Napraattopic deel 127

18-03-2020 13:19 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Die is niet goed. Ik forum er altijd maar zo'n beetje omheen. Raar mens.
Wel raar dat ze geen ban heeft.

Ik was zo vrij om even terug te zoeken, haar laatste ban was een week.
Minder dan twee maanden geleden.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Solomio schreef:
14-04-2020 20:42
Wel raar dat ze geen ban heeft.

Ik was zo vrij om even terug te zoeken, haar laatste ban was een week.
Minder dan twee maanden geleden.
Die had allang een perma moeten hebben. Kan geen normale reactie schrijven.
Ze doet me altijd denken aan peecee. Die schreef ook altijd de meest onbeschofte dingen en kwam daar heel vaak gewoon mee weg.
Over wie gaat het?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Kikki is me vriendin
Nouschi schreef:
14-04-2020 21:06
Over wie gaat het?

Hoezoos

Ik zet niemand op negeer, maar zij is wel iemand waar ik in principe nooit op reageer. Schoppen om het schoppen, altijd.
Toen ik ging kijken was haar stukje al weg, maar toch nog ergens in een quote.
Een 'op mn handen zit momentje' zeg maar. Reageren is zinloos, want zij heeft toch gelijk en ik heb toch overgewicht. Zo klaar als een klontje toch?

En jammere is dat je op die manier bijna niet meer op onderwerpen wilt reageren, waar ooit weer met modder naar dikke mensen gegooid zal worden. Ofzo.
Later is nu
De boze mevrouw met problemen met de hele wereld heeft weer een interessante plottwist in haar topic op geld en recht.
S-Meds schreef:
14-04-2020 21:30
Kikki is me vriendin

Me mattie en me matrassie
-Shifty- schreef:
14-04-2020 21:37
Me mattie en me matrassie
nee dat is orpheuz
Betty_Slocombe schreef:
14-04-2020 21:36
De boze mevrouw met problemen met de hele wereld heeft weer een interessante plottwist in haar topic op geld en recht.
Toch fijn dat die mensen bij het minste of geringste alles leegkotsen op FB. Als je twijfelt als verkopende/aanbiedende partij en je trekt die naam door Google dan ben je ook gelijk een stuk wijzer.
lemoos2 schreef:
14-04-2020 21:45
Toch fijn dat die mensen bij het minste of geringste alles leegkotsen op FB. Als je twijfelt als verkopende/aanbiedende partij en je trekt die naam door Google dan ben je ook gelijk een stuk wijzer.
Het is ook een soort spiegel voor mij, want ik ben ook een gelijkhebberige ASS'er met dit soort neigingen, maar die onderdruk ik altijd net weer iets beter na zo'n topic. Overigens bash ik nooit bedrijven op facebook en schrijf ik nooit zuigerige recensies, maar voor een mieperig superbeleefd mailtje ben ik ook niet te beroerd. Ik heb mezelf er eens op betrapt urenlang bezig te zijn met een cadeaukaart van 40 Euro omdat het bedrijf (overigens echt ook) in gebreke bleef. Dat is echt een slechte karaktereigenschap van me.
S-Meds schreef:
14-04-2020 21:38
nee dat is orpheuz
Die zouden een goed koppel zijn. Kiki voelt zich als een krolse kat die opgesloten is.
Phineas schreef:
14-04-2020 21:48
Die zouden een goed koppel zijn. Kiki voelt zich als een krolse kat die opgesloten is.
maar lijkt ze op Ross of Joey?
S-Meds schreef:
14-04-2020 21:38
nee dat is orpheuz

Nee die is helemaal in luv met Sinjoren. Ik wil die liefde niet in de weg zitten natuurlijk.

Hun liefde is alleen voor hoogopgeleidelieden en ik heb daarom meteen mijn strikdiploma verstopt.
-Shifty- schreef:
14-04-2020 22:00
Nee die is helemaal in luv met Sinjoren. Ik wil die liefde niet in de weg zitten natuurlijk.

Hun liefde is alleen voor hoogopgeleidelieden en ik heb daarom meteen mijn strikdiploma verstopt.
jammer dat hij nu ineens monogaam doet
Betty_Slocombe schreef:
14-04-2020 21:48
Het is ook een soort spiegel voor mij, want ik ben ook een gelijkhebberige ASS'er met dit soort neigingen, maar die onderdruk ik altijd net weer iets beter na zo'n topic. Overigens bash ik nooit bedrijven op facebook en schrijf ik nooit zuigerige recensies, maar voor een mieperig superbeleefd mailtje ben ik ook niet te beroerd. Ik heb mezelf er eens op betrapt urenlang bezig te zijn met een cadeaukaart van 40 Euro omdat het bedrijf (overigens echt ook) in gebreke bleef. Dat is echt een slechte karaktereigenschap van me.
Ik vind het wel uitmaken om wat voor bedrijf het gaat. Voor een klein bedrijf kan een zee aan annuleringen de nekslag zijn. Dan snap ik wel dat ze het hele bedrag willen zien, en geen geld terug willen geven. Ze moeten tenslotte ook ergens van leven.
Dingen op Facebook gaan zetten, vind ik in ieder geval niet sjiek. Ook niet echt handig als je nog in gesprek met ze bent.
S-Meds schreef:
14-04-2020 22:03
jammer dat hij nu ineens monogaam doet

Volgens mij is die Bombus zijn side-chick
-Shifty- schreef:
14-04-2020 22:09
Volgens mij is die Bombus zijn side-chick
Bombus is op anoniem maar post nog wel!
jouw leven is een keuze
2east schreef:
14-04-2020 22:14
Oeh! The plot thickens!
Is het toeval, dat in de week van de anderhalvemetersamenleving, de topic "samen Masturberen" weer boven komt drijven.....?
jouw leven is een keuze
2east schreef:
14-04-2020 22:14
Zodra hij uitgelogd heeft kan dat niet meer.
Nemain• schreef:
14-04-2020 22:27
Zodra hij uitgelogd heeft kan dat niet meer.
Dat doet ie goed dan!

Als je op anoniem gaat krijg je een cijfercombi. Die's uniek. Met die code is sinds het ontstaan 3x een bericht gepost. Laatste, vorige week woensdag.

Normaal let ik er niet zo op, maar was wel blij met Bombus' vertrek, dus onthield ik z'n nummer.....
jouw leven is een keuze
Marana schreef:
14-04-2020 21:34
Hoezoos

Ik zet niemand op negeer, maar zij is wel iemand waar ik in principe nooit op reageer. Schoppen om het schoppen, altijd.
Oh die, thanx.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven