Napraattopic deel 85
zaterdag 17 juni 2017 om 21:40
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 23 juni 2017 om 09:59
Precies, ik vind het sneu voor haar dat ze zo is maar kom op zeg kom eens uit die slachtofferrol en ga er wat aan doen. Altijd maar de bal bij een ander leggen en mensen proberen te manipuleren/beïnvloeden. Bah ik vind het een heel naar en gemeen mens.Solivagant schreef: ↑23-06-2017 09:30Ze heeft ook al eerder zo'n "het lag niet aan mij maar aan hullie" bericht het forum op gegooid.
Dringend hulp nodig inderdaad, maar iemand die denkt dat de wereld gek is en zij niet, gaat geen hulp zoeken.
vrijdag 23 juni 2017 om 10:01
Hoezo is ze tot slachtoffer gemaakt ?
Ze overtreedde aan de lopnde band de regels, werd herhaaldelijk gewezen op wat ze deed ( zich voordoen als prof, topics naar zich toetrekken ) en van wat het forum mee kreeg van wat er achter de schermen gebeurde was dat ze een " slachtoffer" claimde zodat zij in de hulpverlenersrol kon zitten, maar die was daar niet van gediend .
Ze overtreedde aan de lopnde band de regels, werd herhaaldelijk gewezen op wat ze deed ( zich voordoen als prof, topics naar zich toetrekken ) en van wat het forum mee kreeg van wat er achter de schermen gebeurde was dat ze een " slachtoffer" claimde zodat zij in de hulpverlenersrol kon zitten, maar die was daar niet van gediend .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
vrijdag 23 juni 2017 om 10:08
Eens.blijfgewoonbianca schreef: ↑23-06-2017 10:01Hoezo is ze tot slachtoffer gemaakt ?
Zij is niet tot slachtoffer gemaakt, dat heeft ze geheel en al zelf gedaan, in haar hoofd zo gemaakt.
En wanneer maak je iemand tot slachtoffer? Daar ben je toch zelf bij? Het is geen rocketscience ofzo.
vrijdag 23 juni 2017 om 10:12
Ik heb drie keer gedacht " overtreedde? Overtrad ? " en toen heb ik gekozen voor wat het mooiste klonk.
Ik heb vrienden, familie en in het dagelijks leven mensen om me heen die dingen zggen als " ik hepput boekkie daar op tafel neergelegen " . Niemand kijkt op van als ipv dan, van hunnie ipv zij. We gebruiken kennen, kunnen, en kannen in een , voor andere mensen , volstrekte willekeur.
Dan is het best lastig om dan goed ABN te forummen .
vrijdag 23 juni 2017 om 10:16
En daar is ze al zo'n 1,5 jaar mee bezig.
Bijzonder.
vrijdag 23 juni 2017 om 10:16
vrijdag 23 juni 2017 om 10:18
Overtreedde klinkt ook beter.blijfgewoonbianca schreef: ↑23-06-2017 10:12Ik heb drie keer gedacht " overtreedde? Overtrad ? " en toen heb ik gekozen voor wat het mooiste klonk.
Ik heb vrienden, familie en in het dagelijks leven mensen om me heen die dingen zggen als " ik hepput boekkie daar op tafel neergelegen " . Niemand kijkt op van als ipv dan, van hunnie ipv zij. We gebruiken kennen, kunnen, en kannen in een , voor andere mensen , volstrekte willekeur.
Dan is het best lastig om dan goed ABN te forummen .
Ik mijn omgeving praten de mensen ook heel plat, ik zelf ook. En veel ook met een bepaald dialect. Ik hoor het pas als ik met mensen praat die wel ABN praten.
vrijdag 23 juni 2017 om 10:26
blijfgewoonbianca schreef: ↑23-06-2017 10:26Ik word er een beetje moe van ( understatement ) dat forummers die op een bepaalde manier ( doo hun manier van forummen ). niet zo lekker liggen, automatisch niets fout kunnen doen, want o,o,o zo zielig. Sommige mensen zijn misschien niet zo geschikt om te forummen/ in een vaste groep mee te schrijven / adviezen te geven / grapjes te maken of te hetkennen /
Ja, het is een openbaar forum, ja, iedereen mag schrijven wat ze willen , maar niemand is verplicht om met Pietje net zo " ouwe-jongns-krentenbrood " te doen als ( dan ? ) met Jantje. En dat kun, ken, kan Je wel heel gemeen vinden maar that's life. Zo gaan die dingen. En wil je dat veranderen dan vind ik het niet heel slim om dan van heel veel mensen te verwachten dat ze je morgen ineens wel lief, grappig en slim vinden. Verander dan wat aan hoe je post en wat je post en waar en zo. En wil je dat niet moet je ook niet zemelen.
Hear, hear
vrijdag 23 juni 2017 om 10:26
Ik word er een beetje moe van ( understatement ) dat forummers die op een bepaalde manier ( doo hun manier van forummen ). niet zo lekker liggen, automatisch niets fout kunnen doen, want o,o,o zo zielig. Sommige mensen zijn misschien niet zo geschikt om te forummen/ in een vaste groep mee te schrijven / adviezen te geven / grapjes te maken of te hetkennen /
Ja, het is een openbaar forum, ja, iedereen mag schrijven wat ze willen , maar niemand is verplicht om met Pietje net zo " ouwe-jongns-krentenbrood " te doen als ( dan ? ) met Jantje. En dat kun, ken, kan Je wel heel gemeen vinden maar that's life. Zo gaan die dingen. En wil je dat veranderen dan vind ik het niet heel slim om dan van heel veel mensen te verwachten dat ze je morgen ineens wel lief, grappig en slim vinden. Verander dan wat aan hoe je post en wat je post en waar en zo. En wil je dat niet moet je ook niet zemelen.
vrijdag 23 juni 2017 om 10:28
Nog een keer dan:blijfgewoonbianca schreef: ↑23-06-2017 10:26Ik word er een beetje moe van ( understatement ) dat forummers die op een bepaalde manier ( doo hun manier van forummen ). niet zo lekker liggen, automatisch niets fout kunnen doen, want o,o,o zo zielig. Sommige mensen zijn misschien niet zo geschikt om te forummen/ in een vaste groep mee te schrijven / adviezen te geven / grapjes te maken of te hetkennen /
Hear, hear
vrijdag 23 juni 2017 om 10:29
Ik zal je maar quoten, anders leest ze je niet
vrijdag 23 juni 2017 om 10:33
Ik heb niet zo'n behoefte om dat verder uit te leggen. Ik ervaar deze vraag eigenlijk als een soort uitlokking en wil me niet laten provoceren. Het is wel duidelijk hoe ik de zaak zie - het is ook niet de eerste keer dat ik erover schrijf. En als Moiren dat toch écht niet mocht begrijpen, jammer dan.
.