Napraattopic Deel 55

14-02-2016 13:44 2989 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Lady_Voldemort schreef op 20 februari 2016 @ 20:39:

[...]

Honden kunnen pijn hebben, en bang zijn, en vrolijk zijn. Maar honden hebben geen levensplan.Mijn hond wilde anders niet gaan hoor. Hij wilde zo dolgraag nog eens een kippetje eten bij de zonsopgang.
jij neemt die beslissing niet, dat doen je (klein) kinderen of je partner. Of misschien je ouders zelfs. Ligt er maar aan woe je daar voor aanwijst. 'Doe mij maar een spuitje', is zo makkelijk gezegd. Tot het moment dat jij moet. Beslissen over leven of dood van n geliefde.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Vivaneesje schreef op 20 februari 2016 @ 20:39:

[...]

Nog iemand die in het hoofd van dieren kan kijken

Je was geen dierenmens, zei je in topic over de oude kat.

Bemoei je er dan ook niet mee.
quote:Star schreef op 20 februari 2016 @ 20:40:

Gevangenistopic wel echt denk ik.Ik denk van niet.
quote:Vivaneesje schreef op 20 februari 2016 @ 20:39:

[...]

Nog iemand die in het hoofd van dieren kan kijken Ja
I like being a mess. It's who I am.
quote:WD-40 schreef op 20 februari 2016 @ 20:42:

[...]

Je was geen dierenmens, zei je in topic over de oude kat.

Bemoei je er dan ook niet mee.??????
quote:Lady_Voldemort schreef op 20 februari 2016 @ 20:37:

[...]

+1 .

Ik moet er werkelijk niet aan denken dat ze over tig jaar mijn kleren uit staan te zoeken in de wasserij, stinkend naar poep en pis en dat ik zelf niet eens meer in de gaten had dat ik er zo'n rotzooi van maakte. Doe me dan maar een spuitje hoor.Precies. Ik zou dat mijn vriend en kinderen ook echt niet willen laten meemaken.
quote:Moiren_ schreef op 20 februari 2016 @ 20:42:

[...]

Ik denk van niet.Tim de mol, daar wel mee eens dan?
quote:Star schreef op 20 februari 2016 @ 20:44:

[...]

Tim de mol, daar wel mee eens dan?Nee, Annemieke. En niet spoileren, ik kan morgen pas kijken!
quote:hatsetats schreef op 20 februari 2016 @ 20:43:

[...]

??????In het topic over de demente kat zegt vivaneesje dat ze absoluut geen dierenmens is, maar wel hoe andere er mee om moeten gaan.( niet inlaten slapen van een demente kat)
quote:Star schreef op 20 februari 2016 @ 20:44:

[...]

Tim de mol, daar wel mee eens dan?Geen idee, wat dat betreft waai ik gezellig met alle winden mee. Dus ja, Tim is de mol.
quote:Moiren_ schreef op 20 februari 2016 @ 20:45:

[...]

Nee, Annemieke. En niet spoileren, ik kan morgen pas kijken!Zal het niet doen
quote:Moiren_ schreef op 20 februari 2016 @ 20:45:

[...]

Nee, Annemieke. En niet spoileren, ik kan morgen pas kijken!Of Annemieke, dat kan ook inderdaad.
quote:Lady_Voldemort schreef op 20 februari 2016 @ 20:46:

[...]

Geen idee, wat dat betreft waai ik gezellig met alle winden mee. Dus ja, Tim is de mol.
quote:WD-40 schreef op 20 februari 2016 @ 20:46:

[...]

In het topic over de demente kat zegt vivaneesje dat ze absoluut geen dierenmens is, maar wel hoe andere er mee om moeten gaan.( niet inlaten slapen van een demente kat)Het een sluit het ander niet uit natuurlijk
Eigenlijk was Rop mijn hoofdmol, maar die ging er ineens uit
quote:WD-40 schreef op 20 februari 2016 @ 20:46:

[...]

In het topic over de demente kat zegt vivaneesje dat ze absoluut geen dierenmens is, maar wel hoe andere er mee om moeten gaan.( niet inlaten slapen van een demente kat)Ja en?
Topic over de gevangenis begint een beetje bizar te worden.
Jullie hebben toch niet de grote hint uit aflevering 2 gemist allemaal?
Ik kijk niet naar wie is de mol
I like being a mess. It's who I am.
quote:hatsetats schreef op 20 februari 2016 @ 20:42:

jij neemt die beslissing niet, dat doen je (klein) kinderen of je partner. Of misschien je ouders zelfs. Ligt er maar aan woe je daar voor aanwijst. 'Doe mij maar een spuitje', is zo makkelijk gezegd. Tot het moment dat jij moet. Beslissen over leven of dood van n geliefde.Ik dacht dat het probleem juist is dat je zelf die beslissing moet maken, met je volle verstand enzo. En dat dementerenden op een bepaald moment niet meer beslissingsbekwaam zijn, en daardoor het 'keuzemoment' gemist hebben en als gevolg daarvan de hele aftakeling tot het bittere eind moeten voldragen. Dat je op tijd 'nu' moet roepen, op een moment dat dat nog mag.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:feow schreef op 20 februari 2016 @ 20:50:

[...]

Ik dacht dat het probleem juist is dat je zelf die beslissing moet maken, met je volle verstand enzo. En dat dementerenden op een bepaald moment niet meer beslissingsbekwaam zijn, en daardoor het 'keuzemoment' gemist hebben en als gevolg daarvan de hele aftakeling tot het bittere eind moeten voldragen. Dat je op tijd 'nu' moet roepen, op een moment dat dat nog mag.Nee, je mag iemand aanwijzen. Tenminste, dat is in het geval van n familielid van me zo. Als de ziekte zover doorzet dat hij niet meer handelingsbekwaam is.
quote:Lady_Voldemort schreef op 20 februari 2016 @ 20:46:

[...]

Geen idee, wat dat betreft waai ik gezellig met alle winden mee. Dus ja, Tim is de mol.Nee joh. Klaas. Heb je gezien hoeveeeeeeeeel hij per ongeluk spuugde over de gebraden kip? Die heeft echt wel een slok water erover gesproeid zodat ze opnieuw moesten beginnen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Het was de familie Kruys toch Solo? Die keek jij ook toch? Er komt een tweede seizoen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Marana_ schreef op 20 februari 2016 @ 20:50:

Jullie hebben toch niet de grote hint uit aflevering 2 gemist allemaal? Welke?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven