Napraattopic deel 127

18-03-2020 13:19 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Nemain liep je me uit te schelden?
Murrmurr schreef:
13-04-2020 15:53
Nemain liep je me uit te schelden?
Nee zeg, jouw taalvaardigheid is prima.
Ik had niet gezien wat er stond. Wat zijn de mods ineens actief! Misschien is er een nieuwe die heel fanatiek is en wil laten zien wat ze in huis heeft.
Allemaal een mondkapje dragen. Zelfgefröbelde mondkapjes. Ik zou zeggen: stel gelijk een burka voor. Heb je ook die handen mooi bedekt met handschoenen.
anoniem_67700891efcbf wijzigde dit bericht op 13-04-2020 16:36
0.33% gewijzigd
Nemain• schreef:
12-04-2020 22:19
Mijn lief zijn spelling is best slecht. Ga maar afknappen dan.
Ik knap maar met je mee. Mijn lief zijn spelling is beroerd. Hij lost dat wel goed op. Hij schrijft gewoon niet. Je hoort hem wel als het nodig is.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
https://www.viva.nl/corona/animatie-hoesten-supermarkt/

Hoesten in de supermarkt kan écht niet. Probeer je hoest maar eens in te houden...
En dan echt zulk oud nieuws dat mijn nog ongeboren kleinkinderen al weten hoe het zit.
Murrmurr schreef:
13-04-2020 16:15
Ik had niet gezien wat er stond. Wat zijn de mods ineens actief! Misschien is er een nieuwe die heel fanatiek is en wil laten zien wat ze in huis heeft.
Ik censureer mezelf. Soort experimentje.
Lamskarbonaadjes, zalmfilet, minikriel en sla met van alles en nog wat
Vegan 'kipkluifjes' met hot sauce of zo. Je moet wat met je bloemkool en een gebrek aan eieren in huis.

Hebben anderen trouwens ook dat dat 'Lees ook' stuk aan de zijkant af en toe als een malle begint te trillen? En waarom staat er zo'n stomme fout in één van de titels: 'Relatiastatus'?
Marquise schreef:
13-04-2020 19:57
Vegan 'kipkluifjes' met hot sauce of zo. Je moet wat met je bloemkool en een gebrek aan eieren in huis.

Hebben anderen trouwens ook dat dat 'Lees ook' stuk aan de zijkant af en toe als een malle begint te trillen? En waarom staat er zo'n stomme fout in één van de titels: 'Relatiastatus'?
Kikki is weer bezig vermoed ik.

Tomate crevette met zeewiersalade en rijst
oudblond wijzigde dit bericht op 13-04-2020 20:10
5.15% gewijzigd
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Ik doe er denk ik verstandig aan om niet verder te vragen wie of wat Kikki is en waarom het trilt.
Marquise schreef:
13-04-2020 20:09
Ik doe er denk ik verstandig aan om niet verder te vragen wie of wat Kikki is en waarom het trilt.
Jij bent toch al langer op dit forum?
Nemain• schreef:
13-04-2020 21:42
Jij bent toch al langer op dit forum?
Op en af, Kikki heeft geen indruk achtergelaten dat ik (nog) weet wat wie of wat het is.
Marquise schreef:
13-04-2020 21:45
Op en af, Kikki heeft geen indruk achtergelaten dat ik (nog) weet wat wie of wat het is.
Dat moet je meemaken.
Ik help: Kiki is het stoute nichtje van Floor. Die neukt wat af.
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Marquise schreef:
13-04-2020 20:09

Vriendin van Meds.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
13-04-2020 21:48
Vriendin van Meds.
Wel of geen rosbiefjes?
ù%*$µ£%ù&é"'(§è§è!çà

Zo!
Life is short. Eat dessert first.
ghe
O, link vergeten. 15:12 en volgend.

coronavirus-covid-19/vriendin-symptomen ... s/460697/2
Oh. Ik had mee moeten blijven lezen, er is veel gewist.
¡Apagando las luces!
Roos, mijn radar loeit.

Vooral mijn ‘ ik doe ongeveer een halve dag alsof ik heel gewoon ben en praat over koetjes en kalfjes en fietsjes en profileer me nét niet superopzichtig in een bepaald hokje voordat ik een bommetje/voorzetje (‘oepsie :blond: deed :blond: ik :blond: dat :blond: ik :blond: ben :blond: nieuw :blond: hier’) drop.

Had er niet laatst iemand een trollenban wegens iets waarvoor nu een verrukkelijke voorzet voor gegeven wordt gekregen?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
O, iemand die terug is na een trollenban? Natuurlijk weet ik weer niet over wie het gaat, maar het was idd vrij provocerend.
feow schreef:
14-04-2020 16:25
Roos, mijn radar loeit.

Vooral mijn ‘ ik doe ongeveer een halve dag alsof ik heel gewoon ben en praat over koetjes en kalfjes en fietsjes en profileer me nét niet superopzichtig in een bepaald hokje voordat ik een bommetje/voorzetje (‘oepsie :blond: deed :blond: ik :blond: dat :blond: ik :blond: ben :blond: nieuw :blond: hier’) drop.

Had er niet laatst iemand een trollenban wegens iets waarvoor nu een verrukkelijke voorzet voor gegeven wordt gekregen?
Dat is deze helaas niet, of bedoel je dat niet? Dit is een of andere gekkie die altijd met gestrekt been een topic in komt, met de bedoeling zo veel mogelijk schade aan te richten. Nu over dikkerdjes, vaak over mensen die vlees eten. Zit een eetstoornisje achter, denk ik.
betreffende forummer heeft nog nooit een empathische posting gedaan in haar hele forumleven hier op viva. Gewoon negeren dus. Dan is het niet meer leuk
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven