Napraattopic Deel 93
zondag 5 november 2017 om 19:08
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 23 december 2017 om 19:53

zaterdag 23 december 2017 om 19:56
Kijk dat vind ik nou is een goede reden om iemand een ban te geven.
Tegenwoordig lijkt het wel of ze niet meer zo goed weten wat banwaardig is

zaterdag 23 december 2017 om 19:57
Even de laatste 3 pagina's van dat topic doorgescrold en meteen weer gezien waarom ik niet van dat soort clubjes hou (wat het onderwerp ook is).
Het is toch ontzettend stom forummen als je eerst allemaal posts door moet waarin iedereen op iedereen reageert, en dat je dan daarna zelf ook zo moet reageren van
@ A wat leuk zeg, veel plezier!
@ B jammer dat het zo liep, wat ga je nu doen?
@ C helemaal met je eens
@
@
@
@
En dan oh ja ook nog iets van jezelf vertellen, zodat de anderen daarna weer @ jou kunnen reageren pffff....
Het is toch ontzettend stom forummen als je eerst allemaal posts door moet waarin iedereen op iedereen reageert, en dat je dan daarna zelf ook zo moet reageren van
@ C helemaal met je eens
@
@
@
@
En dan oh ja ook nog iets van jezelf vertellen, zodat de anderen daarna weer @ jou kunnen reageren pffff....

zaterdag 23 december 2017 om 20:00
Dit haalt het slechtste in me boven.... Neiging om horror zwangerschaps- en bevallings en ergere ervaringen te gaan posten. Maar ik doe het niet, echt niet... hoop ik

Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

zaterdag 23 december 2017 om 20:01
Marana-- schreef: ↑23-12-2017 19:57Even de laatste 3 pagina's van dat topic doorgescrold en meteen weer gezien waarom ik niet van dat soort clubjes hou (wat het onderwerp ook is).
@ C helemaal met je eens
@
@
@
@

zaterdag 23 december 2017 om 20:01
Ik heb geen idee wie Bjort was en kan ook geen pb's ontvangen

Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zaterdag 23 december 2017 om 20:02

zaterdag 23 december 2017 om 20:04
Dat weten ze ook niet met die kleuters die steeds een korte stage lopen bij Viva. Voordat ze de regels uit hun hoofd kennen worden ze vervangen door andere kleuters.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

zaterdag 23 december 2017 om 20:05
Vermoeiend, en hebben ze nou zelf niet door dat dit niet werkt?charlottew88 schreef: ↑23-12-2017 20:04Dat weten ze ook niet met die kleuters die steeds een korte stage lopen bij Viva. Voordat ze de regels uit hun hoofd kennen worden ze vervangen door andere kleuters.