Napraattopic Deel 91

08-09-2017 19:05 3034 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Elfje112 schreef:
16-09-2017 12:34
Waar slaat dit op?
Als je niet normaal iets kan vragen, kun je fluiten naar een reactie.
Surrender to destiny, ... drift, ... dance like a snowflake
Jonari schreef:
16-09-2017 12:35
Hou eens op zeg.
Ga over een ander onderwerp lopen rellen.
Hahaha, ik rel helemaal niet.
Ginerva schreef:
16-09-2017 12:26
Nou dan ben ik toch wel erg benieuwd wat de reden dan wel is dat jij niet in discusie met mij gaat.

Op iedereen reageer je behalve op mij
Omdat;

Ik allang heb uitgelegd aan jou waarom ik mij iets afvroeg. Jij blijkbaar vindt dat ik fout ben en mans genoeg moet zijn om dat toe te geven. Ik vond mijzelf niet fout , dus hoef ook niks toe te geven. En je gaat mee in de gemiddelde mening over hoe ik nou wel niet in elkaar moet steken. Met name de mening van mensen die alleen maar willen beschuldigingen ipv iemand iets te leren.
En je bent volgens eigen zeggen boos.
Waarom zou ik dan nog met je in discussie gaan?
Ik heb ook normale reacties gehad die mij wèl aan het denken zetten. Los van Meds. Daar reageer ik alleen maar op, omdat ze irritant is.
Tarlin schreef:
16-09-2017 12:38
Omdat;

Ik allang heb uitgelegd aan jou waarom ik mij iets afvroeg. Jij blijkbaar vindt dat ik fout ben en mans genoeg moet zijn om dat toe te geven. Ik vond mijzelf niet fout , dus hoef ook niks toe te geven. En je gaat mee in de gemiddelde mening over hoe ik nou wel niet in elkaar moet steken. Met name de mening van mensen die alleen maar willen beschuldigingen ipv iemand iets te leren.
Ik heb ook normale reacties gehad die mij wèl aan het denken zetten. Los van Meds. Daar reageer ik alleen maar op, omdat ze irritant is.
Sommigen zien een probleem waar die er niet is. Zal wel verveling zijn.
doornroosje9 schreef:
16-09-2017 11:56
Dat was ook het eerste wat ik dacht, maar ik denk dat je dat pas zeker kan weten als je het zelf meemaakt. Geen idee hoe ik zou reageren. Ik hoop dat ik weg zou gaan, maar zeker weten doe ik het niet.
Ik begrijp het wel.
Huiselijk geweld is ontzettend ingewikkeld en niet logisch.
Tarlin schreef:
16-09-2017 12:00
Jij wilt gewoon olie op het vuur blijven gooien he?

Ik zei niks over niks terugdoen.

Zelfs TO begreep mijn vraag. Gezien hun goede relatie.
jij gooide olie op het vuur, dan moet je niet gaan janken als het een beetje warm wordt
Gaat dit nou over de vraag of ze geen "Auw" durfde te zeggen, want die reply was helemaal niet zo naar als anderen nu voor doen komen.
Of is er ondertussen nog zoveel meer in dat topic geschreven?
MoirenPhae schreef:
16-09-2017 12:40
Ik begrijp het wel.
Dit. Thanks voor de eye-opener.
Bruise schreef:
16-09-2017 12:41
Gaat dit nou over de vraag of ze geen "Auw" durfde te zeggen, want die reply was helemaal niet zo naar als anderen nu voor doen komen.
Of is er ondertussen nog zoveel meer in dat topic geschreven?
Welnee, het rituele spelletje "wie is fout, en wie is onaantastbaar in aanwijzen wie fout is" is weer eens gaande. Hoort bij dit forum sinds jaren
S-Meds schreef:
16-09-2017 12:41
jij gooide olie op het vuur, dan moet je niet gaan janken als het een beetje warm wordt
Mens jij loopt hier altijd rond met een jerrycan. Laat me niet lachen zeg.
MoirenPhae schreef:
Ik begrijp het wel.
+1
Tarlin schreef:
16-09-2017 12:43
Mens jij loopt hier altijd rond met een jerrycan. Laat me niet lachen zeg.
ja als je niet op de inhoud het kan winnen ga je jij bakken.
lachwekkend. Jouw punt is duidelijk. TO had auw moeten zeggen want dat zou jij immers ook doen.
goed punt hoor. voegt veel toe. interessante mannelijke interpretatie van seksueel geweld: zeg maar nee hoor.
Ik heb meds nog nooit iets zien 'opstoken'. Behalve geintjes. Ze slaat de nagel vaak op de kop. En voor je weer begint: die klepel van jou hoef ik niet te vinden.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Enn schreef:
16-09-2017 11:44
Man, wat een bijzonder topic.

Aan de keel naar de grond getrokken, tegen de muur gegooid, kapotte botten en spieren, vagina mag een maand niet gebruikt worden want het moet eerst helen, maar hij was onder invloed en is zonder drugs lief , warm dus het huwelijk moet gered worden. Ondertussen krijgt ze heen lucht als de man te dicht bij komt en staat ze dus stijf van angst.

Shoot me.. ik kan me even niet verplaatsen.
Nou, ik heb de aanloop tot zoiets wél meegemaakt, dus ik kan me wel een beetje verplaatsen. In verband met herkenning wil ik er op het forum niet te veel over zeggen.
Dat het haar eigen man is maakt het nog veel afgrijselijker.
Als ik naga hoe geschokt en getraumatiseerd ik was, met nog geen tiende van wat zij heeft meegemaakt (en ze heeft niet alles opgeschreven voor ons), geen idee hoe ze dit ooit zou kunnen verwerken en samen blijven met haar man. :(
zazamaenade wijzigde dit bericht op 16-09-2017 14:56
Reden: misschien te herkenbaar
2.91% gewijzigd
nounou
Oudblond schreef:
16-09-2017 12:45
Ik heb meds nog nooit iets zien 'opstoken'. Behalve geintjes. Ze slaat de nagel vaak op de kop. En voor je weer begint: die klepel van jou hoef ik niet te vinden.
Laten we het erop houden dat de humor van de viva-kliek verre van alledaags is. Door slechts enkelen begrepen humor is meestal niet zo.
S-Meds schreef:
ja als je niet op de inhoud het kan winnen ga je jij bakken.
lachwekkend. Jouw punt is duidelijk. TO had auw moeten zeggen want dat zou jij immers ook doen.
goed punt hoor. voegt veel toe. interessante mannelijke interpretatie van seksueel geweld: zeg maar nee hoor.
Inhoud die jij terplekke erbij loopt te verzinnen. Nu mag jij weer jij bakken.
En pfffff, daar gaan we weer.....
Graag mij niet citeren, want dit wil ik misschien weer weghalen.
nounou
Oudblond schreef:
Historisch moment vandaag voor jou dan.
Siofra schreef:
16-09-2017 12:33
Nope, rot voor je.
Ik zit nu te huilen in een hoekje, dat snap je.
Life is short. Eat dessert first.
Siofra schreef:
16-09-2017 12:48
Laten we het erop houden dat de humor van de viva-kliek verre van alledaags is. Door slechts enkelen begrepen humor is meestal niet zo.
En in dit geval is er geen enkele aanleiding om ook maar te denken of menen te moeten denken dat het om humor gaat.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Perceptie is werkelijkheid
MoirenPhae schreef:
Ik begrijp het wel.
Dat snap ik. Je kan op voorhand idd niet zeggen hoe je zou reageren. Nou, ik kan dat iig niet.
Life is short. Eat dessert first.
LeesMee schreef:
16-09-2017 12:55
Perceptie is werkelijkheid
So true.
Tarlin schreef:
16-09-2017 12:38
Omdat;

Oke duidelijk, ten eerste wil ik niet beschuldigen het maakt me gewoon boos omdat sommige mensen wel erg makkelijk roepen dat ze auw en/of stop zouden zeggen in een dergelijke situatie.

Ik ga niet mee in de gemiddelde mening, ik vraag om uitleg om een juiste inschatting te kunnen maken over hoe je er nou werkelijk over denkt.
anoniem_340621 wijzigde dit bericht op 16-09-2017 13:01
0.05% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven