Napraattopic deel 45

29-11-2015 23:00 3035 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Ik vind een vrouw die 60 kinderen gebaard heeft schokkender! Die vagina zou ik wel eens willen zien!
Slaaplekker poltergeist!
quote:Amaqanda schreef op 07 december 2015 @ 00:54:

Ik vind een vrouw die 60 kinderen gebaard heeft schokkender! Die vagina zou ik wel eens willen zien!Net een tunnel glijbaan
quote:Amaqanda schreef op 07 december 2015 @ 00:54:

Ik vind een vrouw die 60 kinderen gebaard heeft schokkender! Die vagina zou ik wel eens willen zien!Daar kunnen al die 919 mannen tegelijk in.
quote:Moiren_ schreef op 07 december 2015 @ 00:52:

Je hebt het goed. Net even stukje film gekeken.Yes. Mijn gangbangkennis is dus nog up to date.
quote:Moiren_ schreef op 07 december 2015 @ 00:54:

[...]

Daar kunnen al die 919 mannen tegelijk in.Dat ja. Zwangerschap nummer 30, een vierling en alle vier tegelijk geboren, zoiets.

Even iets anders, maar lachwekkend.

Het topic over Sabia mag niet terug omdat er meerdere keren gewaarschuwd is en de sfeer/toon niet verbeterde, maar het vluchtelingentopic mocht vrolijk doorgaan, onder beheer van de mods zelf nog wel.
Mooie ironie toch?
Ik ben blij dat de vluchtelingen topic niet meer in mijn lijst staat. En het is toch al doodgebloed de vluchtelingen topic er zijn daar geen discussies meer.
Ik vind het fantastisch
quote:Amaqanda schreef op 07 december 2015 @ 01:08:

Ik vind het fantastischHet meest wonderlijke vind ik hoe ze het aan zichzelf kunnen verkopen.
quote:Ttass28 schreef op 07 december 2015 @ 01:08:

Ik ben blij dat de vluchtelingen topic niet meer in mijn lijst staat. En het is toch al doodgebloed de vluchtelingen topic er zijn daar geen discussies meer.Omdat iedereen die iets zinnigs te zeggen had daar helemaal ondergesneeuwd raakte en beledigd en weet ik wat, tot bedreigingen aan toe, dan laat je het wel daar te reageren. zelfs voor de domme mensen houdt het gesprek met zichzelf een keer op.
quote:Moiren_ schreef op 07 december 2015 @ 01:09:

[...]

Het meest wonderlijke vind ik hoe ze het aan zichzelf kunnen verkopen.Hulde. Echt.
quote:Amaqanda schreef op 07 december 2015 @ 01:10:

[...]

Omdat iedereen die iets zinnigs te zeggen had daar helemaal ondergesneeuwd raakte en beledigd en weet ik wat, tot bedreigingen aan toe, dan laat je het wel daar te reageren. zelfs voor de domme mensen houdt het gesprek met zichzelf een keer op.Mee eens, nu is het over een weer met elkaar en niemand die er naar kraait.
quote:Ttass28 schreef op 07 december 2015 @ 01:13:

[...]

Mee eens, nu is het over een weer met elkaar en niemand die er naar kraait.

Dan nog snap ik niet dat het mag blijven staan.

Het is toch wel gebleken dat een grote groep mensen die hier schrijven niet met zo een topic om kunnen gaan. Dan kan je het beter laten.
Mogguh...
Morgen Co.
Hoe ist Woll?
Goed. En met jou?
Ja. Gaat ook wel..

Moeeeeee
Mogguh,

In godesnaam, waarom dat geklets over seks vannacht? Daar is een pijler voor
quote:Amaqanda schreef op 07 december 2015 @ 01:04:

Even iets anders, maar lachwekkend.

Het topic over Sabia mag niet terug omdat er meerdere keren gewaarschuwd is en de sfeer/toon niet verbeterde, maar het vluchtelingentopic mocht vrolijk doorgaan, onder beheer van de mods zelf nog wel.Wat maar weer blijkt dat ze er niets van snappen.
Mogge Yas.

Misschien was het sex napraat
quote:Corona67 schreef op 07 december 2015 @ 07:18:

Mogge Yas.

Misschien was het sex napraat Hoort niet hier
Goede morgen..

Geen seks, ik probeer het te onthouden , het was een small talk naar aanleiding van een artikel op nu.nl die ik had neergezet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven