Napraattopic Deel 91
vrijdag 8 september 2017 om 19:05
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 22 september 2017 om 16:02
Nee joh, ik zit hier pas sinds 2011, en ook toen al begon de maan op Ernst zijn koppie aardig door de bomen te schijnen
Edit: 2011 was het, niet 2010. Dat is dan weer het voordeel van die bug dat geanonimiseerde nicks gewoon te loepen zijn, dan kan je dat soort dingen nog eens nazoeken.
anoniem_648c663507eb3 wijzigde dit bericht op 22-09-2017 16:08
19.27% gewijzigd
vrijdag 22 september 2017 om 16:02
Gelukkig ben ik geen mekkeraar.
Ieder zijn mening maar he?
Mocht het nieuw beleid zijn ( wat ik zeer betwijfel) dan zwaai ik vast naar je.
anoniem_319861 wijzigde dit bericht op 22-09-2017 16:04
11.03% gewijzigd
vrijdag 22 september 2017 om 16:20
Ze zijn de nieuwe mod ook vergeten te vertellen dat ze alles kan wissen als ze er maar Off Topic bij tikt.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
vrijdag 22 september 2017 om 16:29
vrijdag 22 september 2017 om 16:45
Zoiets ja. En als je na die periode toch nog wilt wijzigen dat je dan de mods moet verzoeken om dat voor je te doen. Heel veel mensen die impulsief hun OP verwijderen omdat de reacties ze niet aanstaan zullen geen zin hebben om zo'n mail te versturen, en de mensen die wel degelijk een goeie reden hebben om hun OP weg te willen hebben willen daar vast wel een mailtje aan wagen.QueenArachnia schreef: ↑22-09-2017 16:29Je hebt ook forums waar je een uurtje (of twee) bedenktijd krijgt. Je hebt nadat je een topic hebt geopend nog een uur om te verwijderen/aan te vullen/ te schrappen. Dat zou misschien dan een goede middenweg zijn en dan is de kans op "verwijderen om de reacties" ook minder groot.
Maar ik gok erop dat dat hier toch niet doorgevoerd gaat worden, want te duur en te ingewikkeld.
vrijdag 22 september 2017 om 17:02
Ik maak me geen illusies.Lady*Voldemort schreef: ↑22-09-2017 16:45Zoiets ja. En als je na die periode toch nog wilt wijzigen dat je dan de mods moet verzoeken om dat voor je te doen. Heel veel mensen die impulsief hun OP verwijderen omdat de reacties ze niet aanstaan zullen geen zin hebben om zo'n mail te versturen, en de mensen die wel degelijk een goeie reden hebben om hun OP weg te willen hebben willen daar vast wel een mailtje aan wagen.
Maar ik gok erop dat dat hier toch niet doorgevoerd gaat worden, want te duur en te ingewikkeld.
vrijdag 22 september 2017 om 17:02
friezinnetje2014 schreef: ↑22-09-2017 16:59nou kijk aan, het beleid van het terugzetten van de OP's is ook al weer teruggedraaid. Daar wordt naar geluisterd. Nu nog alle andere bugs
Dat denk ik niet. Ik denk dat ze bedoelt dat ze voor haar beurt sprak
vrijdag 22 september 2017 om 17:06
Aan de bugs kunnen de mods niet zoveel veranderen hè. Daar zijn de IT'ers voor.friezinnetje2014 schreef: ↑22-09-2017 16:59nou kijk aan, het beleid van het terugzetten van de OP's is ook al weer teruggedraaid. Daar wordt naar geluisterd. Nu nog alle andere bugs
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
vrijdag 22 september 2017 om 17:15
vrijdag 22 september 2017 om 17:22
Waarom niet? Zij zullen ook last hebben van de diverse bugs lijkt me.Lady*Voldemort schreef: ↑22-09-2017 17:15De mods zijn wel doorgeefluik, wij kunnen immers niet rechtstreeks mailen met de IT'ers. En ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat de mods niet zo erg hard lopen in deze.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
vrijdag 22 september 2017 om 18:01
Onzin! Mensen moeten maar nadenken voor ze iets online zetten. Een uurtje tijd om wijzigingen aan te brengen in je OP of reacties lijkt me meer dan voldoende.
vrijdag 22 september 2017 om 18:05
vrijdag 22 september 2017 om 18:07
Volgens mij is die laatste zin een beetje krom, maar neem aan dat het duidelijk is wat ik bedoel.
En ik las er per ongeluk overheen dat je schreef dat reacties evenmin mag aanpassen binnen bepaalde tijd.
Dan valt er een stukje 'Niks onzin' weg.
En ik las er per ongeluk overheen dat je schreef dat reacties evenmin mag aanpassen binnen bepaalde tijd.
Dan valt er een stukje 'Niks onzin' weg.
anoniem_203722 wijzigde dit bericht op 22-09-2017 18:12
45.35% gewijzigd