Napraattopic Deel 92

26-09-2017 12:43 3047 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Dakduif÷ schreef:
29-09-2017 22:35
Echt? Dan steekt ze er wel veel moeite in zeg.
Destijds hebben ze haar een perma gegeven voor trollen. Zij heeft dat in een heel epistel ten zeerste ontkend.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ze kijkt teveel return to amish , haar schoonouders zijn mennonieten ja ja en dat allemaal hier in het noorden van Nederland . Die schoonouders niet he
Nouschi schreef:
29-09-2017 22:39
Destijds hebben ze haar een perma gegeven voor trollen. Zij heeft dat in een heel epistel ten zeerste ontkend.
Hoe kreeg ze de mogelijkheid om haar verhaal te doen dan? Zo zie je maar weer dat een perma niks toevoegd. Of ze moet verhuisd zijn in de tussentijd.
Dakduif÷ schreef:
29-09-2017 22:45
Hoe kreeg ze de mogelijkheid om haar verhaal te doen dan? Zo zie je maar weer dat een perma niks toevoegd. Of ze moet verhuisd zijn in de tussentijd.
Ze heeft even een andere nick genomen. Ze woonde toen in Noorwegen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
29-09-2017 22:46
Vandaar. Bedoel je nou letterlijk Noorwegen of trol? ( sorry , dit klinkt vast heel dom)
Nouschi schreef:
29-09-2017 22:46
En kwam vast weer op het idee opnieuw te beginnen door het topic waar ze met deze Nick haar eerste post plaatste.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Dakduif÷ schreef:
29-09-2017 22:50
Vandaar. Bedoel je nou letterlijk Noorwegen of trol? ( sorry , dit klinkt vast heel dom)
Zij zei dat ze in Noorwegen woonde.
Enn schreef:
29-09-2017 22:52
En kwam vast weer op het idee opnieuw te beginnen door het topic waar ze met deze Nick haar eerste post plaatste.
Dit snap ik niet? Nu of toen?
Nouschi schreef:
29-09-2017 22:56
Zij zei dat ze in Noorwegen woonde.
Ja dat zei ze.
Lekker vroom daar allemaal.
Enn schreef:
29-09-2017 22:52
Zwangerschapstopic toch?
Dakduif÷ schreef:
29-09-2017 22:59
Zwangerschapstopic toch?
Oh ja, precies Enn!
'Ik vind het moeilijk' topic - Zou dat echt zijn ? TO heeft net een verontrustend bericht gepost. :-|
May the force be ever in your favor, Mr. Potter - Gandalf (The Chronicles of Narnia)
Nouschi schreef:
29-09-2017 23:01
Oh ja, precies Enn!
Nee deze relaties/discussies-die-gevoelig-liggen ... ges/391650
Nouschi schreef:
29-09-2017 23:01
Oh ja, precies Enn!
Nou, chapeau dat je nog serieus kon antwoorden in haar topic. Voor mij zou de lol er snel vanaf zijn.
Benedryl-Cabbagepatch schreef:
29-09-2017 23:02
'Ik vind het moeilijk' topic - Zou dat echt zijn ? TO heeft net een verontrustend bericht gepost. :-|
Ik vind het lastig. Het is een behoorlijk heftige situatie en dan vind ik het een beetje vreemd dat je ongestoord kunt gaan zitten forummen, terwijl hij in huis is. Ik zou bang zijn dat hij erachter komt dat ik de vuile was buiten hang.
Dakduif÷ schreef:
29-09-2017 23:03
Nou, chapeau dat je nog serieus kon antwoorden in haar topic. Voor mij zou de lol er snel vanaf zijn.

Waar? :mrgreen:
Nouschi schreef:
29-09-2017 23:11
Waar? :mrgreen:
Nu ga ik twijfelen :-) In moeder de gans haar topic.
Dakduif÷ schreef:
29-09-2017 23:13
Nu ga ik twijfelen :-) In moeder de gans haar topic.
Uithoren, niet serieus hoor ;-D
Was dat die van de nachtvluchten?
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Nouschi schreef:
29-09-2017 23:15
Uithoren, niet serieus hoor ;-D
:HA: slim.
AeonOfWinter schreef:
29-09-2017 23:16
Met paard en al.
Nee die was het niet.
AeonOfWinter schreef:
29-09-2017 23:16
Nee dat is een andere, die heeft een paard :proud:
En woonde in Amerika toch , hoe zat dat ook alweer met die nachtvluchten ?
Nouschi schreef:
29-09-2017 22:58
Dit snap ik niet? Nu of toen?
Nu.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ze heeft het antwoord op mijn vraag aangepast vanwege teveel privé-informatie :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven