Napraattopic Deel 91
vrijdag 8 september 2017 om 19:05
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 25 september 2017 om 22:00
maandag 25 september 2017 om 22:01
Ik ook niet. Deed gewoon braaf mee.blijfgewoonbianca schreef: ↑25-09-2017 22:00kan er geen discussie gevoerd meer worden zonder 100 woordgrappen" ? Is dat omdat men die discussie niet wil voeren of om het af te zwakken ? Valt in ieder geval niet mee om terug te lezen en ik heb geen idee om welk topic het nou gaat.
maandag 25 september 2017 om 22:02
Ik ben bang dat je gelijk hebt.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
maandag 25 september 2017 om 22:05
maandag 25 september 2017 om 22:06
Ja, maar jij bent dan ook de braverik van napraat.
Het wordt niet echt goedgepraat door diegene geloof ik.
Er zijn wel anderen die hun gebruikelijke riedeltje 'ik vind het leuk als mensen grapjes maken over mijn uiterlijk, dus racisme bestaat niet, alleen mensen die niet om komische humor kunnen lachen' afsteken.
Maar die hou je altijd.
O, wacht.. nu komt de welbekende oude garde speech.blijfgewoonbianca schreef: ↑25-09-2017 22:05Het is niet leuk omdat het gewoon niet grappig is.
Als het echt humor zou zijn was het ook nog grappig om terug te lezen.
maandag 25 september 2017 om 22:09
Ik wil niet zo aangesproken worden. En ik ken ook geen Surinamer die aangesproken wil worden met hé kroeskop. Het is niet normaal het neigt zelfs naar racisme toe.Het-groepje schreef: ↑25-09-2017 22:06Het wordt niet echt goedgepraat door diegene geloof ik.
Er zijn wel anderen die hun gebruikelijke riedeltje 'ik vind het leuk als mensen grapjes maken over mijn uiterlijk, dus racisme bestaat niet, alleen mensen die niet om komische humor kunnen lachen' afsteken.
Maar die hou je altijd.
anoniem_353921 wijzigde dit bericht op 25-09-2017 22:10
3.40% gewijzigd
maandag 25 september 2017 om 22:09
maandag 25 september 2017 om 22:13
Er is volgens mij ook niemand hier die een Surinamer aan zou spreken met hé kroeskop, tenzij je elkaar door en door kent en het een inside joke is tussen echt goede vrienden
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
maandag 25 september 2017 om 22:13
Jij hebt de berichten duidelijk ook niet begrepen. Niemand hier noemt een Surinamer een kroeskop.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
maandag 25 september 2017 om 22:16
Dus LV zegt dat het volkomen normaal is om iemand zo aan te spreken? Bedoel je dat?
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Hiermee bevestig ik dat het niet normaal is om kroeskop te gaan roepen. De discussie ging over dat kroeskop geen negatieve lading heeft en dat je dat gewoon kunt zeggen.
Bijna niemand.
Het begon wel degelijk met RB die een donkere vrouw op tv aanduidde met 'die kroeskop' volgens mij.
Verder wel met je eens.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)