Napraattopic deel 47

15-12-2015 17:17 3075 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:yasmijn schreef op 16 december 2015 @ 18:27:

[...]

Klikkerdeklik.

Denk niet dat de mods van nu van de "geschiedenis" van deze forummer weten.Nee natuurlijk niet. Zijn inmiddels al zo veel generaties uitzendkrachten/stagiaires overheen gegaan, die kennis is al lang verloren.
quote:yasmijn schreef op 16 december 2015 @ 18:29:

[...]

Correct. Maar ver daarvoor was er ook altijd gedoe, altijd.

Ja weet ik, maar daar kwam ze dus altijd mee weg. Toen al.

Sowieso werd er toen nauwelijks gestraft.
ik wil alvast gaan zaaien nu
quote:Star schreef op 16 december 2015 @ 18:28:

[...]

Goede vraag van Leo trouwens in dat topic.Het draait zoals gewoonlijk weer eens om TO zelf
quote:GrimbleGrumble schreef op 16 december 2015 @ 18:29:

[...]

Ik maakte een grapje omdat ik dacht dat Pom het over een topic had waar ze zelf niet bij betrokken was. Toen las ik Ana's opmerking en dacht ik: oh jee, geen tijd voor grapjes.Okay, jammer dat ik het gemist heb
quote:Moiren_ schreef op 16 december 2015 @ 18:31:

[...]

Het draait zoals gewoonlijk weer eens om TO zelf Precies
quote:pomona-struik schreef op 16 december 2015 @ 18:29:

[...]

ik weet het. maar ik ben toch bedroefd. Het kerkhof was ook treurig, de eekhoorn was er nog. Ik heb een schaaltje pinda's neergezet voor hem.
quote:pomona-struik schreef op 16 december 2015 @ 18:29:

[...]

ik weet het. maar ik ben toch bedroefd. Het kerkhof was ook treurig, de eekhoorn was er nog. Ik heb een schaaltje pinda's neergezet voor hem. Ach eekhoorns. Ik eekhoorns. Er zat er altijd eentje in de tuin, bij zoon voor de deur toen hij net in het revalidatiecentrum zat. Dat beest maakte altijd meteen zijn hele dag goed.
dankjewel woll.
Hoe is het eigenlijk met die bikkel Fen? Al lang weer helemaal opgeknapt?

[...]

Het draait zoals gewoonlijk weer eens om TO zelf Ja duhuh. En dan krijgen we straks weer een jankpartij dat ze haar altijd hebben moeten en dan is het weer een tijdje rustig.
quote:Goede-Fee schreef op 16 december 2015 @ 17:51:

[...]

Want? Tik gewoon meteen wat je wil vertellen.Dit. Kan ik ook niet tegen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Fenrir-Greyback schreef op 16 december 2015 @ 18:34:

[...]

Ja duhuh. En dan krijgen we straks weer een jankpartij dat ze haar altijd hebben moeten en dan is het weer een tijdje rustig.Die is al begonnen toch?

[...]

Het draait zoals gewoonlijk weer eens om TO zelf As usual.
quote:Fenrir-Greyback schreef op 16 december 2015 @ 18:34:

[...]

Ja duhuh. En dan krijgen we straks weer een jankpartij dat ze haar altijd hebben moeten en dan is het weer een tijdje rustig.Jij hebt weer eens mijn glazen bol gejat, troittoirmeisjevanplezier
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 16 december 2015 @ 18:33:

Hoe is het eigenlijk met die bikkel Fen? Al lang weer helemaal opgeknapt?Oh, ja hoor. Echt een fantastisch rapport meegekregen van school, op HAVO-niveau nog wel dus koppie is niks mis mee. Hij moet alleen nog twee keer worden geopereerd, een keer om de plaat uit zijn been te laten halen en een keer om het littekenweefsel van de wond in zijn knieholte op te laten rekken (allebei in verband met de te verwachten groeispurt). Maar dat is peanuts. We hebben trouwens goeie hoop dat we die klusjes achter mekaar kunnen laten doen, dat scheelt weer gedoe.
quote:pomona-struik schreef op 16 december 2015 @ 18:27:

[...]

Doet zeer, nog steeds.

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:pomona-struik schreef op 16 december 2015 @ 17:54:

[...]

ja.Haal effe weg ... dit hoeft niet.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Moiren_ schreef op 16 december 2015 @ 18:35:

[...]

Die is al begonnen toch?Oh dat weet ik niet hoor, ik heb het topic na een paar pagina's gelaten voor wat het was. Same old, same old en zo.
geeft niet GG, soms heb ikzelf een trap onder mijn hol nodig.

Ik leef nog, ik heb een gezond kind van 15, ik tuinier als een baas en ik wordt beter!

Straks zal ze een herinnering worden, het is al 10 jaar geleden.

Maar ik weet het, haar naam is Eva en ze was mooi, zwart haar en donkerbruine kijkers, mama-ogen zei mijn mijn vriend. Haar ogen waren open na de geboorte. En ik had zo graag twee jongen gehad, de eerste heeft mij niet meer nodig nu.

Zal ik mijn klipjes eraf laten halen? Neuh, slecht idee.
quote:Fenrir-Greyback schreef op 16 december 2015 @ 18:40:

[...]

Oh, ja hoor. Echt een fantastisch rapport meegekregen van school, op HAVO-niveau nog wel dus koppie is niks mis mee. Hij moet alleen nog twee keer worden geopereerd, een keer om de plaat uit zijn been te laten halen en een keer om het littekenweefsel van de wond in zijn knieholte op te laten rekken (allebei in verband met de te verwachten groeispurt). Maar dat is peanuts. We hebben trouwens goeie hoop dat we die klusjes achter mekaar kunnen laten doen, dat scheelt weer gedoe.

Mooi!

En die twee ops zijn natuurlijk vervelend, maar na wat hij heeft meegemaakt stelt het niet zoveel voor.
PS
zij had de mooiste naam en ik wil weer huilen nu, maar dat doe ik niet. Ik ben groot nu.
Als het Viva Forum een Sekte is, wie is dan onze David Koresh??
Struik

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven