Napraattopic Deel 55

14-02-2016 13:44 2989 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:AllyMcBeal schreef op 20 februari 2016 @ 20:50:

Ik kijk niet naar wie is de mol Ik ook niet.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Al die oud-mollen, in het klooster, en iets met het laatste woord. Ook wel Kloosterhint genoemd.
quote:WD-40 schreef op 20 februari 2016 @ 20:49:

Topic over de gevangenis begint een beetje bizar te worden.thanks voor de tip!
quote:Marana_ schreef op 20 februari 2016 @ 20:54:

Al die oud-mollen, in het klooster, en iets met het laatste woord. Ook wel Kloosterhint genoemd.O ja maar zo doorzichtig? Zou wel slecht zijn.
Wat stond er in het bantopic LV?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 20 februari 2016 @ 21:14:

Wat stond er in het bantopic LV?Een intern modbericht dat er niet thuis hoorde, was een ongelukje natuurlijk. Stom ook dat je dat soort foutjes niet geruisloos kunt staffen want nou denkt iedereen dat er ik weet niet wat aan de hand is en dat was er niet.
quote:Lady_Voldemort schreef op 20 februari 2016 @ 21:17:

[...]

Een intern modbericht dat er niet thuis hoorde, was een ongelukje natuurlijk. Stom ook dat je dat soort foutjes niet geruisloos kunt staffen want nou denkt iedereen dat er ik weet niet wat aan de hand is en dat was er niet.Wat stond er dan? Doe maar pb.
Bedoel je dat bericht waarin die ene mod schrijft wat ze nou precies van Noushi vindt? Vond het wel raar dat ze dat in het bantopic zetten.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 20 februari 2016 @ 21:23:

Bedoel je dat bericht waarin die ene mod schrijft wat ze nou precies van Noushi vindt? Vond het wel raar dat ze dat in het bantopic zetten. Ja dat bericht heb ik ook gezien, dat ze zo balen van de taal politie Nousch en of ze haar niet kunnen lozen
I like being a mess. It's who I am.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 20 februari 2016 @ 21:23:

Bedoel je dat bericht waarin die ene mod schrijft wat ze nou precies van Noushi vindt? Vond het wel raar dat ze dat in het bantopic zetten. Dat soort dingen lijkt me dan wel weer grappig om per ongeluk te lezen
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:WD-40 schreef op 20 februari 2016 @ 20:49:

Topic over de gevangenis begint een beetje bizar te worden.Mijn goedgelovigheid is afgehaakt toen to begon over hoe claimerig, bezitterig en jaloers die man is maar dat haar hart haar ingeeft dat ze toch naar hem toe moet gaan.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 20 februari 2016 @ 21:32:

[...]

Mijn goedgelovigheid is afgehaakt toen to begon over hoe claimerig, bezitterig en jaloers die man is maar dat haar hart haar ingeeft dat ze toch naar hem toe moet gaan.Bij mij toen ze ineens al har spullen had weggehaald enz.
Vond het ook raar dat ze in eerste instantie in het topic een telefoonnummer zocht (van een pi die al lang gesloten is) en later schrijft dat ze gisteren al met Vught heeft gebeld.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 20 februari 2016 @ 21:38:

Vond het ook raar dat ze in eerste instantie in het topic een telefoonnummer zocht (van een pi die al lang gesloten is) en later schrijft dat ze gisteren al met Vught heeft gebeld.Ja en net heeft ze van de politie gehoord dat hij in Vught zit. Natuurlijk.
er is een tijdje terug nog zo'n topic geweest.
quote:WD-40 schreef op 20 februari 2016 @ 21:41:

er is een tijdje terug nog zo'n topic geweest.Ja, ook zo'n vrouw die van niets wist toch? Dat herinner ik me ook nog vaag.
quote:Nouschi schreef op 20 februari 2016 @ 20:53:

Het was de familie Kruys toch Solo? Die keek jij ook toch? Er komt een tweede seizoen.

Yep.

Leuk, tweede seizoen.
Memories are priceless... especially the awful ones that keep you up at night.
Week 29 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Marana_ schreef op 20 februari 2016 @ 20:50:

Jullie hebben toch niet de grote hint uit aflevering 2 gemist allemaal?

Blijkbaar wel

Edit: opgezocht. Dat zou wel heel duidelijk zijn zeg
Je bent zelf een theepot
quote:hatsetats schreef op 20 februari 2016 @ 20:42:

jij neemt die beslissing niet, dat doen je (klein) kinderen of je partner. Of misschien je ouders zelfs. Ligt er maar aan woe je daar voor aanwijst. 'Doe mij maar een spuitje', is zo makkelijk gezegd. Tot het moment dat jij moet. Beslissen over leven of dood van n geliefde.Op dit topic mijn mening: 2 doc Levenseindekliniek
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
ik wil graag de groetjes doen aan missie-m, en nog 2 mensen.
die pom is hem ook op tijd gepeert met dr heupoperatie
gepeerd
ja je hebt gelijk
oja pen en gummetje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven