Napraattopic deel 84
vrijdag 9 juni 2017 om 23:45
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 13 juni 2017 om 21:48
vrouwjagersma schreef: ↑13-06-2017 21:38Kinderen. Wat moet je er mee.
Je kunt beter aardappels hebben, die kun je koken zonder dat de buren een melding doen bij Veilig Thuis.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
dinsdag 13 juni 2017 om 22:00
Lijkt me haalbaar.vrouwjagersma schreef: ↑13-06-2017 21:54Ja, ik vind ook eigenlijk dat ik hier geld mee zou moeten verdienen. Stop ik met werken, debiteer af en toe wat wijsheden en voor de rest eet ik chips.
Live in the here and now, because your future doesn't look bright.
Week 8 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 8 van de Extremely Demotivational Calendar
dinsdag 13 juni 2017 om 22:03
vrouwjagersma schreef: ↑13-06-2017 21:54Ja, ik vind ook eigenlijk dat ik hier geld mee zou moeten verdienen. Stop ik met werken, debiteer af en toe wat wijsheden en voor de rest eet ik chips. chinees.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
dinsdag 13 juni 2017 om 22:14
ja en dan gelijk genoeg voor 2 dagen, wij houden van makkelijk.
dinsdag 13 juni 2017 om 22:16
Het is echt een gekke bug.
dinsdag 13 juni 2017 om 22:17
Ja, maar er zat nu best wat tijd tussen.
dinsdag 13 juni 2017 om 22:20
Dichter dan dit zal ik waarschijnlijk niet komen bij tijdreizen, dus ik geniet er maar van zolang als het duurt.
Zou de CM trouwens ook in een tijdgat gezogen zijn?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
dinsdag 13 juni 2017 om 22:20
Hip vs NOTMoirenPhae schreef: ↑13-06-2017 22:18Wat is het verschil tussen een strong willed kind en een kind met een eigen wil?
dinsdag 13 juni 2017 om 22:22
Verry wijs
woensdag 14 juni 2017 om 09:51