Napraattopic deel 45
zondag 29 november 2015 om 23:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 7 december 2015 om 01:10
quote:Ttass28 schreef op 07 december 2015 @ 01:08:
Ik ben blij dat de vluchtelingen topic niet meer in mijn lijst staat. En het is toch al doodgebloed de vluchtelingen topic er zijn daar geen discussies meer.Omdat iedereen die iets zinnigs te zeggen had daar helemaal ondergesneeuwd raakte en beledigd en weet ik wat, tot bedreigingen aan toe, dan laat je het wel daar te reageren. zelfs voor de domme mensen houdt het gesprek met zichzelf een keer op.
Ik ben blij dat de vluchtelingen topic niet meer in mijn lijst staat. En het is toch al doodgebloed de vluchtelingen topic er zijn daar geen discussies meer.Omdat iedereen die iets zinnigs te zeggen had daar helemaal ondergesneeuwd raakte en beledigd en weet ik wat, tot bedreigingen aan toe, dan laat je het wel daar te reageren. zelfs voor de domme mensen houdt het gesprek met zichzelf een keer op.
maandag 7 december 2015 om 01:13
quote:Amaqanda schreef op 07 december 2015 @ 01:10:
[...]
Omdat iedereen die iets zinnigs te zeggen had daar helemaal ondergesneeuwd raakte en beledigd en weet ik wat, tot bedreigingen aan toe, dan laat je het wel daar te reageren. zelfs voor de domme mensen houdt het gesprek met zichzelf een keer op.Mee eens, nu is het over een weer met elkaar en niemand die er naar kraait.
[...]
Omdat iedereen die iets zinnigs te zeggen had daar helemaal ondergesneeuwd raakte en beledigd en weet ik wat, tot bedreigingen aan toe, dan laat je het wel daar te reageren. zelfs voor de domme mensen houdt het gesprek met zichzelf een keer op.Mee eens, nu is het over een weer met elkaar en niemand die er naar kraait.
maandag 7 december 2015 om 01:14
quote:Ttass28 schreef op 07 december 2015 @ 01:13:
[...]
Mee eens, nu is het over een weer met elkaar en niemand die er naar kraait.
Dan nog snap ik niet dat het mag blijven staan.
Het is toch wel gebleken dat een grote groep mensen die hier schrijven niet met zo een topic om kunnen gaan. Dan kan je het beter laten.
[...]
Mee eens, nu is het over een weer met elkaar en niemand die er naar kraait.
Dan nog snap ik niet dat het mag blijven staan.
Het is toch wel gebleken dat een grote groep mensen die hier schrijven niet met zo een topic om kunnen gaan. Dan kan je het beter laten.
maandag 7 december 2015 om 07:13
quote:Amaqanda schreef op 07 december 2015 @ 01:04:
Even iets anders, maar lachwekkend.
Het topic over Sabia mag niet terug omdat er meerdere keren gewaarschuwd is en de sfeer/toon niet verbeterde, maar het vluchtelingentopic mocht vrolijk doorgaan, onder beheer van de mods zelf nog wel.Wat maar weer blijkt dat ze er niets van snappen.
Even iets anders, maar lachwekkend.
Het topic over Sabia mag niet terug omdat er meerdere keren gewaarschuwd is en de sfeer/toon niet verbeterde, maar het vluchtelingentopic mocht vrolijk doorgaan, onder beheer van de mods zelf nog wel.Wat maar weer blijkt dat ze er niets van snappen.