Napraattopic Deel 91
vrijdag 8 september 2017 om 19:05
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 22 september 2017 om 18:11
Veto
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
vrijdag 22 september 2017 om 18:12
Een beetje onzin is het toch wel. Als je overspelige vriend je topic toch al heeft gelezen maakt dat ene uurtje ook niet zoveel meer uit toch.Bruise schreef: ↑22-09-2017 18:05Niks onzin, als jij je OP niet mag verwijden is het ook onzin dat een ander zijn reply erop wel mag wijzigen.
En je kan niet verwachten dat niemand meer iets persoonlijks schrijft en het weg wil hebben wanneer blijkt dat je overspelige vriend of stalkerige buurman je topic heeft gelezen.
vrijdag 22 september 2017 om 18:14
Egnie. Ze reageren alleen maar op stafjes en ze doen verder niks met de context, dus wat moeten ze dan voor last hebben van de bugs. En als de stafjes het ineens niet meer doen zullen wij dat echt niet horen.
vrijdag 22 september 2017 om 18:18
Ik zit te gehaast te typen merk ik al een paar keer nuLady*Voldemort schreef: ↑22-09-2017 18:12Een beetje onzin is het toch wel. Als je overspelige vriend je topic toch al heeft gelezen maakt dat ene uurtje ook niet zoveel meer uit toch.
Even herformuleren, als je ziet dat je overspelige vriend het Viva forum op zijn scherm open heeft staan kan je nog even snel de boel wissen. Al geven de reacties natuurlijk ook weer genoeg weer etc etc.
Maar je hebt gelijk hoor, dan is het al te laat.
Ik snap sowieso niet dat mensen niet bang zijn dat vriendlief hun topics lezen als ze op een bepaalde manier behandeld worden en waarvan je weet dat ze je controleren. Ik zou als de dood zijn dat ze in mijn history gaan snuffelen.
vrijdag 22 september 2017 om 18:20
Reacties hoeven wat mij betreft ook niet te verwijderen/veranderen te zijn: gewoon voor alles 60 minuten en daarna is het gewoon vereeuwigd.Bruise schreef: ↑22-09-2017 18:05Niks onzin, als jij je OP niet mag verwijden is het ook onzin dat een ander zijn reply erop wel mag wijzigen.
En je kan niet verwachten dat niemand meer iets persoonlijks schrijft en het weg wil hebben wanneer blijkt dat je overspelige vriend of stalkerige buurman je topic heeft gelezen.
vrijdag 22 september 2017 om 18:25
Team help de mods hier.
Je zal het maar moeten doen met een GA die van toeten nog blazen weet en het verder ook geen bal kan schelen.
Ik kan me zo voorstellen dat je er gillend bij wegrent.
En ik kan me ook voorstellen dat je met frisse moed aan zo'n baantje begint (de verstandige wegloper moet immers vervangen worden) en binnen zeer korte tijd via een proxyserver een topic moet openen over wanhoop en inname van verdovende stoffen. Want je komt in een team waar de communicatie ronduit KUT 'gemanaged' wordt.
Tegen de tijd dat je denkt dat je het snapt is het of toch anders, of gaan we er over vergaderen, of zit er een enorme reclame voor. En dat geschater van de technische dienst die af en toe een bug weghaalt, terugplaatst of vervangt door een nieuwe om de indruk van enige activiteit te wekken lijkt me ook irritant.
Dus mods:
Je zal het maar moeten doen met een GA die van toeten nog blazen weet en het verder ook geen bal kan schelen.
En ik kan me ook voorstellen dat je met frisse moed aan zo'n baantje begint (de verstandige wegloper moet immers vervangen worden) en binnen zeer korte tijd via een proxyserver een topic moet openen over wanhoop en inname van verdovende stoffen. Want je komt in een team waar de communicatie ronduit KUT 'gemanaged' wordt.
Tegen de tijd dat je denkt dat je het snapt is het of toch anders, of gaan we er over vergaderen, of zit er een enorme reclame voor. En dat geschater van de technische dienst die af en toe een bug weghaalt, terugplaatst of vervangt door een nieuwe om de indruk van enige activiteit te wekken lijkt me ook irritant.
Dus mods:
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
vrijdag 22 september 2017 om 18:25
Gewoon nadenken voor je iets online zet.
Ik was ooit admin op 'n forum waar helemaal niets meer gewijzigd kon worden (behalve door mods en admins) en omdat de forumleden niets konden wijzigen wijzigde ik mijn posts ook niet uit solidariteit. Dan maar 'n typfout. Je mening eerst ventileren en daarna weghalen vind ik 'n enorm zwaktebod.
vrijdag 22 september 2017 om 18:27
Fijne admin.redbulletje schreef: ↑22-09-2017 18:25Gewoon nadenken voor je iets online zet.
