Napraattopic Deel 93
zondag 5 november 2017 om 19:08
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zaterdag 23 december 2017 om 20:06

Ik herken mezelf nauwelijks, pfff kan echt niet wennen aan deze nick

zaterdag 23 december 2017 om 20:07

zaterdag 23 december 2017 om 20:12
MODS! BANNEN!!! DEZE HIER HINT NAAR EEN VORIGE NICK EN DAT MAG NIET!!!
(Soms vermaak ik me met kijken hoe gek ze kunnen doen)
(Beter dan je vermaken met een topic afbranden terwijl iemand ondanks eerdere waarschuwingen toch gewoon reageert op een nieuwkomer, vind ik dan. Maar goed, ik schrijf het niet maar reageer uiteraard ook alleen op mijn eigen selecte groepje)
(Maak je geen zorgen, zelfs als je dingen staft die uitgesproken niet toegestaan zijn doen ze niks hoor, dat bewaren ze voor grapjes en Moiren)
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

zaterdag 23 december 2017 om 20:13
Kijk nou uit. Voor het beledigen van de mods heb je ook zo een ban te pakken.charlottew88 schreef: ↑23-12-2017 20:04Dat weten ze ook niet met die kleuters die steeds een korte stage lopen bij Viva. Voordat ze de regels uit hun hoofd kennen worden ze vervangen door andere kleuters.

zaterdag 23 december 2017 om 20:14
Ssst niet zo hard roepen.feow schreef: ↑23-12-2017 20:12MODS! BANNEN!!! DEZE HIER HINT NAAR EEN VORIGE NICK EN DAT MAG NIET!!!
(Soms vermaak ik me met kijken hoe gek ze kunnen doen)
(Beter dan je vermaken met een topic afbranden terwijl iemand ondanks eerdere waarschuwingen toch gewoon reageert op een nieuwkomer, vind ik dan. Maar goed, ik schrijf het niet maar reageer uiteraard ook alleen op mijn eigen selecte groepje)
(Maak je geen zorgen, zelfs als je dingen staft die uitgesproken niet toegestaan zijn doen ze niks hoor, dat bewaren ze voor grapjes en Moiren)
zaterdag 23 december 2017 om 20:14

zaterdag 23 december 2017 om 20:16

zaterdag 23 december 2017 om 20:20
En ook op mij, zelfs toen jullie nog niet wisten wie ik was

zaterdag 23 december 2017 om 20:23
Ja jij wist het gelijk wie ik was

zaterdag 23 december 2017 om 20:26
Ik heb 2 ava's die ik om en om gebruik deze en een gothic blonde vrouw
Ja klopt daar had ik het aangegeven

zaterdag 23 december 2017 om 20:27
Ja dat maakt het wel makkelijker.doornroosje9 schreef: ↑23-12-2017 20:26Als iedereen die van nick wisselt nu eens gewoon dezelfde ava aanhoudt. Dat zou ik ten zeerste appreciëren.![]()