Napraattopic deel 86

24-06-2017 13:02 3296 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
_Inkie_ schreef:
27-06-2017 09:19
Ik ga echt niet op anoniem ik heb leuke vriendinnen hier en ga zaterdag gezellig weer meeten met een aantal. :jump:
Dat is toch net het leuke hieraan? Mensen beter leren kennen en merken dat het echt wel klikt.

En volgens mij ken ik de nick van elke forummer op mijn FB.
Life is short. Eat dessert first.
doornroosje9 schreef:
27-06-2017 09:41
Dat is toch net het leuke hieraan? Mensen beter leren kennen en merken dat het echt wel klikt.

En volgens mij ken ik de nick van elke forummer op mijn FB.
Dat is voor mij wel een voorwaarde. Sowieso, laat ik geen mensen toe op facebook waarvan ik niet weet wie ze zijn.
Renaissance_ schreef:
27-06-2017 09:45
Dat is voor mij wel een voorwaarde. Sowieso, laat ik geen mensen toe op facebook waarvan ik niet weet wie ze zijn.
Dit is echt wel heel verstandig, vaak genoeg accepteren mensen op facebook die ze niet kennen.
yasmijn schreef:
27-06-2017 09:28
Nee. Nooit.
Zij doet dat anoniem. Derhalve dient je niets te zeggen. Is dat nou zo moeilijk?
Ja maar ze is dan dus niet meer anoniem. Jij hebt haar herkend, dus weg anonimiteit.

Waarom die veroordelende vraag?
Subtiel hoor, Loca Loca. :nut:
Renaissance_ schreef:
27-06-2017 09:45
Wie ze zijn op viva of moet je ze in het echt ontmoet hebben? Ik heb er wel een paar bij die ik nooit ontmoet heb. Maar alleen maar leuke mensen.
Altijd fijn om te zien dat er de volgende ochtend nog een paar uit het houtwerk komen kruipen om nog eens wat olie op het vuur te gooien.
.
anoniem_338331 wijzigde dit bericht op 27-06-2017 09:49
Reden: nvm
99.54% gewijzigd
_Inkie_ schreef:
Ik ga echt niet op anoniem ik heb leuke vriendinnen hier en ga zaterdag gezellig weer meeten met een aantal. :jump:
Gezellig. Veel plezier!
doornroosje9 schreef:
27-06-2017 09:46
Wie ze zijn op viva of moet je ze in het echt ontmoet hebben? Ik heb er wel een paar bij die ik nooit ontmoet heb. Maar alleen maar leuke mensen.
Wie ze zijn op viva. Op fb heb ik ook forumsters die ik niet irl heb ontmoet. Maar dat zijn wel mensen waar ik hier op viev veel contact me heb, en graag mag.
Marinda en Bruise, dat is wel een goeie inderdaad, ik kan ook gewoon vertellen dat ik haar herkend heb zonder mijn nick te vertellen. Dat ik daar niet aan gedacht heb :$
_Marana_ schreef:
27-06-2017 09:47
Fijn dat je het nog even aanhaalt. We waren er net klaar mee.
Nee hoor, kijk maar op deze en vorige pagina's.
hebjehaarookweer schreef:
27-06-2017 09:46
Altijd fijn om te zien dat er de volgende ochtend nog een paar uit het houtwerk komen kruipen om nog eens wat olie op het vuur te gooien.
Pyromaden?
Ik heb ook mensen van hier op mijn FB, maar die kende ik al wat langer en beter. Dus dat vind ik niet erg. Verder zeg ik hier geen dingen die ik ook niet tegen de buurvrouw zou zeggen. Als ik herkend zou worden, vind ik dat ook geen probleem. Maar ik kan me voorstellen als je dat wel veel doet, dat je dan wat voorzichtiger bent.
ja ik zag het Bruise, heb mijn bericht dan ook alweer gewist, Loca loca ging er nog ff overheen
Mother_Earth schreef:
26-06-2017 23:54
Ik heb juist alles gelezen en bracht juist voorzichtig die vraag naar voren omdat ik meerdere meningen wilde horen waarom nu juist op dit moment diegene kozen voor op anoniem te gaan.
Er zullen toch wel meningen over zijn geweest onder de forummers.
Het antwoord dat iedereen dat weleens deed op zijn tijd sloeg nu nergens op maar niemand durfde dus zijn menig daarover te geven omdat men hun '' vrienden '' niet wilde afvallen, wat ik ook best wel wil begrijpen.
Maar ik heb nog steeds niet de echte meningen gehoord.
Is het echt het besef dat men makkelijker te vinden is als men dacht of is het wat anders , hoe denken anderen erover als je weet redelijk makkelijk te vinden bent doordat anderen herkenbaar zijn op een forum. ?

