Napraattopic deel 143, met geklets!

01-05-2021 07:20 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Welkom in napraat 143!

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Moderator team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Luci_Mster2 schreef:
13-05-2021 19:31
Eentje?

Mijn god wat een sneu gedoe daar. Open een eigen topic over reclame en marketing ofzo.
Ja inderdaad wel meer maar die Pikkudinges vind ik het meest irritant :proud:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
charlottew88 schreef:
13-05-2021 19:33
Ja inderdaad wel meer maar die Pikkudinges vind ik het meest irritant :proud:
Ik 2 anderen.
Viva amber heeft ook al maanden (jaren?) de tampon scheef zitten.
PoezzinBoots schreef:
13-05-2021 19:37
Denk eerder een cactus.
PoezzinBoots schreef:
Zo even Haagse sushi ophalen. En dan picknicken op de hotelkamer 🍱🍙
Hey, je bent gezellig in de buurt! Geniet er van. Baggerende nu.
Noodweer 😶

We dachten gezellig in de stad op te halen ipv te laten bezorgen. En helaas maar 1 paraplu dus ik hoefde niet mee.
PoezzinBoots schreef:
13-05-2021 19:37
Die wordt steeds negatiever.
PoezzinBoots schreef:
13-05-2021 19:59
Noodweer 😶

We dachten gezellig in de stad op te halen ipv te laten bezorgen. En helaas maar 1 paraplu dus ik hoefde niet mee.
:-D :-D :-D
PoezzinBoots schreef:
Noodweer 😶

:mrgreen:
Ik heb man richting de Chinees gedirigeerd, maar hier schijnt de zon nog steeds dus hij vond het prima.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Felidaes schreef:
13-05-2021 17:34
Doe je dat ook steeds met je loon?
Als ik vakantiegeld krijg wel.
Dan is het heueuéúl veel in guldens.
:proud:
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
PoezzinBoots schreef:
Noodweer 😶

Ik bedenk me nu dat ik morgen de ander langs de Indiër stuur, ondanks dat hij paraplu’s genoeg heeft :hihi:
Dwaler schreef:
Die wordt steeds negatiever.
Dat viel me laatst ook op. Dus nog even geloept of het misschien alleen in dat topic was, maar die lijkt niet echt voor d'r lol hier te schrijven als ik die posts las. Of je moet negatief doen leuk vinden, dat kan natuurlijk...
Cherim0ya schreef:
13-05-2021 20:13
Dat viel me laatst ook op. Dus nog even geloept of het misschien alleen in dat topic was, maar die lijkt niet echt voor d'r lol hier te schrijven als ik die posts las. Of je moet negatief doen leuk vinden, dat kan natuurlijk...
Een tijd geleden vond ik haar wel ok. Je weet natuurlijk niet wat er allemaal speelt in iemands leven. Er zijn wel meer mensen die je ziet veranderen.
Cherim0ya schreef:
Ja kan ik ken iemand IRL die ook zo is. Dodelijke vermoeiend om naar haar negativiteit te luisteren.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
charlottew88 schreef:
13-05-2021 20:45
Ja kan ik ken iemand IRL die ook zo is. Dodelijke vermoeiend om naar haar negativiteit te luisteren.

Energievampier 🦇
charlottew88 schreef:
13-05-2021 20:45
Ik heb ook zo'n collega. Lijkt me ook vermoeiend om zo in het leven te staan. Dat alles je energie kost en niets je energie oplevert.
Vandaar dat ze moeten vampieren.
PoezzinBoots schreef:
13-05-2021 20:48
Energievampier 🦇
Ja.
feow schreef:
13-05-2021 20:10
Als ik vakantiegeld krijg wel.
Dan is het heueuéúl veel in guldens.
:proud:
ha ha...Ik reken nooit terug, maar ik ben denk ik nu makkelijker met geld.

Ik zou geen 4 kroketten voor ruim 6 euro kopen, maar daar heb ik terugrekenen niet voor nodig.
Dat is sowieso al een bizar bedrag.
Lady*Voldemort schreef:
13-05-2021 17:42
Dat heb ik zojuist voor de grap even gedaan. Nou, dat kreeg ik 25 jaar geleden echt niet hoor, voor 24 uur werken :D
Nee toch, dat was ook mijn punt.

Wat ik nu verdien kreeg ik toentertijd ook echt niet voor deze functie.
Cherim0ya schreef:
13-05-2021 21:00
Ik heb ook zo'n collega. Lijkt me ook vermoeiend om zo in het leven te staan. Dat alles je energie kost en niets je energie oplevert.
Vandaar dat ze moeten vampieren.
Ja bij mij is het ook een collega wat het lastig maakt want als je zo iemand in de vriendenkring hebt kan je diegene vermijden. Maar haar negativiteit is op 1.5 meter nog te horen.
-Shifty- schreef:
13-05-2021 09:33
Was ik maar een dichter en geen open boek.
Dan kon ik jou wel rijmen en was jij mij niet zoek.
Wat prachtig!! :flirting:

Maar eigenlijk is het van Stef Bos. Die ik eigenlijk stom vind.
Maar deze regels:
Was ik maar een dichter, dan kon ik dichter bij jou zijn...
Was ik maar het bloed, dat door jouw lichaam stroomt...
Dan sliep ik in jouw hart
En ik woonde in jouw hoofd..
Ik heb je lief
Ik heb je liever
Liever dan het leven
dan om het even wat
Ik heb je lief
Liever liefste
Elke dag

Nog prachtiger!! :heart:
PoezzinBoots schreef:
Zo even Haagse sushi ophalen. En dan picknicken op de hotelkamer 🍱🍙
Owwww lekkâh!!!
PoezzinBoots schreef:
Noodweer 😶

Stom, hier was het prachtig de hele avond.
Maar wel lekker om even weg te zijn :yes:
I like being a mess. It's who I am.
Gisteren ben ik op een ander forum zo gemansplained. Waarom hebben mannen toch zo vaak de behoefte om tegen vrouwen te praten alsof we domme leerlingen zijn. :swear:

En waarom kiest mijn gemeente ervoor om de eikenprocessierups te bestrijden met machines die keihard piepen en zoemen om 3 uur 's nachts? :whip:

Zo zonde van de dag om chagrijnig te zijn.
Hoop dat jullie een beter humeur hebben :-D
anoniem_401292 wijzigde dit bericht op 14-05-2021 08:20
0.12% gewijzigd
Cherim0ya schreef:
Ik vind dat sommige topics best wat meer realisme kunnen gebruiken, dan kan ze nog wel es 'verfrissend' zijn.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven