Napraattopic deel 84

09-06-2017 23:45 3073 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
MarindaH schreef:
14-06-2017 09:50
Een ban voor provocerende reactie tegen Sanoma-medewerkers? Als je zegt 'hou toch eens op met die onzin'? Man man man.

Tja, volgens mij ging hij wel een tokje te ver hoor...
Prrrr, mauw miawwwww.
Jane-Ice schreef:
14-06-2017 09:52
Wie o wie o?

Edit. Weet t al.
anoniem_341161 wijzigde dit bericht op 14-06-2017 09:57
5.96% gewijzigd
Nouschi schreef:
Wie wat waar?

nbk heeft een 24u ban ivm provocerende reacties naar Sanoma medewerkers.

Modtopic. NBK had drie rofls geplaatst en 'hou toch eens op met die onzin' geroepen, als reactie op de mededeling van mod dat er hard wordt gewerkt aan het rammelende forum.
Lady_Voldemort schreef:
14-06-2017 09:57

Modtopic. NBK had drie rofls geplaatst en 'hou toch eens op met die onzin' geroepen, als reactie op de mededeling van mod dat er hard wordt gewerkt aan het rammelende forum.
Wauw... wat een dictatuur hier.
Als ik hier mod was zou ik het echt niet meer durven schrijven, dat er zo hard wordt gewerkt.
Ja dat mag niet :hihi:

En wij hadden toch net geconcludeerd dat onze Indiase vrienden keihard aan het werk zijn?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Lady_Voldemort schreef:
14-06-2017 09:59
Als ik hier mod was zou ik het echt niet meer durven schrijven, dat er zo hard wordt gewerkt.

Serieus. Een maand na de update. Wtf heb je dan voor update gedaan? Dan neem je jezelf toch ook niet meer serieus?
Lady_Voldemort schreef:
14-06-2017 09:59
Niet alleen niet durven, maar toch zeker ook niet meer willen!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
14-06-2017 10:01
Ja dat mag niet :hihi:

En wij hadden toch net geconcludeerd dat onze Indiase vrienden keihard aan het werk zijn?
Ja, aan het verkeerde forum. Of in de zoutmijnen :hihi:
Lady_Voldemort schreef:

O God, de arme egootjes. En ze doen nog wel zo goed hun best.

Huilies.
Een kdv dat een medewerker op staande voet ontslaat en dan aan de ouders gaat mededelen welke waslijst aan verkeerd handelen de oorzaak is van het ontslag. Ik vind het bijzonder.
Jane-Ice schreef:

He?!
:sheep:
Prrrr, mauw miawwwww.
Ik denk dat ik de getalletjes nu snap. Dat zijn natuurlijk reacties-met-quote die nog in de wacht staan om geplaatst te worden :lightbulb:
vrouwjagersma schreef:
14-06-2017 10:06
Een kdv dat een medewerker op staande voet ontslaat en dan aan de ouders gaat mededelen welke waslijst aan verkeerd handelen de oorzaak is van het ontslag. Ik vind het bijzonder.
Heel bijzonder. Ze gooit nu de 'plezierige open communicatie' in de strijd.
Nouschi schreef:
14-06-2017 10:11
Heel bijzonder. Ze gooit nu de 'open communicatie' in de strijd.
Het komt allemaal wel heel goed uit.
Open communicatie, daar versta ik toch iets anders onder.

Ik moet bloemen kopen voor mijn schoonmoeder, maar dat vind ik altijd zo ingewikkeld.
Nouschi schreef:
14-06-2017 10:11
Heel bijzonder. Ze gooit nu de 'plezierige open communicatie' in de strijd.
Ik geloof er geen hol van dat die info is verspreid door het KDV zelf. Ik denk eerder aan een roddeltante van de oudercommissie met een rijke fantasie en een grote behoefte om zichzelf belangrijker te maken dan ze is.
vrouwjagersma schreef:
14-06-2017 10:13
Het komt allemaal wel heel goed uit.
Open communicatie, daar versta ik toch iets anders onder.

Ik moet bloemen kopen voor mijn schoonmoeder, maar dat vind ik altijd zo ingewikkeld.
Pioenrozen?
Lady_Voldemort schreef:
14-06-2017 10:14
Ik geloof er geen hol van dat die info is verspreid door het KDV zelf. Ik denk eerder aan een roddeltante van de oudercommissie met een rijke fantasie en een grote behoefte om zichzelf belangrijker te maken dan ze is.
Zo gaat dat doorgaans wel ja.
Ana_Isabel_ schreef:
14-06-2017 10:17
Pioenrozen?
Goed idee. Ik zal maar eens gaan. Ik heb nog niet echt zin.
Lady_Voldemort schreef:

Oh kak. Heb zojuist ook iets dergelijks gepost, de posts van nbk waren toen al weg dus die had ik niet gelezen.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Lady_Voldemort schreef:

'Flikker toch eens op' en een stuk of zes rofl.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
vrouwjagersma schreef:
14-06-2017 10:18
Goed idee. Ik zal maar eens gaan. Ik heb nog niet echt zin.
Succes! Denk dat ik ook maar weer eens een bosje ga halen. Lief dat je dat doet voor je schoonmoeder.
-Kia-Ora- schreef:
14-06-2017 10:19
'Flikker toch een op' en een stuk of zes rofl.
Nou ja zeg nou zelf, al dat harde gewerk is inmiddels toch ook niet geloofwaardig meer he. Wie nu nog volhoudt dat er zo hard gewerkt wordt zit zelf te provoceren.
Lady_Voldemort schreef:
14-06-2017 10:21
Nou ja zeg nou zelf, al dat harde gewerk is inmiddels toch ook niet geloofwaardig meer he. Wie nu nog volhoudt dat er zo hard gewerkt wordt zit zelf te provoceren.
Ab-so-luut! Spijker op de kop, pure provocatie. Wees een keer eerlijk, zeg wat eraan de hand is, waarom het allemaal zo lang duurt etc etc. Dat er niet gewerkt wordt is duidelijk. Je wordt als een klein kind behandeld hier.

Zo, Yas heeft gesproken.
MoirenPhae schreef:
13-06-2017 22:18
Wat is het verschil tussen een strong willed kind en een kind met een eigen wil?
In het Engels klinkt het als een diagnose. In het Nederlands heb je gewoon een onopgevoed etterbakje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven