Napraattopic deel 46
dinsdag 8 december 2015 om 09:39
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 9 december 2015 om 15:46
woensdag 9 december 2015 om 16:15
quote:Chiefseattle schreef op 09 december 2015 @ 13:39:
Ik vraag me af bij hoeveel mensen ik hier onder de negeer sta eigenlijk. Ik kan alles zeggen want er komt toch geen reactie op. Op zich heeft dat ook wel wat hoor, tis net een echo-put. Of twitter.
Hoe doen andere genegeerden dat he. Stug blijven posten of je zielig terugtrekken. Ik voel meer voor blijven posten, voor alle konijnvrienden. En omdat ik me kan vergissen. Wat nu wel zal blijken waarschijnlijk. Of niet. .
Of ik word, as usual, uit gewoonte doorgescrolld, kan ook nog. Mm misschien een poll maken. Chieffie doet zielig, wat is de oorzaak, en dan met 80 keuzemogelijkheden. Ik heb niemand onder de negeer. Ik lees je konijnenposts ook wel, mits niet te lang (want dan scroll ik door inderdaad), maar ik weet nooit zo goed wat ik er op zeggen moet.
Ik vraag me af bij hoeveel mensen ik hier onder de negeer sta eigenlijk. Ik kan alles zeggen want er komt toch geen reactie op. Op zich heeft dat ook wel wat hoor, tis net een echo-put. Of twitter.
Hoe doen andere genegeerden dat he. Stug blijven posten of je zielig terugtrekken. Ik voel meer voor blijven posten, voor alle konijnvrienden. En omdat ik me kan vergissen. Wat nu wel zal blijken waarschijnlijk. Of niet. .
Of ik word, as usual, uit gewoonte doorgescrolld, kan ook nog. Mm misschien een poll maken. Chieffie doet zielig, wat is de oorzaak, en dan met 80 keuzemogelijkheden. Ik heb niemand onder de negeer. Ik lees je konijnenposts ook wel, mits niet te lang (want dan scroll ik door inderdaad), maar ik weet nooit zo goed wat ik er op zeggen moet.
woensdag 9 december 2015 om 16:17
woensdag 9 december 2015 om 16:19
woensdag 9 december 2015 om 16:29
Ik heb overigens geen zak gedaan vandaag niet eens gegeten lig op bed vanaf gisteravond beetje serie kijken en forummen de dagen gaan wel snel voorbij zo ik moet nu wel snel even mijzelf fatsoeneren en bed opmaken dat het even lijkt dat ik vandaag wat gedaan heb voordat vriendlief thuis komt.
Heeft iemand nog een virtuele schop onder de kont in de aanbieding?
Koken denk ik aan stampot geschilde aardappelen in de pan flikkeren boerenkool er bovenop rookworst erbij en deksel erop lekker makkelijk.
Heeft iemand nog een virtuele schop onder de kont in de aanbieding?
Koken denk ik aan stampot geschilde aardappelen in de pan flikkeren boerenkool er bovenop rookworst erbij en deksel erop lekker makkelijk.