Napraattopic deel 95

08-01-2018 19:19 3044 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Moiren’ schreef:
11-01-2018 23:07
Gewoon doen. Vragen maakt het suf :P

Ja, dat haalt de angel er wel een béétje uit :rofl:
yasmijn schreef:
12-01-2018 08:17
Het heeft allemaal weer een hele andere wending genomen :lol:

Geloof er niks van, al tamelijk snel.
Vond het wel even interessant om te zien hoe snel "men" met hele summiere informatie toch kon concluderen dat die dochter een volledig losgeslagen slet was, op weg naar verdoemenis.
yasmijn schreef:
12-01-2018 08:06
Ik spreek nu ook echt mijn twijfels uit over het dochter/coke topic.
Ook al zou het niet echt zijn, zijn er vast mensen die het wel overkomt, wellicht hebben die mensen wel wat aan de tips op dat topic
Ik zou niet weten waarom het niet echt is. Omdat het niet volgens het boekje gaat? Sja.
Welk boekje?
Het boekje "De zweep erover en naar de Jellinekkliniek, nu!" geschreven door een collectief van forummers?
De forummers die schrijven aan nieuwbakken moeders die zich afvragen of ze de adviezen van het CB moeten opvolgen "Jij kent je baby het best".
:-)
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Head schreef:
12-01-2018 08:31
Vond het wel even interessant om te zien hoe snel "men" met hele summiere informatie toch kon concluderen dat die dochter een volledig losgeslagen slet was, op weg naar verdoemenis.
Dat.
Geen bijzonderheden
Head schreef:
12-01-2018 08:31
Nou inderdaad. :lol: De vooroordelen vlogen weer in het rond.
simbalabimba schreef:
12-01-2018 10:49
Welk boekje?
Het boekje "De zweep erover en naar de Jellinekkliniek, nu!" geschreven door een collectief van forummers?
De forummers die schrijven aan nieuwbakken moeders die zich afvragen of ze de adviezen van het CB moeten opvolgen "Jij kent je baby het best".
:-)

Oh man, braak braak idd!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Wat een gefrustreerde TO zeg.

werk-studie/werklozen-solliciteren-zich ... s/399904/1
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
charlottew88 schreef:
12-01-2018 13:13

ja he..
Solomio je mag weer zwemles geven :roll:
Ja echt ... en ik vraag me ergens af hoe naar ze haar werk vindt. Maar niet echt, want geen zin om daar over na te denken. :-P
MarindaH schreef:
12-01-2018 09:24
Ik zou niet weten waarom het niet echt is. Omdat het niet volgens het boekje gaat? Sja.
Ik denk ook wel dat het echt is. Denk dat er genoeg moeders zijn die niet door durven pakken bij hun kinderen, uit angst dat hun kind ze niet meer leuk vindt.
charlottew88 schreef:

Echt hé!
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Fizzyhideous schreef:
12-01-2018 15:22
Ik denk ook wel dat het echt is. Denk dat er genoeg moeders zijn die niet door durven pakken bij hun kinderen, uit angst dat hun kind ze niet meer leuk vindt.
Dat denk ik ook
charlottew88 schreef:

Hele nare mentaliteit.
charlottew88 schreef:

En niet alleen die to, er loop ook iemand rond te stampen die ook vindt dat 'wij, (bijna) 50+' het niet zo best doen.
There is always something happening, and it's usually right now
Grobbekuiken_ schreef:
12-01-2018 17:11
En niet alleen die to, er loop ook iemand rond te stampen die ook vindt dat 'wij, (bijna) 50+' het niet zo best doen.
Mijn gezicht staat om de zoveel reacties zo; :O
Grobbekuiken_ schreef:
Oo dat is interessant, ik ga daar eens even kijken.
Geen bijzonderheden
Ana_Isabel2 schreef:
12-01-2018 17:13
Mijn gezicht staat om de zoveel reacties zo; :O
Ik ben opgehouden met lezen. Het is verdomme gewoon hartstikke lastig om op die leeftijd nog ergens binnen te komen. We hebben er hier allebei goed last van gehad. Man (50) heeft godzijdank weer een leuke baan en dat ziet er ook voor de toekomst goed uit, maar is lang werkloos geweest Ik (49) ben nu vanuit de wia op een plek (wel zelf geregeld trouwens), nadat mijn toenmalige contract niet verlengd werd omdat ik kanker kreeg en daar zo'n beetje het hele contract en langer mee bezig ben geweest (snap dat dan ook wel hoor, maar toch, auw). Maar goed, er zit wel een contract voor 32 uur in, dus ik bouw dapper mijn uren uit.

Dan te lezen dat je kennelijk iets helemaal verkeerd doet gebeurt er dit :steam: met me.
There is always something happening, and it's usually right now
Snap ik, GK.

Ik heb een vaste baan en ik heb nog steeds wel lol in wat ik doe.
Maar ja, mocht ik ooit boventallig worden, wat dan? 50 plus.

Ik ben niet op zoek naar een baan maar kijk altijd wel, dan zie je vacatures die ik met 2 vingers in mijn neus doe en dan staat erbij:

"Kom JIJ onze jonge team versterken? "

Kansloos ben ik dan. Dat weet je onmiddelijk.
Geen bijzonderheden
Head schreef:
12-01-2018 16:06
Hele nare mentaliteit.
Nou inderdaad ik zit al de hele tijd op mijn handen om daar niet te reageren. Wat een [...].
moderatorviva wijzigde dit bericht op 12-01-2018 18:04
Reden: schelden
3.21% gewijzigd
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
charlottew88 schreef:
12-01-2018 17:34
Nou inderdaad ik zit al de hele tijd op mijn handen om daar niet te reageren. Wat een [...]
Pas, op, dat woord heeft LV een ban gekost :lol:
Geen bijzonderheden
Grobbekuiken_ schreef:
Ook een naar mens.
Grobbekuiken_ schreef:
12-01-2018 17:22
Ik ben opgehouden met lezen. Het is verdomme gewoon hartstikke lastig om op die leeftijd nog ergens binnen te komen. We hebben er hier allebei goed last van gehad. Man (50) heeft godzijdank weer een leuke baan en dat ziet er ook voor de toekomst goed uit, maar is lang werkloos geweest Ik (49) ben nu vanuit de wia op een plek (wel zelf geregeld trouwens), nadat mijn toenmalige contract niet verlengd werd omdat ik kanker kreeg en daar zo'n beetje het hele contract en langer mee bezig ben geweest (snap dat dan ook wel hoor, maar toch, auw). Maar goed, er zit wel een contract voor 32 uur in, dus ik bouw dapper mijn uren uit.

Dan te lezen dat je kennelijk iets helemaal verkeerd doet gebeurt er dit :steam: met me.
Grobbie :hug: :hug: :hug:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven