Napraattopic deel 45
zondag 29 november 2015 om 23:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 7 december 2015 om 07:47
quote:Amaqanda schreef op 07 december 2015 @ 01:04:
Even iets anders, maar lachwekkend.
Het topic over Sabia mag niet terug omdat er meerdere keren gewaarschuwd is en de sfeer/toon niet verbeterde, maar het vluchtelingentopic mocht vrolijk doorgaan, onder beheer van de mods zelf nog wel.
Op vluchtelingentopic zijn ze bezig met de "knuffeltheorie" nooit geweten dat dat bestond, maar begrijpelijk dat er amper tegen in wordt gegaan,
Ondertussen is er een hoog "ons kent ons"gehalte, en wie wat anders te melden wordt honderd keer geqoute en in hun "eigen taal"van alles en nog wat uitgemaakt, het liefst met plaatjes op kleuterniveau.
Even iets anders, maar lachwekkend.
Het topic over Sabia mag niet terug omdat er meerdere keren gewaarschuwd is en de sfeer/toon niet verbeterde, maar het vluchtelingentopic mocht vrolijk doorgaan, onder beheer van de mods zelf nog wel.
Op vluchtelingentopic zijn ze bezig met de "knuffeltheorie" nooit geweten dat dat bestond, maar begrijpelijk dat er amper tegen in wordt gegaan,
Ondertussen is er een hoog "ons kent ons"gehalte, en wie wat anders te melden wordt honderd keer geqoute en in hun "eigen taal"van alles en nog wat uitgemaakt, het liefst met plaatjes op kleuterniveau.
maandag 7 december 2015 om 09:42
quote:Sid-returns schreef op 07 december 2015 @ 09:20:
Ik scan even door het vluchtelingentopic. Hoop bla bla en beste stuurlui aan wal en speculeren. En dan een artikeltje van het Nibud tussendoor dat Nederlanders steeds lastiger rondkomen. Óók de schuld van de vluchtelingen natuurlijk.
Allemaal kierewiet daar.Dank voor de fijne samenvatting, scheelt mij weer de stress van het proberen te lezen daar
Ik scan even door het vluchtelingentopic. Hoop bla bla en beste stuurlui aan wal en speculeren. En dan een artikeltje van het Nibud tussendoor dat Nederlanders steeds lastiger rondkomen. Óók de schuld van de vluchtelingen natuurlijk.
Allemaal kierewiet daar.Dank voor de fijne samenvatting, scheelt mij weer de stress van het proberen te lezen daar
maandag 7 december 2015 om 09:57
quote:Sid-returns schreef op 07 december 2015 @ 09:20:
Allemaal kierewiet daar.
En dank je wel he
Iets beter lezen trouwens de schuld wordt niet gegeven aan de migranten.
Allemaal kierewiet daar.
En dank je wel he
Iets beter lezen trouwens de schuld wordt niet gegeven aan de migranten.
maandag 7 december 2015 om 10:02
quote:Amaqanda schreef op 07 december 2015 @ 01:10:
[...]
Omdat iedereen die iets zinnigs te zeggen had daar helemaal ondergesneeuwd raakte en beledigd en weet ik wat, tot bedreigingen aan toe, dan laat je het wel daar te reageren. zelfs voor de domme mensen houdt het gesprek met zichzelf een keer op.
Jeetje, Heb je aangifte gedaan?
Overdrijven is een kunst geloof ik.
Pffff... Zit niet zo te roddelen joh
[...]
Omdat iedereen die iets zinnigs te zeggen had daar helemaal ondergesneeuwd raakte en beledigd en weet ik wat, tot bedreigingen aan toe, dan laat je het wel daar te reageren. zelfs voor de domme mensen houdt het gesprek met zichzelf een keer op.
Jeetje, Heb je aangifte gedaan?
Overdrijven is een kunst geloof ik.
Pffff... Zit niet zo te roddelen joh
maandag 7 december 2015 om 10:29
quote:Corona67 schreef op 07 december 2015 @ 10:09:
[...]
Zo van.. Er zijn 3 soorten mensen..
Mensen die goed kunnen rekenen en mensen die dit niet kunnen
Klopt!
En verder is het iets minder kut. Dochter kan sinds vanochtend zelfs even op haar zij liggen zonder te huilen en de boel onder te kotsen. Als ze dat vandaag nog steeds niet kon, moesten we van de arts die hier gisternacht was, weer naar de dokter.
[...]
Zo van.. Er zijn 3 soorten mensen..
Mensen die goed kunnen rekenen en mensen die dit niet kunnen
Klopt!
En verder is het iets minder kut. Dochter kan sinds vanochtend zelfs even op haar zij liggen zonder te huilen en de boel onder te kotsen. Als ze dat vandaag nog steeds niet kon, moesten we van de arts die hier gisternacht was, weer naar de dokter.