Napraattopic Deel 91
vrijdag 8 september 2017 om 19:05
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 16 september 2017 om 12:38
Omdat;
Ik allang heb uitgelegd aan jou waarom ik mij iets afvroeg. Jij blijkbaar vindt dat ik fout ben en mans genoeg moet zijn om dat toe te geven. Ik vond mijzelf niet fout , dus hoef ook niks toe te geven. En je gaat mee in de gemiddelde mening over hoe ik nou wel niet in elkaar moet steken. Met name de mening van mensen die alleen maar willen beschuldigingen ipv iemand iets te leren.
En je bent volgens eigen zeggen boos.
Waarom zou ik dan nog met je in discussie gaan?
Ik heb ook normale reacties gehad die mij wèl aan het denken zetten. Los van Meds. Daar reageer ik alleen maar op, omdat ze irritant is.
zaterdag 16 september 2017 om 12:39
Sommigen zien een probleem waar die er niet is. Zal wel verveling zijn.Tarlin schreef: ↑16-09-2017 12:38Omdat;
Ik allang heb uitgelegd aan jou waarom ik mij iets afvroeg. Jij blijkbaar vindt dat ik fout ben en mans genoeg moet zijn om dat toe te geven. Ik vond mijzelf niet fout , dus hoef ook niks toe te geven. En je gaat mee in de gemiddelde mening over hoe ik nou wel niet in elkaar moet steken. Met name de mening van mensen die alleen maar willen beschuldigingen ipv iemand iets te leren.
Ik heb ook normale reacties gehad die mij wèl aan het denken zetten. Los van Meds. Daar reageer ik alleen maar op, omdat ze irritant is.
Surrender to destiny, ... drift, ... dance like a snowflake
zaterdag 16 september 2017 om 12:40
Ik begrijp het wel.doornroosje9 schreef: ↑16-09-2017 11:56Dat was ook het eerste wat ik dacht, maar ik denk dat je dat pas zeker kan weten als je het zelf meemaakt. Geen idee hoe ik zou reageren. Ik hoop dat ik weg zou gaan, maar zeker weten doe ik het niet.
Huiselijk geweld is ontzettend ingewikkeld en niet logisch.
zaterdag 16 september 2017 om 12:42
Dit. Thanks voor de eye-opener.MoirenPhae schreef: ↑16-09-2017 12:40Ik begrijp het wel.
zaterdag 16 september 2017 om 12:43
Welnee, het rituele spelletje "wie is fout, en wie is onaantastbaar in aanwijzen wie fout is" is weer eens gaande. Hoort bij dit forum sinds jaren
zaterdag 16 september 2017 om 12:44
+1MoirenPhae schreef: ↑16-09-2017 12:40Ik begrijp het wel.
zaterdag 16 september 2017 om 12:45
ja als je niet op de inhoud het kan winnen ga je jij bakken.
lachwekkend. Jouw punt is duidelijk. TO had auw moeten zeggen want dat zou jij immers ook doen.
goed punt hoor. voegt veel toe. interessante mannelijke interpretatie van seksueel geweld: zeg maar nee hoor.
zaterdag 16 september 2017 om 12:47
Nou, ik heb de aanloop tot zoiets wél meegemaakt, dus ik kan me wel een beetje verplaatsen. In verband met herkenning wil ik er op het forum niet te veel over zeggen.Enn schreef: ↑16-09-2017 11:44Man, wat een bijzonder topic.
Aan de keel naar de grond getrokken, tegen de muur gegooid, kapotte botten en spieren, vagina mag een maand niet gebruikt worden want het moet eerst helen, maar hij was onder invloed en is zonder drugs lief , warm dus het huwelijk moet gered worden. Ondertussen krijgt ze heen lucht als de man te dicht bij komt en staat ze dus stijf van angst.
Shoot me.. ik kan me even niet verplaatsen.
Dat het haar eigen man is maakt het nog veel afgrijselijker.
Als ik naga hoe geschokt en getraumatiseerd ik was, met nog geen tiende van wat zij heeft meegemaakt (en ze heeft niet alles opgeschreven voor ons), geen idee hoe ze dit ooit zou kunnen verwerken en samen blijven met haar man.
zazamaenade wijzigde dit bericht op 16-09-2017 14:56
Reden: misschien te herkenbaar
Reden: misschien te herkenbaar
2.91% gewijzigd
nounou
zaterdag 16 september 2017 om 12:48
Laten we het erop houden dat de humor van de viva-kliek verre van alledaags is. Door slechts enkelen begrepen humor is meestal niet zo.
Surrender to destiny, ... drift, ... dance like a snowflake
zaterdag 16 september 2017 om 12:49
Inhoud die jij terplekke erbij loopt te verzinnen. Nu mag jij weer jij bakken.S-Meds schreef: ↑16-09-2017 12:45ja als je niet op de inhoud het kan winnen ga je jij bakken.
lachwekkend. Jouw punt is duidelijk. TO had auw moeten zeggen want dat zou jij immers ook doen.
goed punt hoor. voegt veel toe. interessante mannelijke interpretatie van seksueel geweld: zeg maar nee hoor.
zaterdag 16 september 2017 om 12:55
zaterdag 16 september 2017 om 12:55
En in dit geval is er geen enkele aanleiding om ook maar te denken of menen te moeten denken dat het om humor gaat.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zaterdag 16 september 2017 om 12:56
Dat snap ik. Je kan op voorhand idd niet zeggen hoe je zou reageren. Nou, ik kan dat iig niet.MoirenPhae schreef: ↑16-09-2017 12:40Ik begrijp het wel.
Life is short. Eat dessert first.
zaterdag 16 september 2017 om 12:57
Oke duidelijk, ten eerste wil ik niet beschuldigen het maakt me gewoon boos omdat sommige mensen wel erg makkelijk roepen dat ze auw en/of stop zouden zeggen in een dergelijke situatie.Tarlin schreef: ↑16-09-2017 12:38Omdat;
Ik ga niet mee in de gemiddelde mening, ik vraag om uitleg om een juiste inschatting te kunnen maken over hoe je er nou werkelijk over denkt.
anoniem_340621 wijzigde dit bericht op 16-09-2017 13:01
0.05% gewijzigd