Napraattopic deel 127
woensdag 18 maart 2020 om 13:19
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 9 april 2020 om 16:25
fysieke status:
langzaam te dik, dringend een kapper nodig en ik wist niet dat je vanaf je navel naar onder toe zó veel haar kon hebben....
Mentaal:
Denk dat ik na deze weken de Pabo ook wel aan kan.
Thusizitten zat
Ik haat bejaarden... (oh nee, de kwetsbaren in onze samenleving.....)
Wel blij dat de zon schijnt en overweeg toch alcholol grens te verschuiven van 17.00 naar 12.00 uur.....
jouw leven is een keuze

donderdag 9 april 2020 om 16:29
doornroosje9 schreef: ↑09-04-2020 16:25Wat erg, verschrikkelijk. Hopelijk zit je inmiddels weer binnen?![]()

donderdag 9 april 2020 om 16:34

donderdag 9 april 2020 om 16:37
Lady*Voldemort schreef: ↑09-04-2020 15:56Nog even over die nagellak. Ik heb een coronaverantwoorde manier gevonden om je nagels toch een mooi kleurtje te geven, dus zonder een overbodige aankoop te hoeven doen. Je plet ze op je werk gewoon tussen twee containers. Vandaag heb ik er al één gedaan: hij is nu prachtig blauw. Het neigt zelfs naar turqoise. Morgen doe ik de rest.

Auw!
Ik hou het wel bij naturel.
Succes morgen!

donderdag 9 april 2020 om 16:39
Ook wil pruttelende soep na een tijdje wel eens over gaan koken merkte mijn zus midden in haar op beeldbetoog. Meteen betrapt op koken onder werktijd. De sukkel.Betty_Slocombe schreef: ↑09-04-2020 16:34Voor zover ik kan zien wel. Als dat zo is, is dat debiel.
Ja, heerlijke vakantie heb ik. Gelukkig kun je jezelf zien als je een videochat houdt, zo bedacht ik net voor een mondeling toch nog dat ik beter even mijn haar kon borstelen.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

donderdag 9 april 2020 om 16:41
doornroosje9 schreef: ↑09-04-2020 16:25Wat erg, verschrikkelijk. Hopelijk zit je inmiddels weer binnen?![]()

donderdag 9 april 2020 om 16:47
Ik was in de auto natuurlijk. Alleen bij de vuilstort er even uit en zo gênant gedaan dat de puber de poten uit zijn lijf liep om alles weg te krijgen. En daarna met de auto door de drive through voor een ijsje in een beker met zooi er in (vergeet altijd hoe die heet).
Maak het ook niet té gek he.

donderdag 9 april 2020 om 16:48
Ja, alleen de jouwe. 3,zoveel zag ik. Kan je lekker lang op vakantie in die ellenlange durende zomervakantie die je gratis krijgt.Betty_Slocombe schreef: ↑09-04-2020 16:34Voor zover ik kan zien wel. Als dat zo is, is dat debiel.
Ja, heerlijke vakantie heb ik. Gelukkig kun je jezelf zien als je een videochat houdt, zo bedacht ik net voor een mondeling toch nog dat ik beter even mijn haar kon borstelen.

donderdag 9 april 2020 om 16:50

Hier ook alles goed. Ik kom wel als een tweede ElNinjoo uit deze periode, ben ik bang. Want waar ik gewoonlijk 's zomers altijd vol begrip ben voor de herrie 'die kinderen nu eenmaal maken', merk ik nu hoe rustig en stil het blijkbaar óók kan zijn, terwijl toch alle buurtkinderen thuis zijn. Heerlijk.

Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)

donderdag 9 april 2020 om 16:50
Een McFlurry heet zo'n ding.Nemain• schreef: ↑09-04-2020 16:47Ik was in de auto natuurlijk. Alleen bij de vuilstort er even uit en zo gênant gedaan dat de puber de poten uit zijn lijf liep om alles weg te krijgen. En daarna met de auto door de drive through voor een ijsje in een beker met zooi er in (vergeet altijd hoe die heet).
Ik heb trouwens van de coronapijler begrepen dat het echt heel erg not done is om een ijsje te kopen in deze tijden, want er STERVEN MENSEN JA. En de vuilstort is ook twijfelachtig, qua noodzaak.

donderdag 9 april 2020 om 16:52
ja
Ben zelfs op de coronapoli geweest. Das geen lolletje. Doodeng al die mensen in pakken. Maar geen koorts, dus dan alleen quarantaine. Ik denk gewoon astma, want hoest weken later nog steeds hetzelfde (alleen kan ik nu wel ademhalen).

donderdag 9 april 2020 om 16:53
Oh shit. Nagellak gekocht, naar de vuilstort geweest en de kinderen op pad gestuurd voor een ijsje. Allemaal in een week tijd. Ik leid een turbulent leven op het randjeLady*Voldemort schreef: ↑09-04-2020 16:50Een McFlurry heet zo'n ding.
Ik heb trouwens van de coronapijler begrepen dat het echt heel erg not done is om een ijsje te kopen in deze tijden, want er STERVEN MENSEN JA. En de vuilstort is ook twijfelachtig, qua noodzaak.

donderdag 9 april 2020 om 16:53
Oja!Lady*Voldemort schreef: ↑09-04-2020 16:50Een McFlurry heet zo'n ding.
Ik wil die stervende mensen ook best een ijsje brengen hoor. Nu mag ik weer.
Vuilstort is noodzaak ivm begaanbaarheid van mijn tuintje. En ophalen kon pas over een maand

anoniem_396738 wijzigde dit bericht op 09-04-2020 16:54
11.19% gewijzigd

donderdag 9 april 2020 om 16:54

donderdag 9 april 2020 om 16:55
Lady*Voldemort schreef: ↑09-04-2020 15:56Nog even over die nagellak. Ik heb een coronaverantwoorde manier gevonden om je nagels toch een mooi kleurtje te geven, dus zonder een overbodige aankoop te hoeven doen. Je plet ze op je werk gewoon tussen twee containers. Vandaag heb ik er al één gedaan: hij is nu prachtig blauw. Het neigt zelfs naar turqoise. Morgen doe ik de rest.
Auwwww.. zou je dat echt anderen ook aanbevelen?
Sterkte
En succes morgen met de rest! Topper.
Later is nu
donderdag 9 april 2020 om 16:55
Goddank. Ik dacht dat je opeens een buitenmens geworden was door de quarantaine.Nemain• schreef: ↑09-04-2020 16:47Ik was in de auto natuurlijk. Alleen bij de vuilstort er even uit en zo gênant gedaan dat de puber de poten uit zijn lijf liep om alles weg te krijgen. En daarna met de auto door de drive through voor een ijsje in een beker met zooi er in (vergeet altijd hoe die heet).
Life is short. Eat dessert first.

donderdag 9 april 2020 om 16:56
Nee zeg. Was al gek hè, dus gekker moet het niet worden.doornroosje9 schreef: ↑09-04-2020 16:55Goddank. Ik dacht dat je opeens een buitenmens geworden was door de quarantaine.