Napraattopic deel 84

09-06-2017 23:45 3073 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
impala schreef:
17-06-2017 14:47
Geen medisch advies aub.
Dit is een waarschuwing !
* burp *
Hoe meer geneuzel (of een serieus onderwerp), hoe minder negativiteit (over anderen).
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Eleonora-1 schreef:
17-06-2017 16:38
Dat ja Sssstttt.
Precies dat.
Dan las ik bij en vond ik mijn bedachte bijdrage niet passen in het moment.

Doet niks af aan de waardering voor de forummers, het weerhield me van posten en dan ben je op een gegeven moment een beetje de connectie kwijt.
.
Juist dat was ook mijn gevoel. Wie wil er dan nog weten hoe het op mijn werk was of dat mijn zoon kampioen is geworden in zijn poule.
sssssst schreef:
17-06-2017 16:35
.
Het voelt soms zo gek om binnen te vallen als er net een bak erkende is gepost over oude ouders, vreselijke ziektes etc.
En dat de ellende wordt gepost daar is prima, echt prima, maar het is geen kletstopic (dus)
Je bent zelf een theepot
-Puss-in-Bootz- schreef:
17-06-2017 16:34
Maar dat vindt Nous dan weer niet oké.

Oh, let niet op mij hoor.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Hugh-Jazz schreef:
17-06-2017 16:41
Ik bedenk net dat ik gisteren Amarenen/ yoghurtijs gekocht heb. In zo'n trendy bekertje. :byee:
Tja, die yoghurt doet het 'm niet voor mij.

Het lekkerste Amarenenijs vind ik meestal bij de Italiaanse ijssalons. Vooral die in Verona, maar dat is zo veeeheerr.
Star schreef:
17-06-2017 16:41
Daar heb je gelijk in, al hadden we het in de eerste stamcafé's wel in de OP staan.
Graag zelfs.
En het ging ook uitstekend.
Een keer gevraagd of iemand op wilde houden met bepaald gedrag, wat een soort vete werd van die kant maar verder bijna nooit een onvertogen woord.

Af en toe wat gekibbel.
Was altijd snel over.
Nouschi schreef:
17-06-2017 16:38
:'(
Had ik al verteld wat ik ga eten vanavond?
SuzanneSuus schreef:
17-06-2017 16:45
En dat de ellende wordt gepost daar is prima, echt prima, maar het is geen kletstopic (dus)
Want over ellende kun je niet kletsen?
lucky82 schreef:
17-06-2017 16:49
Want over ellende kun je niet kletsen?
Gezellig kletsen over ellende?
simbalabimba schreef:
17-06-2017 16:40
Ik denk dat hoe vaker vaste posters over persoonlijke dingen praten (en de meesten dan ook van alles van elkaar weten), hoe groter de kans is dat de indruk ontstaat dat een willekeurige forummer niet zomaar even kan binnen wapperen met een losse opmerking.
Ow, ik val daar af en toe gewoon binnen. Kan me niet voorstellen dat iemand dat raar of stom vindt.

Hier op napraat is het toch alleen maar leuk als iemand mee begint te kletsen? O nee, mee gaat napraten natuurlijk. ;-))
Life is short. Eat dessert first.
Bossanova schreef:
17-06-2017 16:52
Wie zegt dat het gezellig moet zijn? ;-D
-Kittens- schreef:
Had ik al verteld wat ik ga eten vanavond?
Dat wil ik heel graag weten, vertel!
Ik vond het idee wat sssssst opperde wel goed.
Terug naar het café. " nieuwelingen " zullen zich nav hier sneller geroepen voelen om daar nu te posten. ( Ik wel in ieder geval) En kunnen we de discussie geneuzel in napraat laten voor wat het is.
Bossanova schreef:
17-06-2017 16:52
Oh, ik heb blijkbaar over het woord gezellig heen gelezen.
sssssst schreef:
17-06-2017 16:44
.
Juist dat was ook mijn gevoel. Wie wil er dan nog weten hoe het op mijn werk was of dat mijn zoon kampioen is geworden in zijn poule.
Jullie hebben wel gelijk hoor, maar ik denk dat daar wel ruimte voor is (te vinden). Maar het is soms wel lastig ja. Die ruimte is er niet altijd net als je daar zin in hebt. Vind ik ook jammer.
Ik post er ook minder dan in het begin
doornroosje9 schreef:
17-06-2017 16:53
Dat wil ik heel graag weten, vertel!
Indisch. Schoonmoeders kookt.
-Kittens- schreef:
17-06-2017 16:56
Indisch. Schoonmoeders kookt.
Nog beter, niet zelf koken. Geniet ervan!
Eleonora-1 schreef:
Graag zelfs.
En het ging ook uitstekend.
Een keer gevraagd of iemand op wilde houden met bepaald gedrag, wat een soort vete werd van die kant maar verder bijna nooit een onvertogen woord.

Af en toe wat gekibbel.
Was altijd snel over.
Prima toch?

Ik denk dat bij veel kletstopics de vaste posters elkaar leren kennen waardoor het al snel prive wordt waardoor het minder luchtig wordt. De humor, hoi Leo :cheer2: ontbeert dan. Voor die vaste crowd is dat denk ik geen gemis
Je bent zelf een theepot
lucky82 schreef:
17-06-2017 16:55
Oh, ik heb blijkbaar over het woord gezellig heen gelezen.
klet·sen (kletste, heeft, is gekletst)
1 het geluid ‘klets’ laten horen
2 met een klets vallen
3 kwebbelen, babbelen: gezellig kletsen
4 praten terwijl dat niet mag
5 onzin praten
http://www.vandale.nl/opzoeken?pattern=kletsen&lang=nn
anoniem_331975 wijzigde dit bericht op 17-06-2017 17:05
10.90% gewijzigd
Of we blijven gewoon hier.
I don't care. ;-D
Ana_Isabel_ schreef:
17-06-2017 16:54
Ik vond het idee wat sssssst opperde wel goed.
Terug naar het café. " nieuwelingen " zullen zich nav hier sneller geroepen voelen om daar nu te posten. ( Ik wel in ieder geval) En kunnen we de discussie geneuzel in napraat laten voor wat het is.
Nou kom op dan, ik heb er net al iets gepost over mijn slapende man en Dolfje over haar man met jetlag. Even neuzelen over onze mannen.
Ik vond de napraat behoorlijk opgeknapt sinds de opening van het stamcafé. Het was hier allemaal prima bij te houden. En ineens de laatste dagen zijn er weer tig pagina's bij als je even offline bent geweest. Ik stem voor het plan dat jullie dat weer in het stamcafé gaan doen :proud:

Overigens is het bij de seksklets ook wel eens zo geweest. We hebben daar af en toe ingegrepen door met een groepje een avond slap te gaan ouwehoeren. Helaas keert dat het tij soms maar heel tijdelijk, maar toch. Het valt te proberen, al moet je wel opletten dat je kennelijk niet te luchthartig doet over de gedeelde kommer en kwel (ik volg het café totaal niet, geen idee dus wat daar dan nu wordt gepost)
sssssst schreef:
17-06-2017 17:00
Nou kom op dan, ik heb er net al iets gepost over mijn slapende man en Dolfje over haar man met jetlag. Even neuzelen over onze mannen.
Hè, en mijn bijdrage dan? :jump:
Ik heb trouwens in het algemeen een hekel aan topics waar je ineens op iedereen moet reageren en naar persoonlijke zaken moet vragen. Gebeurt ook wel eens in een afvaltopic, het huizenjachttopic had het een poosje terug ook en zelfs op minnaar gebeurt het. Van die posts als

" @ A wat rot voor je zeg, hoe gaat het nu?
@ B hahaha wat een mooi verhaal, fijn dat je er ook om kon lachen
C, je bent al een poosje stil, gaat het nog een beetje
@ D ik heb het niet helemaal gevolgd, is dat van vorige week al opgelost

En dan nu mijn verhaal bladiebla "

Is dat wat nu ook gebeurt in het stamcafé?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven