Napraattopic deel 127

18-03-2020 13:19 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Nemain• schreef:
09-04-2020 16:53
Oja!

Vuilstort is noodzaak ivm begaanbaarheid van mijn tuintje. En ophalen kon pas over een maand o_o
Wel fijn dat je daar nu de tijd voor hebt.....
Lady*Voldemort schreef:
09-04-2020 16:50
Een McFlurry heet zo'n ding.

Ik heb trouwens van de coronapijler begrepen dat het echt heel erg not done is om een ijsje te kopen in deze tijden, want er STERVEN MENSEN JA. En de vuilstort is ook twijfelachtig, qua noodzaak.
Oh, ja. Goh. En als dat ijssie nou voor een arts was, mag dat dan weer wel?
broekrok schreef:
09-04-2020 16:56
Wel fijn dat je daar nu de tijd voor hebt.....
Ik heb al bijna 2 jaar gratis vakantie joh. Was even wennen dat ik een aantal weken binnen moest zitten, maar gelukkig gered. Kan nu weer vakantie houden.
Ik vind boodschappen doen echt een crime! Mijn hoofd doet daar erg moeilijk in. Krijg het slecht georganiseerd ook :rofl:
En bofferd die ik ben, mag ik morgen nog een keer voor mijn oude moedertje.
Dana schreef:
09-04-2020 16:50
:rofl:

Hier ook alles goed. Ik kom wel als een tweede ElNinjoo uit deze periode, ben ik bang. Want waar ik gewoonlijk 's zomers altijd vol begrip ben voor de herrie 'die kinderen nu eenmaal maken', merk ik nu hoe rustig en stil het blijkbaar óók kan zijn, terwijl toch alle buurtkinderen thuis zijn. Heerlijk. :devil:
Mijn kind is helemaal niet rustig. Wij kunnen dus niet naar de vuilstort, want we hebben geen gemeentelijke milieupas. Is een ingewikkeld verhaal, maar het komt erop neer dat de huisbaas zelf voorziet in het ophalen van onze rommel (en die van de anderen die in dit 'complex' woonachtig zijn). Enniewee: in de loop der jaren hebben we heel veel grof vuil verzameld dat we allemaal opsloegen in de schuur, met de bedoeling ooit een container te huren om de zooi af te laten voeren.

Maar zoon heeft nu hij toch thuis zit een oplossing bedacht. Elke keer als de centrale afvalcontainer is geleegd hakt hij een deel van de inhoud van onze schuur in flenters en werpt die in voornoemde container. Dat gaat gepaard met een hoop herrie, maar onze schuur is inmiddels al half leeg dus van mij mag dat coronagedoe nog wel een paar weken duren.
Nemain• schreef:
09-04-2020 16:59
Ik heb al bijna 2 jaar gratis vakantie joh. Was even wennen dat ik een aantal weken binnen moest zitten, maar gelukkig gered. Kan nu weer vakantie houden.
:cheer2:
Nemain• schreef:
09-04-2020 16:59

:cheer2: Ik heb ook al jaren vakantie, wat een goddelijk leven. Daar hoef ik helemaal niet voor naar Frankrijk.
Ik heb een legpuzzel geleend bij een vroegere buurvrouw, die nu een straat verderop woont.

Waar een mens al niet blij van wordt.

Vanavond moet ik een oefengesprek Motiverende Gespreksvoering doen.
Moet alleen eerst mijn motivatie nog vinden.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Hier mag iedereen die in deze gemeente woont onbeperkt langs.
Solomio schreef:
09-04-2020 17:01
Ik heb een legpuzzel geleend bij een vroegere buurvrouw, die nu een straat verderop woont.

Wel even die stukjes detollen he.
Solomio schreef:
09-04-2020 17:01

Is dat heel erg tjakka? We gaan vlammen? Ja, je kunt het!!!!

Of valt dat wel mee?
Maud*de*Braose schreef:
09-04-2020 17:03
Is dat heel erg tjakka? We gaan vlammen? Ja, je kunt het!!!!

Of valt dat wel mee?
Integendeel zelfs.

David Dunning
Nemain• schreef:
09-04-2020 17:02
Wel even die stukjes detollen he.
Die duurde effies.....

Met een extra t had ik em wel begrepen.

Maar die legpuzzel laat ik natuurlijk eerst 24 uur in de doos, zodat mogelijke virusdeeltjes hartstikke DEAUD zijn.

David Dunning
broekrok schreef:
09-04-2020 17:00
Ik vind boodschappen doen echt een crime! Mijn hoofd doet daar erg moeilijk in. Krijg het slecht georganiseerd ook :rofl:
En bofferd die ik ben, mag ik morgen nog een keer voor mijn oude moedertje.
Ik dacht dat ik de enige was, die dat een crime vond/vind.
Nemain, weet jij of je nog gewoon de ijskoffie kunt bestellen bij de mcDrive?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Oh wat goed van je kind, LV! Hier pleurt de hele goegemeente grof vuil op straat met een briefje 'gratis meenemen' erop. Wel tijd om op te ruimen maar geen geduld om een afspraak te maken met grofvuil kennelijk (hier wordt dat nog opgehaald, op afspraak). :wtf:
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
rosanna08 schreef:
09-04-2020 17:08
Nemain, weet jij of je nog gewoon de ijskoffie kunt bestellen bij de mcDrive? En ook krijgt uiteraard :popcorn:
rosanna08 schreef:
09-04-2020 17:08
Nemain, weet jij of je nog gewoon de ijskoffie kunt bestellen bij de mcDrive?
Die wil ik ook eens uitproberen!
Solomio schreef:
09-04-2020 17:04
Integendeel zelfs.
Wat moet je doen dan? Hoe werkt dat?
Elfje* schreef:
09-04-2020 17:07
Hier ook hoor. En het is nu niet eens meer zo druk. Mensen houden ook een stuk beter afstand. Maar in mijn hoofd is het gewoon vervelend en stressig.
Vanaf volgende week kan ik gelukkig weer bestellen bij ah. Echt een opluchting vind ik dat.
Elfje* schreef:
09-04-2020 17:10
Die wil ik ook eens uitproberen!
is een van mijn guilty pleasures :$ en al een tijd niet meer gehaald vanwege de lactose en calorieën, maar begreep dat de mac momenteel een aangepast menu heeft
Elfje* schreef:
09-04-2020 17:07
Nee hoor, ik ook. Om de één of andere reden ben ik helemaal in de war tijdens het boodschappen doen. Zelfs met lijst.
Life is short. Eat dessert first.
Maud*de*Braose schreef:
09-04-2020 17:10
Wat moet je doen dan? Hoe werkt dat?
Door de juiste combinatie van accepterende basishouding en uitnodigende open vragen de cliënt zelf zijn intrinsieke motivatie laten versterken.

Je ziet, de theorie is mijn probleem niet.

David Dunning
doornroosje9 schreef:
09-04-2020 17:15
Nee hoor, ik ook. Om de één of andere reden ben ik helemaal in de war tijdens het boodschappen doen. Zelfs met lijst.
Dit

Dus
Solomio schreef:
09-04-2020 17:16
Door de juiste combinatie van accepterende basishouding en uitnodigende open vragen de cliënt zelf zijn intrinsieke motivatie laten versterken.

Eitje toch.

Ik ga het morgen meteen toepassen in de wasserij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven