Napraattopic deel 127
woensdag 18 maart 2020 om 13:19
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

dinsdag 14 april 2020 om 20:44

dinsdag 14 april 2020 om 21:36
Toen ik ging kijken was haar stukje al weg, maar toch nog ergens in een quote.
Een 'op mn handen zit momentje' zeg maar. Reageren is zinloos, want zij heeft toch gelijk en ik heb toch overgewicht. Zo klaar als een klontje toch?
En jammere is dat je op die manier bijna niet meer op onderwerpen wilt reageren, waar ooit weer met modder naar dikke mensen gegooid zal worden. Ofzo.
Een 'op mn handen zit momentje' zeg maar. Reageren is zinloos, want zij heeft toch gelijk en ik heb toch overgewicht. Zo klaar als een klontje toch?
En jammere is dat je op die manier bijna niet meer op onderwerpen wilt reageren, waar ooit weer met modder naar dikke mensen gegooid zal worden. Ofzo.
Later is nu

dinsdag 14 april 2020 om 21:45
Toch fijn dat die mensen bij het minste of geringste alles leegkotsen op FB. Als je twijfelt als verkopende/aanbiedende partij en je trekt die naam door Google dan ben je ook gelijk een stuk wijzer.Betty_Slocombe schreef: ↑14-04-2020 21:36De boze mevrouw met problemen met de hele wereld heeft weer een interessante plottwist in haar topic op geld en recht.

dinsdag 14 april 2020 om 21:48
Het is ook een soort spiegel voor mij, want ik ben ook een gelijkhebberige ASS'er met dit soort neigingen, maar die onderdruk ik altijd net weer iets beter na zo'n topic. Overigens bash ik nooit bedrijven op facebook en schrijf ik nooit zuigerige recensies, maar voor een mieperig superbeleefd mailtje ben ik ook niet te beroerd. Ik heb mezelf er eens op betrapt urenlang bezig te zijn met een cadeaukaart van 40 Euro omdat het bedrijf (overigens echt ook) in gebreke bleef. Dat is echt een slechte karaktereigenschap van me.

dinsdag 14 april 2020 om 22:03
Ik vind het wel uitmaken om wat voor bedrijf het gaat. Voor een klein bedrijf kan een zee aan annuleringen de nekslag zijn. Dan snap ik wel dat ze het hele bedrag willen zien, en geen geld terug willen geven. Ze moeten tenslotte ook ergens van leven.Betty_Slocombe schreef: ↑14-04-2020 21:48Het is ook een soort spiegel voor mij, want ik ben ook een gelijkhebberige ASS'er met dit soort neigingen, maar die onderdruk ik altijd net weer iets beter na zo'n topic. Overigens bash ik nooit bedrijven op facebook en schrijf ik nooit zuigerige recensies, maar voor een mieperig superbeleefd mailtje ben ik ook niet te beroerd. Ik heb mezelf er eens op betrapt urenlang bezig te zijn met een cadeaukaart van 40 Euro omdat het bedrijf (overigens echt ook) in gebreke bleef. Dat is echt een slechte karaktereigenschap van me.
Dingen op Facebook gaan zetten, vind ik in ieder geval niet sjiek. Ook niet echt handig als je nog in gesprek met ze bent.

dinsdag 14 april 2020 om 22:41
Dat doet ie goed dan!
Als je op anoniem gaat krijg je een cijfercombi. Die's uniek. Met die code is sinds het ontstaan 3x een bericht gepost. Laatste, vorige week woensdag.
Normaal let ik er niet zo op, maar was wel blij met Bombus' vertrek, dus onthield ik z'n nummer.....
jouw leven is een keuze
dinsdag 14 april 2020 om 23:05