Napraattopic deel 47
dinsdag 15 december 2015 om 17:17
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 16 december 2015 om 13:22
quote:vruchtgebruik schreef op 16 december 2015 @ 13:12:
[...]
Mijn oudste vond het coole mummies
Ik zou ze ook nog kunnen maken.
Had zelf zin om gevulde eieren te maken maar dat werd me dringend afgeraden
( er kwamen zelfs kinderen naar me toe. 'bent u die moeder die gevulde eieren maakt? Dan moet ik echt kotsen hoor, u kunt beter iets anders maken.' Judaskind erbij te knikken )
Maak ze toch voor de ouders (mezelf ) en ga straks maar met bladerdeeg aan de slag.Ik hartje gevulde eieren. Als kind al. De jeugd van tegenwoordig weet niet wat lekker is.
[...]
Mijn oudste vond het coole mummies
Ik zou ze ook nog kunnen maken.
Had zelf zin om gevulde eieren te maken maar dat werd me dringend afgeraden
( er kwamen zelfs kinderen naar me toe. 'bent u die moeder die gevulde eieren maakt? Dan moet ik echt kotsen hoor, u kunt beter iets anders maken.' Judaskind erbij te knikken )
Maak ze toch voor de ouders (mezelf ) en ga straks maar met bladerdeeg aan de slag.Ik hartje gevulde eieren. Als kind al. De jeugd van tegenwoordig weet niet wat lekker is.
IMHO
woensdag 16 december 2015 om 13:22
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 16 december 2015 @ 12:46:
Ok, dus.....karma bestaat.
Een of andere man opent een topic over beffen. Daarna een topic over dat hij al dagen niet kan eten en hoe dat dan kan. Dus ik vroeg hem of hij teveel gebeft had.
Nu zit ik op mijn werk, keimisselijk, krijg geen eten weten, rillerig en slap.
Of het is de lerarenvloek, ziek worden als de vakantie begint.
Dus als er hier nog mensen zijn die bloemen kwijt willen.............
Maar ook:
Ok, dus.....karma bestaat.
Een of andere man opent een topic over beffen. Daarna een topic over dat hij al dagen niet kan eten en hoe dat dan kan. Dus ik vroeg hem of hij teveel gebeft had.
Nu zit ik op mijn werk, keimisselijk, krijg geen eten weten, rillerig en slap.
Of het is de lerarenvloek, ziek worden als de vakantie begint.
Dus als er hier nog mensen zijn die bloemen kwijt willen.............
Maar ook:
woensdag 16 december 2015 om 13:25
quote:Corona67 schreef op 16 december 2015 @ 13:22:
[...]
[img]http://www.jomaverhuur.nl/wp-content/up ... rugzak.jpg[/img]
Tip voor de volgende keer... (Is er ook in een mannenuitvoering)Op mijn vorige universiteit kwamen ze een tijdje met zo'n railcateringachtig wagentje langs. Is afgeschaft omdat het teveel stoorde. Wie bedenkt überhaupt zoiets?
[...]
[img]http://www.jomaverhuur.nl/wp-content/up ... rugzak.jpg[/img]
Tip voor de volgende keer... (Is er ook in een mannenuitvoering)Op mijn vorige universiteit kwamen ze een tijdje met zo'n railcateringachtig wagentje langs. Is afgeschaft omdat het teveel stoorde. Wie bedenkt überhaupt zoiets?
IMHO
woensdag 16 december 2015 om 13:27
woensdag 16 december 2015 om 13:32
quote:Moiren_ schreef op 16 december 2015 @ 13:31:
Wat leuk. Ik krijg net een uitnodiging van de kerk hier in de buurt (net als de rest van de wijk) voor de kerstavonddienst. Helaas ben ik dan bij mijn ouders anders was ik zeker gegaan. In het kader van de opvoeding enzo Wel even afmelden dan he.. Lijkt me wel zo netjes. Kunnen anderen in joun plaats
Wat leuk. Ik krijg net een uitnodiging van de kerk hier in de buurt (net als de rest van de wijk) voor de kerstavonddienst. Helaas ben ik dan bij mijn ouders anders was ik zeker gegaan. In het kader van de opvoeding enzo Wel even afmelden dan he.. Lijkt me wel zo netjes. Kunnen anderen in joun plaats
woensdag 16 december 2015 om 13:34
quote:GrimbleGrumble schreef op 16 december 2015 @ 13:22:
[...]
Ik hartje gevulde eieren. Als kind al. De jeugd van tegenwoordig weet niet wat lekker is.Mijn kinderen zijn dol op gevulde eieren. En ze horen bij de jeugd van tegenwoordig.
[...]
Ik hartje gevulde eieren. Als kind al. De jeugd van tegenwoordig weet niet wat lekker is.Mijn kinderen zijn dol op gevulde eieren. En ze horen bij de jeugd van tegenwoordig.
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar