Napraattopic deel 127
woensdag 18 maart 2020 om 13:19
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

maandag 13 april 2020 om 16:36
Ik knap maar met je mee. Mijn lief zijn spelling is beroerd. Hij lost dat wel goed op. Hij schrijft gewoon niet. Je hoort hem wel als het nodig is.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

maandag 13 april 2020 om 17:26
https://www.viva.nl/corona/animatie-hoesten-supermarkt/
Hoesten in de supermarkt kan écht niet. Probeer je hoest maar eens in te houden...
En dan echt zulk oud nieuws dat mijn nog ongeboren kleinkinderen al weten hoe het zit.
Hoesten in de supermarkt kan écht niet. Probeer je hoest maar eens in te houden...
En dan echt zulk oud nieuws dat mijn nog ongeboren kleinkinderen al weten hoe het zit.

maandag 13 april 2020 om 19:57
maandag 13 april 2020 om 20:06
Kikki is weer bezig vermoed ik.Marquise schreef: ↑13-04-2020 19:57Vegan 'kipkluifjes' met hot sauce of zo. Je moet wat met je bloemkool en een gebrek aan eieren in huis.
Hebben anderen trouwens ook dat dat 'Lees ook' stuk aan de zijkant af en toe als een malle begint te trillen? En waarom staat er zo'n stomme fout in één van de titels: 'Relatiastatus'?
Tomate crevette met zeewiersalade en rijst
oudblond wijzigde dit bericht op 13-04-2020 20:10
5.15% gewijzigd
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

maandag 13 april 2020 om 21:48

dinsdag 14 april 2020 om 15:41
O, link vergeten. 15:12 en volgend.
coronavirus-covid-19/vriendin-symptomen ... s/460697/2
coronavirus-covid-19/vriendin-symptomen ... s/460697/2
Life is short. Eat dessert first.
dinsdag 14 april 2020 om 16:25
Roos, mijn radar loeit.
Vooral mijn ‘ ik doe ongeveer een halve dag alsof ik heel gewoon ben en praat over koetjes en kalfjes en fietsjes en profileer me nét niet superopzichtig in een bepaald hokje voordat ik een bommetje/voorzetje (‘oepsie
deed
ik
dat
ik
ben
nieuw
hier’) drop.
Had er niet laatst iemand een trollenban wegens iets waarvoor nu een verrukkelijke voorzet voor gegeven wordt gekregen?
Vooral mijn ‘ ik doe ongeveer een halve dag alsof ik heel gewoon ben en praat over koetjes en kalfjes en fietsjes en profileer me nét niet superopzichtig in een bepaald hokje voordat ik een bommetje/voorzetje (‘oepsie

Had er niet laatst iemand een trollenban wegens iets waarvoor nu een verrukkelijke voorzet voor gegeven wordt gekregen?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
dinsdag 14 april 2020 om 16:39
Dat is deze helaas niet, of bedoel je dat niet? Dit is een of andere gekkie die altijd met gestrekt been een topic in komt, met de bedoeling zo veel mogelijk schade aan te richten. Nu over dikkerdjes, vaak over mensen die vlees eten. Zit een eetstoornisje achter, denk ik.feow schreef: ↑14-04-2020 16:25Roos, mijn radar loeit.
Vooral mijn ‘ ik doe ongeveer een halve dag alsof ik heel gewoon ben en praat over koetjes en kalfjes en fietsjes en profileer me nét niet superopzichtig in een bepaald hokje voordat ik een bommetje/voorzetje (‘oepsiedeed
ik
dat
ik
ben
nieuw
hier’) drop.