Het.
Gaat.
Je.
Geen.
Hol.
Aan,

Alsjeblieft. Mijn mening.
_Marana_ schreef:
Ik heb precies 3 FB-vriendjes die ik via Viev ken. Met deze 3 zit ik ook op een zeer besloten schaduwforum waar we echt heel veel privézaken met elkaar delen. Juist omdat we daar zo open zijn naar elkaar vind ik het fijn dat ik deze 3 ook irl ken.
Hier ook hoor - mijn heerlijke Cheers-vrouwen (we zijn met 14). Zien elkaar regelmatig en appen letterlijk iedere dag. Luf it.

Bij besloten groepen loop je overigens het risico dat alles wat je daar privé hebt gedeeld bij jouw vertrek uit die groep/forum - om watvoor reden dan ook- ook te lezen is voor nieuwe leden van die groep. En dat is enorm zuur kan ik je melden want daar kom je pas achter als het te laat is.
-bambi- schreef:
27-06-2017 09:53
Hier ook hoor - mijn heerlijke Cheers-vrouwen (we zijn met 14). Zien elkaar regelmatig en appen letterlijk iedere dag. Luf it.

Bij besloten groepen loop je overigens het risico dat alles wat je daar privé hebt gedeeld bij jouw vertrek uit die groep/forum - om watvoor reden dan ook- ook te lezen is voor nieuwe leden van die groep. En dat is enorm zuur kan ik je melden want daar kom je pas achter als het te laat is.
Klopt, dat is wel een valkuil inderdaad.
Loca_Loca schreef:
27-06-2017 09:36
Jarenlang schrijft Eleonora zeer persoonlijke dingen over zichzelf op het forum. Mede over haar dochter (!). En dan kijkt er eens iemand op de aangemaakte FB site/blog over haar dochter vanuit waar er makkelijk doorgelinkt kan worden naar haar eigen FB site.
En dan is Impala opeens een stalker?

Koekoek.
Dit dus,hysterisch gedoe..
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Kappen nou de forumster is niet voor niets op anoniem gegaan. STOP ERMEE!!!!
-bambi- schreef:

Je zou je berichten ook kunnen weghalen dan.
MarindaH schreef:
27-06-2017 08:32
Tering, 24 uur verder. Het gaat ook wel ver hoor, de feiten zijn alweer verdraaid. Hoe ridicuul ik de situatie ook vind, je kan niet zeggen dat Impala prive-info heeft opgelepeld, daar is toch echt wel meer voor nodig. "Pietje heeft FB" is echt geen prive-info.
Hoe groot de kwestie daarna is geworden, is werkelijk absurd. Ik zou een nieuw napraattopic openen.
Dit! Echt, waar gaat het over! Volledig uit de hand gelopen om niets.
Ttass30 schreef:
27-06-2017 09:57
Kappen nou de forumster is niet voor niets op anoniem gegaan. STOP ERMEE!!!!
Helemaal eens!
-bambi- schreef:

Daarom kan je beter niets prive delen wat andere nit mogen weten.

Maarja het is een dunne lijn waar je op loopt, wat kan wel en wat kan niet en wat kan er tegen je gebruikt worden.
doornroosje9 schreef:
27-06-2017 09:57
Je zou je berichten ook kunnen weghalen dan.
Soms kan dat niet (ga ik niet verder over uitwijden) maar is sterk aan te raden ja.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven