Napraattopic deel 88
vrijdag 7 juli 2017 om 10:07
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 7 juli 2017 om 14:36
Joh. Ik ben er al. Ik woon hier
vrijdag 7 juli 2017 om 14:39
Gadver. Dat is geen eten.
vrijdag 7 juli 2017 om 14:40
2015 kon ik niet vinden maar volgens mij, nu je het zegt, was dat piemelhatsjoe hihihaha.blijfgewoonbianca schreef: ↑07-07-2017 14:34Is het na 2014 gestopt?
Als mensen " piemelhatsjoe " aandragn als zijnde heeeeel erg leuk , dan snap ik best dat we er toen mee zijn opgehouden.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrijdag 7 juli 2017 om 14:42
Lastig wief.
Ik lig nu nog op de bank en wandel straks naar het station.
vrijdag 7 juli 2017 om 14:42
vrijdag 7 juli 2017 om 14:43
We moeten VC gewoon dwingen meer te posten. Zou het niveau een stuk van stijgen.
Kunnen ze geen humortest afnemen, als mensen zich hier aanmelden op het forum ? Dat ze dan een bepaalde hoeveelheid sterren krijgen en dat een TO aan kan geven vanaf hoeveel sterren je in zijn/ haar topic mag posten ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
vrijdag 7 juli 2017 om 14:44
Dat idee had ik al.Dymphnatam schreef: ↑07-07-2017 14:46Werkt niet. Slaat dood. Ik vind juist de mensen zonder al te veel humor het leukst.
vrijdag 7 juli 2017 om 14:45
Als dat eens zou kunnen!!!! Beginnen we met napraat, hoogst aantal sterren! Blijven er een stuk of 20/30blijfgewoonbianca schreef: ↑07-07-2017 14:43We moeten VC gewoon dwingen meer te posten. Zou het niveau een stuk van stijgen.
Kunnen ze geen humortest afnemen, als mensen zich hier aanmelden op het forum ? Dat ze dan een bepaalde hoeveelheid sterren krijgen en dat een TO aan kan geven vanaf hoeveel sterren je in zijn/ haar topic mag posten ?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrijdag 7 juli 2017 om 14:45
-1Dymphnatam schreef: ↑07-07-2017 14:46Werkt niet. Slaat dood. Ik vind juist de mensen zonder al te veel humor het leukst.
vrijdag 7 juli 2017 om 14:46
blijfgewoonbianca schreef: ↑07-07-2017 14:43We moeten VC gewoon dwingen meer te posten. Zou het niveau een stuk van stijgen.
Werkt niet. Slaat dood. Ik vind juist de mensen zonder al te veel humor het leukst.
vrijdag 7 juli 2017 om 14:49
Ja. En een IQ-test, en een spellingstest. Wat zal ik het lekker rustig hebben met Noes.blijfgewoonbianca schreef: ↑07-07-2017 14:43We moeten VC gewoon dwingen meer te posten. Zou het niveau een stuk van stijgen.
vrijdag 7 juli 2017 om 14:49
Ik zou je kunnen staffn met je stompzinnige gequote uit een ander topic. Hier, muts, de link http://forum.viva.nl/forum/overig/nomin ... s/217450/1 Zet die er gauw nog bij.
Stomme woorden staan er tussen. En ook woorden die het niet geworden zijn, maar die nu nog gebruikt woorden ( trolhinten, naarpraat )
vrijdag 7 juli 2017 om 14:50
+ 1
vrijdag 7 juli 2017 om 14:51
Ik ben er ook bij in dat gevalLady_Voldemort schreef: ↑07-07-2017 14:49Ja. En een IQ-test, en een spellingstest. Wat zal ik het lekker rustig hebben met Noes.
Ja, bah. Ik heb sowieso een hekel aan grapjes.
Lady_Voldemort schreef: ↑07-07-2017 14:49Ja. En een IQ-test, en een spellingstest. Wat zal ik het lekker rustig hebben met Noes.
vrijdag 7 juli 2017 om 14:52
Ja, lachen en plezier hebben is zwaar overrated.Dymphnatam schreef: ↑07-07-2017 14:46Werkt niet. Slaat dood. Ik vind juist de mensen zonder al te veel humor het leukst.
vrijdag 7 juli 2017 om 14:53
Vroeger BGB vroeger weet je nog