Napraattopic deel 42
zaterdag 7 november 2015 om 22:32
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 8 november 2015 om 01:47
quote:Amaqanda schreef op 08 november 2015 @ 01:41:
[...]
Ik vind het in ieder geval leuker. Heb om bepaalde opmerkingen echt vreselijk gelachen. Dat had ik gemist als ik niet gelezen had.
Ik viel laat binnen en heb hier en daar flarden gelezen.
Moest heel erg lachen toen iemand zei dat we voor FG iets van DoeMaar konden zingen; dus ik begin met 'dit is een lied over een plant, een grote plant, een groene plant', zie ik pal daaronder FG posten: 'andijvie'
[...]
Ik vind het in ieder geval leuker. Heb om bepaalde opmerkingen echt vreselijk gelachen. Dat had ik gemist als ik niet gelezen had.
Moest heel erg lachen toen iemand zei dat we voor FG iets van DoeMaar konden zingen; dus ik begin met 'dit is een lied over een plant, een grote plant, een groene plant', zie ik pal daaronder FG posten: 'andijvie'
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
zondag 8 november 2015 om 01:52
quote:Dana schreef op 08 november 2015 @ 01:47:
[...]
Moest heel erg lachen toen iemand zei dat we voor FG iets van DoeMaar konden zingen; dus ik begin met 'dit is een lied over een plant, een grote plant, een groene plant', zie ik pal daaronder FG posten: 'andijvie'Is dat lachen of wat?
[...]
Moest heel erg lachen toen iemand zei dat we voor FG iets van DoeMaar konden zingen; dus ik begin met 'dit is een lied over een plant, een grote plant, een groene plant', zie ik pal daaronder FG posten: 'andijvie'Is dat lachen of wat?
zondag 8 november 2015 om 01:53
zondag 8 november 2015 om 01:56
zondag 8 november 2015 om 01:56
quote:Dana schreef op 08 november 2015 @ 01:47:
[...]
[...]