Napraattopic deel 127

18-03-2020 13:19 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Nemain• schreef:
12-04-2020 14:05
Alle pijlers is óók seks Yas.
Dan min één.
Geen bijzonderheden
yasmijn schreef:
12-04-2020 14:06
Dan min één.
2
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Het zou natuurlijk het allermooist zijn als in Napraat de posts die betrekking hebben op een pijler die je geblokt hebt ook automatisch geblokt werden.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
yasmijn schreef:
12-04-2020 14:06
Ik heb trouwens jouw vraag uitgezet, antwoord komt aankomende week. Kom er zelf niets over vinden.
Supertof! Ik heb wel iets gevonden, maar dat was algemeen en niet specifiek op dat.
Solomio schreef:
12-04-2020 14:08
Het zou natuurlijk het allermooist zijn als in Napraat de posts die betrekking hebben op een pijler die je geblokt hebt ook automatisch geblokt werden.
Handig! Of dat je zelf onderwerpen kunt blokkeren.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Wat een hang naar censuur.
Nemain• schreef:
12-04-2020 14:09
Ja heerlijk.
Solomio schreef:
12-04-2020 14:08
Wat een heerlijkheid zou dat zijn :P
Nemain• schreef:
12-04-2020 14:09
Zolang je zelf kunt censureren is dat prima toch?

David Dunning
broekrok schreef:
12-04-2020 14:11
Wat een heerlijkheid zou dat zijn :P
Je kunt wel piepeltjes blokkeren die te vaak de verkeerde dingen posten.

David Dunning
En dat je ook forummers kunt blokkeren op napraat. Je wilt ze elders nog wel lezen maar niet hier ;-D
Nouschi schreef:
12-04-2020 14:14
En dat je ook forummers kunt blokkeren op napraat. Je wilt ze elders nog wel lezen maar niet hier ;-D
Wat een technisch vernuft zou dat zijn.

David Dunning
Solomio schreef:
12-04-2020 13:49
Ik ben het regelmatig met je eens, maar deze zin vind ik echt verbijsterend.
Met "uitpuilen" ontstaat al snelnhet beeld van zieke mensen op brancards in de gangen, triagetenten op markpleinen, colonnes van zieken- en lijkauto's en keuzes wie wel en wie niet een IC bed krijgt.

En dat is niet waar. We hebben opgeschaald. We hebben zelfs enorm opgeschaald. En ik denk dat we, met het oog op de verdere toekomst een serieus opschaalplan gaan maken om dit vaker standaard te kunnen. Maar tot nu toe heeft iedereen die en IC bed nodig had de afgelopen 3-4 weken, corona ofnuets anders, deze gekregen.

Met uitpuilen doe je al het harde werk van planners, inkopers Facilitair medewekers, monteurs en vooral artsen en verpleegkundigen, véél te kort.....
jouw leven is een keuze
2east schreef:
12-04-2020 14:16
Met "uitpuilen" ontstaat al snelnhet beeld van zieke mensen op brancards in de gangen, triagetenten op markpleinen, colonnes van zieken- en lijkauto's en keuzes wie wel en wie niet een IC bed krijgt.

En dat is niet waar. We hebben opgeschaald. We hebben zelfs enorm opgeschaald. En ik denk dat we, met het oog op de verdere toekomst een serieus opschaalplan gaan maken om dit vaker standaard te kunnen. Maar tot nu toe heeft iedereen die en IC bed nodig had de afgelopen 3-4 weken, corona ofnuets anders, deze gekregen.

Met uitpuilen doe je al het harde werk van planners, inkopers Facilitair medewekers, monteurs en vooral artsen en verpleegkundigen, véél te kort.....
Zo interpreteer ik het begrip uitpuilen ook. En op dit moment puilt er niks uit op IC’s in Nederland.
Uiteraard is het een goed idee om ons voor te bereiden op toekomstige pandemieën of grote rampen.
Puritanism:
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)
Alleen de dingen blokken die geen napraat of tussendoorgeklets zijn, maar een verplaatsing van een pijler naar hier zou ik prettig vinden ja.
En dat dat niet kan en soms toch zo gaat weet ik heus wel.
Maar ik laat graag even horen dat ik dat verplaatsen van inhoudelijk gelul naar hier wel vervelend vind. Dat men niet denkt dat wie zwijgt toestemt of het er mee eens is.

Als het aan mij ligt ga je je gelijk op de speciaal daarvoor gemaakte pijler halen. En je theorieën daar neerschrijven. En je onwaarheden. En uiteraard ook dat anderen het niet goed begrijpen omdat ze te dom zijn.
Misschien kun je er zelfs een “ wat is het toch knap dat je maar blijft uitleggen hoe het eigenlijk echt zit aan al die anderen die te dom zijn om het te snappen”topic openen. Ik denk dat heel veel mensen zich daar aangesproken én thuis zullen voelen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
2east schreef:

Zo eens.
Geen bijzonderheden
2east schreef:

Ook eens.
Ik ga eens kijken of ik alle pijlers in 1 berichtje kan krijgen.

Ik heb geen seks meer sinds Corona in Nederland is, dus de kans op een zwangerschap is nul. Nadeel is dat ik minder aan lichaamsbeweging doe en mijn conditie achteruit gaat. Gelukkig eet ik nog groen en verantwoord, dus krijg ik genoeg vitamines binnen, maar heb ik nu wel een nieuwe allergie ontdekt. Om de verveling te verdrijven en het broodnodige dagritme te behouden zodat mijn stemming niet van het pad gaat ben ik mijn huis, tuin en schuur aan het opknappen, net als de dierenverblijven.
Mijn relatie is gedegradeerd tot een OAR (op anderhalvemeterafstand relatie).
Mijn kind en ik vermaken ons met respectievelijk gamen en fora vullen en ‘s avonds kijken wie via Netflix of we streamen via de Chromecast een interessante film. Ik werk momenteel tenslotte toch niet, dus niet veel te doen. Gelukkig blijft mijn salaris wel gewoon elke maar op mijn rekening komen. De vakantie met de fam gaat helaas niet door, maar het was vast en zeker een mooie reis geworden. Maar eigenlijk valt mijn leven momenteel onder ‘overig’; er gebeurt niets en elke dag is hetzelfde. Ik weet wel dat zodra het weer veilig is om elkaar van heel dichtbij te zien, en kind weer naar zijn vader wil, ik een hele nacht lang zoveel seks ga hebben dat ik de dagen erna kapot ga van de spierpijn en blij ben dat ik al die tijd mijn lichaam ben blijven epileren.

Volgens mij heb ik ze allemaal.
feow schreef:
12-04-2020 14:21
Alleen de dingen blokken die geen napraat of tussendoorgeklets zijn, maar een verplaatsing van een pijler naar hier zou ik prettig vinden ja.
En dat dat niet kan en soms toch zo gaat weet ik heus wel.
Maar ik laat graag even horen dat ik dat verplaatsen van inhoudelijk gelul naar hier wel vervelend vind. Dat men niet denkt dat wie zwijgt toestemt of het er mee eens is.

Als het aan mij ligt ga je je gelijk op de speciaal daarvoor gemaakte pijler halen. En je theorieën daar neerschrijven. En je onwaarheden. En uiteraard ook dat anderen het niet goed begrijpen omdat ze te dom zijn.
Misschien kun je er zelfs een “ wat is het toch knap dat je maar blijft uitleggen hoe het eigenlijk echt zit aan al die anderen die te dom zijn om het te snappen”topic openen. Ik denk dat heel veel mensen zich daar aangesproken én thuis zullen voelen.
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat jij je vooral ergert aan 1 forumster in het bijzonder en niet aan al het gelul in het algemeen.

David Dunning
Solomio schreef:
12-04-2020 14:15
Wat een technisch vernuft zou dat zijn.
Gaat nooit goed komen. Ik denk dat je dan alleen nog maar kan lezen wat je nu juist niet wilde lezen.
Solomio schreef:
12-04-2020 14:24
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat jij je vooral ergert aan 1 forumster in het bijzonder en niet aan al het gelul in het algemeen.
Dat heb je dan mis.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
feow schreef:
12-04-2020 14:26
Dat heb je dan mis.
Ah, dat kan.

David Dunning
Alvast weer ontopic:

Mosterdsoep
Rollade
Salade met gerookte kip, walnoten en honingtijm dressing
Texaanse gekruide aardappelen.
Geen bijzonderheden
yasmijn schreef:
12-04-2020 14:31
Alvast weer ontopic:

Mosterdsoep
Rollade
Mosterdsoep ga ik mee.

De rest van het voer bied ik in buffetvorm aan. Onder het motto, gedragen als varkens dus eten als varkens..... ik heb afgelopen zomer een BBQ buffet opgebouwd rondom en op een heuse varkenstrog!

Die boodschap kwam ook niet over.....
jouw leven is een keuze
yasmijn schreef:
12-04-2020 14:31
Alvast weer ontopic:

Mosterdsoep
Rollade
Asperges, op zijn Duits met eieren, hollandaise saus en krieltjes. Mootje zalm er bij. Flensje met verse aardbeien toe.
Puritanism:
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven