Napraattopic deel 83
maandag 22 mei 2017 om 22:06
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 9 juni 2017 om 12:27
Nieuwe schoenen, mieren, uitslapen, blokfluitles, alles! Alles behalve gezemel en gezeur over anderen.
Het zou hier vandaag een huishoudelijk ochtendje worden, het rustig koffiedrinken is al gelukt.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
vrijdag 9 juni 2017 om 12:28
.simbalabimba schreef: ↑09-06-2017 12:27Nieuwe schoenen, mieren, uitslapen, blokfluitles, alles! Alles behalve gezemel en gezeur over anderen.
Het zou hier vandaag een huishoudelijk ochtendje worden, het rustig koffiedrinken is al gelukt.
Kopje staat nu bij de rest van de afwas ?
.
vrijdag 9 juni 2017 om 12:30
Dat lijkt mij maar zo, als die functie zou werken, hoefde het niet vermeld te worden.
Mijn postbode belt nooit aan om te zeggen dat ie post bij me in de bus heeft gedaan.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
vrijdag 9 juni 2017 om 12:31
Hoho, 'k heb pas 1 kop gehad. Ik ben niet zo hysterisch dat een tweede keer een nieuwe, schone kop gebruikt moet worden.
Het regent hier ook, of heeft of gaat zo dadelijk weer. Heerlijk!
vrijdag 9 juni 2017 om 12:33
.simbalabimba schreef: ↑09-06-2017 12:31![]()
Hoho, 'k heb pas 1 kop gehad. Ik ben niet zo hysterisch dat een tweede keer een nieuwe, schone kop gebruikt moet worden.
Het regent hier ook, of heeft of gaat zo dadelijk weer. Heerlijk!
Ja fijn he. Kun je eindelijk weer eens wat in huis doen.
Zou je kunnen, bedoel ik.
(je=ik)
.
vrijdag 9 juni 2017 om 12:33
Ja, maar afgezien daarvan, ik verstuur ze nooit (alleen als antwoord) en ik krijg ze zelden. Ik ben een beetje een muurbloempje, wat dat betreft.simbalabimba schreef: ↑09-06-2017 12:30Dat lijkt mij maar zo, als die functie zou werken, hoefde het niet vermeld te worden.
Mijn postbode belt nooit aan om te zeggen dat ie post bij me in de bus heeft gedaan.
Maar is niet erg. Ik ga kaasbroodjes eten.
vrijdag 9 juni 2017 om 12:34
simbalabimba schreef: ↑09-06-2017 12:27Nieuwe schoenen, mieren, uitslapen, blokfluitles, alles! Alles behalve gezemel en gezeur over anderen.
Nieuwe schoenen, ook altijd een goed onderwerp ja
vrijdag 9 juni 2017 om 12:35
Ik ook niet hoor. Dat lijkt nu zo, maar het gaat vooral om test-pb's die ik nu aan jan en alleman vraag. En zij dan weer aan mij. En dan moeten we even melden of het gelukt is. En zo nee... etc etc.vrouwjagersma schreef: ↑09-06-2017 12:33Ja, maar afgezien daarvan, ik verstuur ze nooit (alleen als antwoord) en ik krijg ze zelden. Ik ben een beetje een muurbloempje, wat dat betreft.
Maar is niet erg. Ik ga kaasbroodjes eten.
Maar jij hebt toch ook facebook? Dan heb je die pb functie helemaal niet nodig om ff lekker te roddelen?
En daar ging mijn menubalk.
Ik zit hier nu vast.
.
vrijdag 9 juni 2017 om 12:47
Ik roddel helemaal niet. Niet op facebook, niet in pb's. Als dat is wat mensen in pb's doen, dan vind ik het ook weer minder erg dat ik ze niet krijgimpala schreef: ↑09-06-2017 12:35Ik ook niet hoor. Dat lijkt nu zo, maar het gaat vooral om test-pb's die ik nu aan jan en alleman vraag. En zij dan weer aan mij. En dan moeten we even melden of het gelukt is. En zo nee... etc etc.
Maar jij hebt toch ook facebook? Dan heb je die pb functie helemaal niet nodig om ff lekker te roddelen?
Ik zit hier nu vast.
Menubalk is hier ook weg.
vrijdag 9 juni 2017 om 12:50
Ik ga er even in mee. Want dat wil je natuurlijk graag met zo'n opmerking...en ik heb even 5 minuten niks te doen.impala schreef: ↑09-06-2017 12:35Ik ook niet hoor. Dat lijkt nu zo, maar het gaat vooral om test-pb's die ik nu aan jan en alleman vraag. En zij dan weer aan mij. En dan moeten we even melden of het gelukt is. En zo nee... etc etc.
Ik zit hier nu vast.
Dat jij roddelt via PB's betekend niet dat anderen roddelen. Via wat dan ook.
anoniem_319861 wijzigde dit bericht op 09-06-2017 12:54
0.23% gewijzigd
vrijdag 9 juni 2017 om 12:51
.Fee-de-Goede schreef: ↑09-06-2017 12:50Ik ga er even in mee. Want dat wil je natuurlijk graag met zo'n opmerking...en ik heb even 5 munten niks te doen.
Dat jij roddelt via PB's betekend niet dat anderen roddelen. Via wat dan ook.![]()
Happerdehap ...
Het is toch algemeen bekend dat er via fb heel wat afgekletst wordt tussen forummers?
En niemand is roomser dan de paus, dus dat er ook wat geroddeld wordt lijkt me niet meer dan normaal.
.
vrijdag 9 juni 2017 om 12:55
vrijdag 9 juni 2017 om 12:56
Ff voor de duidelijkheid, dit is een algemene opmerking, niet -specifiek, zeker niet- aan/voor Missie_m.simbalabimba schreef: ↑09-06-2017 12:27Nieuwe schoenen, mieren, uitslapen, blokfluitles, alles! Alles behalve gezemel en gezeur over anderen.
Koffieronde nummer twee.
vrijdag 9 juni 2017 om 12:56
Ja dat wilde je toch?
En ik ben roomser dan je denkt, Ik PB niet en ik heb geen facebook.
Je gaat wel heel erg uit van je eigen normen en waarden.
vrijdag 9 juni 2017 om 12:59
O dus jij gebruikt de postduiven nog. Kán.