Napraattopic deel 95
maandag 8 januari 2018 om 19:19
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 10 januari 2018 om 12:54

woensdag 10 januari 2018 om 12:57
Hoi Nous

Vanavond eet ik rode kool, met kruimige aardappelen en een bal gehakt ik dacht dat wil jij vast wel weten

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

woensdag 10 januari 2018 om 12:58
Ik ga aan een lekkerbekje met patat ( leve de airfryer)charlottew88 schreef: ↑10-01-2018 12:57Hoi Nous![]()
Vanavond eet ik rode kool, met kruimige aardappelen en een bal gehakt ik dacht dat wil jij vast wel weten![]()
woensdag 10 januari 2018 om 13:00
Dan staat het niet meer tussen de topics waarin je gereageerd hebt. Onderaan staat 'wijzig', daarop klikken en dan kan je topic voor topic verwijderen.redbulletje schreef: ↑10-01-2018 12:56Bedoel je dat ie dan niet meer tussen je actieve topics staat? Hoe doe je dat?
Life is short. Eat dessert first.
woensdag 10 januari 2018 om 13:00
Naast gereageerd zie je wijzigingen staan. Daar op klikken en het desbetreffende topic is weg.redbulletje schreef: ↑10-01-2018 12:56Bedoel je dat ie dan niet meer tussen je actieve topics staat? Hoe doe je dat?
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 10 januari 2018 om 13:03
Napraten wel, neuzelen niet!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

woensdag 10 januari 2018 om 13:03
Geweldig! Weer iets nieuws geleerd!doornroosje9 schreef: ↑10-01-2018 13:00Dan staat het niet meer tussen de topics waarin je gereageerd hebt. Onderaan staat 'wijzig', daarop klikken en dan kan je topic voor topic verwijderen.

woensdag 10 januari 2018 om 13:04

woensdag 10 januari 2018 om 13:22
Ik vind het vooral heel leuk om meer te leren over dat verkrachting natuurlijk heel fout is en zo, maar als je dan zo'n jurk aantrekt en je loopt dan daar-en-daar, je dan, het is wel fout, natuurlijk, maar je moet er niet gek van opkijken als dan, ja, is fout, dat weet ik, maar dat ja, als je een blote jurk aan trekt ben je een slettebak. Maar dat is wel heeeeel erg en het zou niet zo moeten zijn, maar ik zeg het toch. En als ik daar dan op aangesproken word, word ik boos, want zo zit de wereld toch gewoon in elkaar en ik heb dat niet bedacht, jaaaaa!

woensdag 10 januari 2018 om 13:23
vrouwjagersma schreef: ↑10-01-2018 13:22Ik vind het vooral heel leuk om meer te leren over dat verkrachting natuurlijk heel fout is en zo, maar als je dan zo'n jurk aantrekt en je loopt dan daar-en-daar, je dan, het is wel fout, natuurlijk, maar je moet er niet gek van opkijken als dan, ja, is fout, dat weet ik, maar dat ja, als je een blote jurk aan trekt ben je een slettebak. Maar dat is wel heeeeel erg en het zou niet zo moeten zijn, maar ik zeg het toch. En als ik daar dan op aangesproken word, word ik boos, want zo zit de wereld toch gewoon in elkaar en ik heb dat niet bedacht, jaaaaa!
![]()
Ja die OP is helemaal walgelijk.

woensdag 10 januari 2018 om 13:23
vrouwjagersma schreef: ↑10-01-2018 13:22Ik vind het vooral heel leuk om meer te leren over dat verkrachting natuurlijk heel fout is en zo, maar als je dan zo'n jurk aantrekt en je loopt dan daar-en-daar, je dan, het is wel fout, natuurlijk, maar je moet er niet gek van opkijken als dan, ja, is fout, dat weet ik, maar dat ja, als je een blote jurk aan trekt ben je een slettebak. Maar dat is wel heeeeel erg en het zou niet zo moeten zijn, maar ik zeg het toch. En als ik daar dan op aangesproken word, word ik boos, want zo zit de wereld toch gewoon in elkaar en ik heb dat niet bedacht, jaaaaa!
![]()

woensdag 10 januari 2018 om 13:53
Inderdaad.Ana_Isabel2 schreef: ↑10-01-2018 10:07De motivatie om zoiets te zeggen ben ik dan weer benieuwd naar.
Waant dat is niet eens zo gezegd zoals zij zegt dat gezegd is.
LOEP ME MAAR aub.

woensdag 10 januari 2018 om 14:15
Als ik een telefoon zonder hoesje zie liggen dan mag ik er mee doen wat ik wil. Ik bedoel als de eigenaar van die telefoon niet wil dat iemand aan haar telefoon komt dan moet ze er maar een fatsoenlijk hoesje om doen. Zonder hoesje mag iedereen gewoon aan die telefoon komen toch? En als het hoesje van Playboy is dan mag je er al helemaal je vingers in steken. Dan vraagt de eigenaresse gewoon om.
Zo legt mijn tante het uit tijdens haar les op school. Om vervolgens te zeggen dat zelfs als een meisje naakt (zonder hoesje) over straat loopt je nog niet aan haar mag zitten. Volgens haar gaat er dan een belletje rinkelen* bij sommige jongens.
*bij-grapje
Zo legt mijn tante het uit tijdens haar les op school. Om vervolgens te zeggen dat zelfs als een meisje naakt (zonder hoesje) over straat loopt je nog niet aan haar mag zitten. Volgens haar gaat er dan een belletje rinkelen* bij sommige jongens.
*bij-grapje