Napraattopic deel 88
vrijdag 7 juli 2017 om 10:07
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 7 juli 2017 om 14:56
Dat is 2014, verlamisering was het dat jaar.blijfgewoonbianca schreef: ↑07-07-2017 14:49Ik zou je kunnen staffn met je stompzinnige gequote uit een ander topic. Hier, muts, de link http://forum.viva.nl/forum/overig/nomin ... s/217450/1 Zet die er gauw nog bij.
Stomme woorden staan er tussen. En ook woorden die het niet geworden zijn, maar die nu nog gebruikt woorden ( trolhinten, naarpraat )
Eau pehr vind ik nog steeds de beste.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrijdag 7 juli 2017 om 14:57
Heidewitzka, vooruit geef gas
Want al dat getreuzel komt er niet van pas
Het gas dat is vandaag geen hindernis
Zolang er maar benzine in je tankie is
Het gas dat is vandaag geen hindernis
Zolang er maar benzine in je tankie is
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
vrijdag 7 juli 2017 om 14:59
Geef mij ook maar de humoristen.
Echte.
Daar kom ik hier voor.
vrijdag 7 juli 2017 om 15:01
Is een pracht van een woord, maar heb het niemand verder zien gebruiken. Voor mij is dat de stabdaard ; dat mensen het overnemen. Net zoals weggewaaid dakraam.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
vrijdag 7 juli 2017 om 15:02
Ik dacht: da's weer eens wat anders dan 'ik heb een heel zwaar leven' van Kaandorp bij geneuzel.
"En u zit in het bad
En u ziet opeens dat uw navel weg is
En gisteren had u hem nog
Liggen zó uw problemen?"
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
vrijdag 7 juli 2017 om 15:05
Ja. Dat moeten we weer terughalen.
vrijdag 7 juli 2017 om 15:06
Ja sorry, ik kom alleen door humortests die ik zelf ontwerp.Dymphnatam schreef: ↑07-07-2017 15:04Ik ben oprecht blij voor je Dana. Dat je er zelf om kunt lachen.
Is echter niet geheel volgens de opzet van dit topic.
vrijdag 7 juli 2017 om 15:07
Psies.blijfgewoonbianca schreef: ↑07-07-2017 15:01Is een pracht van een woord, maar heb het niemand verder zien gebruiken. Voor mij is dat de stabdaard ; dat mensen het overnemen. Net zoals weggewaaid dakraam.
Werkt nog steeds.
vrijdag 7 juli 2017 om 15:11
vrijdag 7 juli 2017 om 15:13
vrijdag 7 juli 2017 om 15:21
Ik ken het ook nog van vroeger. Misschien zijn we heel ergens in de verte familie.Eleonora-2 schreef: ↑07-07-2017 15:15@ Dana
Ik gebruik het al 30 jaar of zo. Of het van Koot en Bie is weet ik niet meer.
Ik mijn familie wordt het regelmatig gezegd.
vrijdag 7 juli 2017 om 15:23
Goede stabdaard idd.blijfgewoonbianca schreef: ↑07-07-2017 15:01Is een pracht van een woord, maar heb het niemand verder zien gebruiken. Voor mij is dat de stabdaard ; dat mensen het overnemen. Net zoals weggewaaid dakraam.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!