Ik was ooit admin op 'n forum waar helemaal niets meer gewijzigd kon worden (behalve door mods en admins) en omdat de forumleden niets konden wijzigen wijzigde ik mijn posts ook niet uit solidariteit. Dan maar 'n typfout. Je mening eerst ventileren en daarna weghalen vind ik 'n enorm zwaktebod.
vrijdag 22 september 2017 om 18:27
Ja? Deze mensen moet je tegen zichzelf in bescherming nemen als forum?
Volgens mij zijn we allemaal volwassenen die heel goed de consequenties kunnen overzien van wat we neerzetten en dan zou ik een uurtje bedenktijd best coulant vinden.
En als je dan de optie hebt dat je per mail kunt overleggen of het topic/de OP verwijderd kan worden..
vrijdag 22 september 2017 om 18:28
Ja datfeow schreef: ↑22-09-2017 18:25Team help de mods hier.
Dus mods:![]()
vrijdag 22 september 2017 om 18:28
Nee, dat is stage gok ik. Of een Werk Ervarings Plaats.
vrijdag 22 september 2017 om 18:31
Ik wijzig eigenlijk alleen als ik een typ- of taalfout heb gemaakt. Daar kan ik dus echt last van hebben, van het idee dat een taalfout van mij voor eeuwig op het wereldwijde web vastgelegd is.redbulletje schreef: ↑22-09-2017 18:25Gewoon nadenken voor je iets online zet.
vrijdag 22 september 2017 om 18:31
Is het echt zo erg wanneer je een keer een OP of reactie niet meer kan lezen. Is dat zo belangrijk.QueenArachnia schreef: ↑22-09-2017 18:27Ja? Deze mensen moet je tegen zichzelf in bescherming nemen als forum?
Volgens mij zijn we allemaal volwassenen die heel goed de consequenties kunnen overzien van wat we neerzetten en dan zou ik een uurtje bedenktijd best coulant vinden.
En als je dan de optie hebt dat je per mail kunt overleggen of het topic/de OP verwijderd kan worden..
vrijdag 22 september 2017 om 18:35
Om maar even verder te borduren op dit onderwerp: ik wijzig dus nogal vaak. En op een goeie dag begon er hier ineens iemand over mijn strafblad. Wist ik niks van, van dat strafblad, maar zij wist het zeker. Affijn, ik haar dus gevraagd of ze die posts even wilde opduikelen, waarin ik gewag maakte van mijn strafblad. Allemaal keurig per PB hoor. Kwam er een PB'tje terug: ik zie dat je een heleboel posts hebt gewijzigd en dat was vast niet voor niksLady*Voldemort schreef: ↑22-09-2017 18:31Ik wijzig eigenlijk alleen als ik een typ- of taalfout heb gemaakt. Daar kan ik dus echt last van hebben, van het idee dat een taalfout van mij voor eeuwig op het wereldwijde web vastgelegd is.
Moraal van het verhaal: een taalpurist heeft een zwaar leven.
vrijdag 22 september 2017 om 18:39
Nah, ik poef ook wel eens een post. En ik kan me nauwelijks voorstellen dat ik zo belangrijk ben dat het forum ten dode is opgeschreven omdat ik mijn post heb gepoeft.QueenArachnia schreef: ↑22-09-2017 18:36Ehm.. ja? Dat is namelijk een forum: een openingspost en reacties. Waarom zit je anders op een forum?
vrijdag 22 september 2017 om 18:40
Ik heb het eigenlijk over openingsposts. Reacties wis ik ook wel eens inderdaad. Maar een OP lijkt me vrij cruciaal voor een topic.Lady*Voldemort schreef: ↑22-09-2017 18:39Nah, ik poef ook wel eens een post. En ik kan me nauwelijks voorstellen dat ik zo belangrijk ben dat het forum ten dode is opgeschreven omdat ik mijn post heb gepoeft.
vrijdag 22 september 2017 om 18:41
vrijdag 22 september 2017 om 18:42
Ik weet niet of ik nu moetQueenArachnia schreef: ↑22-09-2017 18:36Ehm.. ja? Dat is namelijk een forum: een openingspost en reacties. Waarom zit je anders op een forum?
Zo belangrijk....
vrijdag 22 september 2017 om 18:42
Raad eens wat er op míjn koelkast hangt?Lady*Voldemort schreef: ↑22-09-2017 18:31Ik wijzig eigenlijk alleen als ik een typ- of taalfout heb gemaakt. Daar kan ik dus echt last van hebben, van het idee dat een taalfout van mij voor eeuwig op het wereldwijde web vastgelegd is.
Lang leve de wayback en Google chase (<------ wil je net als ik doen alsof dit een spelfout is aub?)