag 3 november 2019 om 19:41
Ik kan PJK tegenwoordig heel goed verdragen, zo lang ie zijn bakkes maar houdt over de migratie'problematiek'.Dreamer schreef: ↑03-11-2019 19:35k heb het topic niet gelezen, maar bij PJK is het vaak de toon, waarop hij iets schrijft. Je moet 'gewoon even dit en dat doen' en alles is goed, want zo doet hij het ook, tenslotte en bij hem werkt het.
Vaak ook nogal star.

zondag 3 november 2019 om 19:42
Juist wel. Wat hebben we nou aan dat vage gedoe, zeg dan gewoon helemaal niks.herfstappeltaart schreef: ↑03-11-2019 19:36Moet ik echt namen noemen? Dacht niet dat dat hier op prijs gesteld werd.

zondag 3 november 2019 om 19:44
Betty_Slocombe schreef: ↑03-11-2019 19:40In een ander topic wordt er om het hardst geroepen dat mensen niet invoelend zijn, hard, dat kwetsbare TO's van dit forum weggejaagd worden door "schop onder de kont"-reacties. En dan moet ik hier weer lezen dat het helemaal niet verkeerd is wanneer iemand duidelijke tips van die strekking geeft aan een TO die overduidelijk niet best te pas is, mentaal gezien.
Ja, dat snap ik niet.
Deze posts van Pejeka waren GEEN schop-onder-je-kont-tips. Daar blijf ik bij.
Dat andere topic heb ik niet aan meegedaan.

zondag 3 november 2019 om 19:49
eens, ik heb het ook gelezen. het is anti depressiva van het boerenland, dagstructuur en buitenlucht. en het is bewezen effectiefherfstappeltaart schreef: ↑03-11-2019 19:44Deze posts van Pejeka waren GEEN schop-onder-je-kont-tips. Daar blijf ik bij.
Dat andere topic heb ik niet aan meegedaan.

zondag 3 november 2019 om 19:57
Lady*Voldemort schreef: ↑03-11-2019 19:42Juist wel. Wat hebben we nou aan dat vage gedoe, zeg dan gewoon helemaal niks.
Ik ben al een paar keer allesbehalve vaag geweest hierover en heb daar nu geen behoefte aan. Wie de schoen past trekke hem aan zou ik zeggen.

zondag 3 november 2019 om 20:05
Gelukkig weet mijn psych wat voor mij helpend werkt om de dag door te kunnen komen en daar hoort bewegen in de buitenlucht niet bij. Als men dat normaal gesproken graag doet, dan is het helpend. Iemand die dat niet graag doet, heeft er niet zoveel aan. Want de drempel is dan te hoog. Maar wat voor mij niet werkt kan dat voor de ander juist wel zijn.
anoniem_370063 wijzigde dit bericht op 03-11-2019 20:07
2.59% gewijzigd

zondag 3 november 2019 om 20:09
Ik ging dat topic even zoeken en wilde vragen of je wel eens depressief geweest bent, want a.d.h.v. deze post vermoedde ik van niet.herfstappeltaart schreef: ↑03-11-2019 18:48Ik vind dat je nogal overdrijft. Dit is absoluut niet wat Pejeka suggereerde.
Zijn tips zijn iig werkbaarder dan meehuilen. Het zijn tips en niemand zei dat je dan als bij toverslag van je depressie af bent.
Blijven zitten is sowieso nooit goed.
En dat schreef je daar dus.
Echt, de laatste zin in deze post spreekt boekdelen en is helemaal fout als iemand depressief is.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
zondag 3 november 2019 om 20:12
Dit.Sudrì schreef: ↑03-11-2019 19:06De tip van wandelen/hardlopen is echt om te kotsen. Heeft ook helemaal niets te maken met routine, maar alles met zo’n achterlijke Bram Bakker die riep hoe fantastisch dat zou werken, maar niet de ballen had ik ook zo groots te verkondigen dat zijn onderzoek niet bleek te kloppen.
Als je blij wordt van Netflix, ga je lekker de hele dag Netflix liggen kijken.
En dit.
En nog een keer dit.
En vooral dit.
DIT.
DUS.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning