Napraattopic deel 45

29-11-2015 23:00 3035 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:yette schreef op 07 december 2015 @ 10:29:

[...]

Klopt!

En verder is het iets minder kut. Dochter kan sinds vanochtend zelfs even op haar zij liggen zonder te huilen en de boel onder te kotsen. Als ze dat vandaag nog steeds niet kon, moesten we van de arts die hier gisternacht was, weer naar de dokter.

Pffff pittig zeg!!

Wat is verder het "plan"?
quote:bungaa schreef op 07 december 2015 @ 10:02:

[...]

Jeetje, Heb je aangifte gedaan?

Overdrijven is een kunst geloof ik.

Pffff... Zit niet zo te roddelen joh

Voel je je aangesproken?

Maak je niet druk, de PVV-kliek heeft in het vluchtelingentopic een eigen reservaatje waar ze naar hartenlust hun onaangename karaktertjes tegen elkaar aan kunnen schurken. Dat marginaal aardige mensen daar niet dood meer gevonden willen worden is eigenlijk een kleine prijs, als je bedenkt dat die kliek elkaar daar bezighoudt in plaats van ergens anders.
Het plan is dat we tot vrijdag wachten op de uitslagen van de lumbaalpunctie en de MRI.
Dat wordt een lange week wachten Yet. Jullie zijn dus wel thuis begrijp ik?
Je bent zelf een theepot
Best lang ja. Toch hoop ik dat we niet eerder iets horen, want dan is het goed mis.

En we zijn inderdaad thuis. Ze kunnen in het ziekenhuis toch niet meer doen dan wij zelf.
Wat lang weer, Yette.
quote:Sid-returns schreef op 07 december 2015 @ 09:18:

[...]

Succes daarmee!

Ik heb nog een jaar of 8. Verdorie. Zullen we ruilen? Ik ben er wel klaar mee.

Ik heb het wel vaker gezegd: Volgens mij ben jij de echte Sidroht niet, maar gewoon een nare kerel die doet alsof.

Ik wil de echte terug. Dát was mijn favoriete forummer!
IMHO
Sterkte yette wat een hel maak je mee.
quote:yette schreef op 07 december 2015 @ 10:45:

Best lang ja. Toch hoop ik dat we niet eerder iets horen, want dan is het goed mis.

En we zijn inderdaad thuis. Ze kunnen in het ziekenhuis toch niet meer doen dan wij zelf.Nee da's waar maar ik kon niet inschatten hoe ze eraan toe was. Sterkte nogmaals
Je bent zelf een theepot
Hey Yette, sterkte! En knuffels.
IMHO
Jeetje Yette, wat een narigheid. Sterkte.
quote:GrimbleGrumble schreef op 07 december 2015 @ 10:55:

[...]

Ik heb het wel vaker gezegd: Volgens mij ben jij de echte Sidroht niet, maar gewoon een nare kerel die doet alsof.

Ik wil de echte terug. Dát was mijn favoriete forummer!

Kut. Betrapt.

Hehe, de kerstboom is opgetuigd! Wat een gedoe weer.

Nu het kerstdorpje nog.
Yet!!
Sterkte yet!

Nu de kinderen op school zijn kan ik stiekem alle zelfgeknutselde sinterklaas frutsels "opruimen" ... gisteren al een poging gedaan met als resultaat 3 van zulke koppies😢...
quote:yette schreef op 07 december 2015 @ 10:40:

Het plan is dat we tot vrijdag wachten op de uitslagen van de lumbaalpunctie en de MRI.Dat duurt nog best lang, als je dan maar weet wat het is. Dat zou een flinke vooruitgang zijn, dit niet weten is vreselijk lijkt mij.
I like being a mess. It's who I am.
Yette, sterkte weer, wat een narigheid voor jouw meisje.

Nog geen nieuws van Leo?
Stone, je lijkt Maria wel
Je bent zelf een theepot
quote:ana_isabel schreef op 07 december 2015 @ 12:57:

Sterkte yet!

Nu de kinderen op school zijn kan ik stiekem alle zelfgeknutselde sinterklaas frutsels "opruimen" ... gisteren al een poging gedaan met als resultaat 3 van zulke koppies😢...

Ik ken een gezin die op de gang een soort vitrinekast heeft staan. Daar mogen frutsels en knutsels in. Vol is vol, nieuw spul betekent iets eruit. Ze hebben een paar houten klemmen die zelf blijven staan voor frutsels die dat niet zelf kunnen.

Misschien een idee?

Overigens hangen hier nog 2 oude knutsels van mijn oudsten maar die 2 zijn behoorlijk crea.

Het ene hangt bij de jongste aan het plafond vd jongste, het andere hier aan de muur. Ik noem het al jaren onze eigen Karel Appel. Toen vd zomer gedacht werd dat er een oude Appel was gevonden , vonden we die opvallend lijken op 'onze' Appel.
Je bent zelf een theepot
Ik typte per ongeluk asos nl in. Schrok me rot toen ik weer op mijn scherm keek
quote:Moiren_ schreef op 07 december 2015 @ 14:53:

Ik typte per ongeluk asos nl in. Schrok me rot toen ik weer op mijn scherm keek Waarschuwing gekregen?
quote:Ttass28 schreef op 07 december 2015 @ 14:54:

[...]

Waarschuwing gekregen?huh?
quote:Moiren_ schreef op 07 december 2015 @ 14:55:

[...]

huh?Waar schrok je van?
quote:Ttass28 schreef op 07 december 2015 @ 15:01:

[...]

Waar schrok je van?

Van wat ik op die site zag.

Hoe kom jij nou op waarschuwing dan? Van wat en wie en waarom?
quote:Moiren_ schreef op 07 december 2015 @ 14:53:

Ik typte per ongeluk asos nl in. Schrok me rot toen ik weer op mijn scherm keek Wat wilde je daar bestellen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven