Napraattopic Deel 91

08-09-2017 19:05 3034 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Ik denk niet dat Beeldig antwoord gaat krijgen op haar vraag in het mod topic :proud:
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Dana schreef:
22-09-2017 15:59
Sinds wanneer ben jij geen fossiel, Lady V? Ik heb het idee dat jij hier al over Ernst Jansz schreef toen hij nog haar had bij de Slumberland Band zat.
:rofl: :rofl: :rofl:

Nee joh, ik zit hier pas sinds 2011, en ook toen al begon de maan op Ernst zijn koppie aardig door de bomen te schijnen :proud:

Edit: 2011 was het, niet 2010. Dat is dan weer het voordeel van die bug dat geanonimiseerde nicks gewoon te loepen zijn, dan kan je dat soort dingen nog eens nazoeken.
anoniem_648c663507eb3 wijzigde dit bericht op 22-09-2017 16:08
19.27% gewijzigd
Dana schreef:
22-09-2017 15:55
Juist. Want bijv. voor mij is het wel degelijk een reden geweest om hier lid te zijn en niet van die fora waar het verwijderen niet kan.

Ik vind het mekkeren over verwijderde op's juist irritant en onbeschoft. ;)
Gelukkig ben ik geen mekkeraar. :biggrin:
Ieder zijn mening maar he?

Mocht het nieuw beleid zijn ( wat ik zeer betwijfel) dan zwaai ik vast naar je. :bye:
anoniem_319861 wijzigde dit bericht op 22-09-2017 16:04
11.03% gewijzigd
Oudblond schreef:
22-09-2017 16:01
Ik denk niet dat Beeldig antwoord gaat krijgen op haar vraag in het mod topic :proud:
Nee, jammer he?
Fee-de-Goede schreef:
22-09-2017 16:04
Nee, jammer he?
Ze zijn de nieuwe mod ook vergeten te vertellen dat ze alles kan wissen als ze er maar Off Topic bij tikt.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Je hebt ook forums waar je een uurtje (of twee) bedenktijd krijgt. Je hebt nadat je een topic hebt geopend nog een uur om te verwijderen/aan te vullen/ te schrappen. Dat zou misschien dan een goede middenweg zijn en dan is de kans op "verwijderen om de reacties" ook minder groot.
Wat voor de OP's geldt moet dan ook voor de gewone replies gaan gelden.
Want waarom zou dat dan nog wel mogen. Sloop dan alle functies eruit.
En dat OP onder bepaalde voorwaarden en in overleg met de Mods verwijderd mag worden.
anoniem_353404 wijzigde dit bericht op 22-09-2017 17:13
2.33% gewijzigd
Surrender to destiny, ... drift, ... dance like a snowflake
Bij voorkeur zijn die voorwaarden dus bepaald en helder in de huisregels omschreven.
QueenArachnia schreef:
22-09-2017 16:29
Je hebt ook forums waar je een uurtje (of twee) bedenktijd krijgt. Je hebt nadat je een topic hebt geopend nog een uur om te verwijderen/aan te vullen/ te schrappen. Dat zou misschien dan een goede middenweg zijn en dan is de kans op "verwijderen om de reacties" ook minder groot.
Zoiets ja. En als je na die periode toch nog wilt wijzigen dat je dan de mods moet verzoeken om dat voor je te doen. Heel veel mensen die impulsief hun OP verwijderen omdat de reacties ze niet aanstaan zullen geen zin hebben om zo'n mail te versturen, en de mensen die wel degelijk een goeie reden hebben om hun OP weg te willen hebben willen daar vast wel een mailtje aan wagen.

Maar ik gok erop dat dat hier toch niet doorgevoerd gaat worden, want te duur en te ingewikkeld.
A.S.A.P.P. :biggrin:
Hoeveelste verzoekje aan de Mods is dit nou?
nou kijk aan, het beleid van het terugzetten van de OP's is ook al weer teruggedraaid. Daar wordt naar geluisterd. Nu nog alle andere bugs
Lady*Voldemort schreef:
22-09-2017 16:45
Zoiets ja. En als je na die periode toch nog wilt wijzigen dat je dan de mods moet verzoeken om dat voor je te doen. Heel veel mensen die impulsief hun OP verwijderen omdat de reacties ze niet aanstaan zullen geen zin hebben om zo'n mail te versturen, en de mensen die wel degelijk een goeie reden hebben om hun OP weg te willen hebben willen daar vast wel een mailtje aan wagen.

Maar ik gok erop dat dat hier toch niet doorgevoerd gaat worden, want te duur en te ingewikkeld.
Ik maak me geen illusies. :P
friezinnetje2014 schreef:
22-09-2017 16:59
nou kijk aan, het beleid van het terugzetten van de OP's is ook al weer teruggedraaid. Daar wordt naar geluisterd. Nu nog alle andere bugs

Dat denk ik niet. Ik denk dat ze bedoelt dat ze voor haar beurt sprak ;-)
friezinnetje2014 schreef:
22-09-2017 16:59
Aan de bugs kunnen de mods niet zoveel veranderen hè. Daar zijn de IT'ers voor.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Een dag geen reuring op het forum is een dag niet geforumd.
-Kia-Ora- schreef:
22-09-2017 17:06
Aan de bugs kunnen de mods niet zoveel veranderen hè. Daar zijn de IT'ers voor.
De mods zijn wel doorgeefluik, wij kunnen immers niet rechtstreeks mailen met de IT'ers. En ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat de mods niet zo erg hard lopen in deze.
Lady*Voldemort schreef:
22-09-2017 17:15
De mods zijn wel doorgeefluik, wij kunnen immers niet rechtstreeks mailen met de IT'ers. En ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat de mods niet zo erg hard lopen in deze.
Waarom niet? Zij zullen ook last hebben van de diverse bugs lijkt me.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Je kan niet gaan verwachten dat leden moeten wachten tot een mod je reply op verzoek gaat verwijderen, want ze zijn niet constant aanwezig.
En er zijn echt gevallen waarin iedere seconde telt.
-Kia-Ora- schreef:
22-09-2017 17:22
Waarom niet? Zij zullen ook last hebben van de diverse bugs lijkt me.

Die paar uur die ze aanwezig zijn? :rofl:
Ze hebben in ieder geval geen last van die grote advertenties en een aantal 'bugs waar ze screenshots van nodig hebben om het te kunnen begrijpen.
Bruise schreef:
22-09-2017 17:48
Je kan niet gaan verwachten dat leden moeten wachten tot een mod je reply op verzoek gaat verwijderen, want ze zijn niet constant aanwezig.
En er zijn echt gevallen waarin iedere seconde telt.
Onzin! Mensen moeten maar nadenken voor ze iets online zetten. Een uurtje tijd om wijzigingen aan te brengen in je OP of reacties lijkt me meer dan voldoende.
Niks onzin, als jij je OP niet mag verwijden is het ook onzin dat een ander zijn reply erop wel mag wijzigen.
En je kan niet verwachten dat niemand meer iets persoonlijks schrijft en het weg wil hebben wanneer blijkt dat je overspelige vriend of stalkerige buurman je topic heeft gelezen.
Volgens mij is die laatste zin een beetje krom, maar neem aan dat het duidelijk is wat ik bedoel.

En ik las er per ongeluk overheen dat je schreef dat reacties evenmin mag aanpassen binnen bepaalde tijd. :applause:
Dan valt er een stukje 'Niks onzin' weg.
anoniem_203722 wijzigde dit bericht op 22-09-2017 18:12
45.35% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven