Napraattopic deel 95
maandag 8 januari 2018 om 19:19
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 11 januari 2018 om 23:17
Ik geloof geen moer van de topics van al die zogenaamde wanhopige mannen die hier om raad vragen om een relatie te krijgen, of om hun relatie te verbeteren. Een van de laatste die een topic geopend heeft vraagt zelfs om tips om zijn blik te veranderen op zijn vrouw.
Yeah.. sure; het zijn mij er echt veel te veel, bullshit.
enn wijzigde dit bericht op 11-01-2018 23:21
2.35% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
donderdag 11 januari 2018 om 23:19
Quote uit toekomstig topic:
SMOEZENLIJST VAN MODERATORS:
1 [...]
2 je mail is niet aangekomen, kun je nogmaals mailen?
3 we hebben het doorgegeven aan de technische dienst
4 achter de schermen is er écht een enorme verbetering te zien!
5 we komen hier later op terug
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

donderdag 11 januari 2018 om 23:41
Hier sluit ik me bij aan.Enn schreef: ↑11-01-2018 23:17Ik geloof geen moer van de topics van al die zogenaamde wanhopige mannen die hier om raad vragen om een relatie te krijgen, of om hun relatie te verbeteren. Een van de laatste die een topic geopend heeft vraagt zelfs om tips om zijn blik te veranderen op zijn vrouw.

donderdag 11 januari 2018 om 23:45
Jullie zijn raar hoor, had je dat nog niet door?Enn schreef: ↑11-01-2018 23:17Ik geloof geen moer van de topics van al die zogenaamde wanhopige mannen die hier om raad vragen om een relatie te krijgen, of om hun relatie te verbeteren. Een van de laatste die een topic geopend heeft vraagt zelfs om tips om zijn blik te veranderen op zijn vrouw.

donderdag 11 januari 2018 om 23:51
vrijdag 12 januari 2018 om 07:42
Nee, echt niet!Enn schreef: ↑11-01-2018 23:17Ik geloof geen moer van de topics van al die zogenaamde wanhopige mannen die hier om raad vragen om een relatie te krijgen, of om hun relatie te verbeteren. Een van de laatste die een topic geopend heeft vraagt zelfs om tips om zijn blik te veranderen op zijn vrouw.
Geen bijzonderheden

vrijdag 12 januari 2018 om 07:57
dat in ieder geval wel.Ana_Isabel2 schreef: ↑12-01-2018 07:55Mijn inziens is het haske nep, maar heb me gisteren kostelijk vermaakt![]()

vrijdag 12 januari 2018 om 08:13
De TO draait en draait en verzint smoezen waardoor Het Gesprek met dochter nog steeds niet heeft plaatsgevonden.Ana_Isabel2 schreef: ↑12-01-2018 08:08Ik heb niet meer bijgelezen, want het topic is zo lang. Wat is er dan?
Geen bijzonderheden

vrijdag 12 januari 2018 om 08:16
Niet? Ik kan me herinneren dat er ergens in het topic stond dat ze dat wel had gedaan. Ik vond het allemaal wel verdacht snel opgelost, dacht ik destijds.
vrijdag 12 januari 2018 om 08:17
Het heeft allemaal weer een hele andere wending genomenAna_Isabel2 schreef: ↑12-01-2018 08:16Niet? Ik kan me herinneren dat er ergens in het topic stond dat ze dat wel had gedaan. Ik vond het allemaal wel verdacht snel opgelost, dacht ik destijds.

Geen bijzonderheden