Napraattopic deel 95
maandag 8 januari 2018 om 19:19
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

donderdag 11 januari 2018 om 21:43
Ik dacht juist alleen vlak voor de scheiding.Fizzyhideous schreef: ↑11-01-2018 21:18Wisten jullie trouwens dat alle gescheiden vrouwen dik, oud en lelijk zijn?
Daarom waren ze gescheiden.
Van ellende afgevallen en gaan sporten want wat moet je anders, zonder man om voor te koken en voor te zorgen.
En dan mag je ze nooit meer alleen laten met je man. Want dan ziet hij hoe dik etc jij bent.
Soort vicieuze circel.
Ik heb al een lijstje van mannen die ik ga afpikken als mij dit gebeurd, want ben al best dik.

donderdag 11 januari 2018 om 21:49
Er was laatst iemand die net uit een relatie van mishandeling was gestapt en al binnen de 3 dagen zat te tinderen.

donderdag 11 januari 2018 om 21:52
Het was soms een beetje te, maar wel echt goed geweest om te doen.

donderdag 11 januari 2018 om 21:54

donderdag 11 januari 2018 om 22:17
Het vreemdgaan/kus topic.
donderdag 11 januari 2018 om 22:29
Daarom ben ik nooit getrouwd.Fizzyhideous schreef: ↑11-01-2018 21:18Wisten jullie trouwens dat alle gescheiden vrouwen dik, oud en lelijk zijn?
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

donderdag 11 januari 2018 om 22:39
Ach, dik was ik al voordat ik trouwde, en oud word ik hopelijk vanzelfFizzyhideous schreef: ↑11-01-2018 21:18Wisten jullie trouwens dat alle gescheiden vrouwen dik, oud en lelijk zijn?

donderdag 11 januari 2018 om 23:07
Gewoon doen. Vragen maakt het sufFiddlyDiddlyDoo schreef: ↑11-01-2018 23:06Overigens heb ik nog steeds geen reactie van de mods of het toegestaan is om een topic te openen voor de smoezenlijst...![]()

donderdag 11 januari 2018 om 23:10
Jawel hoor.FiddlyDiddlyDoo schreef: ↑11-01-2018 23:06Overigens heb ik nog steeds geen reactie van de mods of het toegestaan is om een topic te openen voor de smoezenlijst...![]()
Kijk maar op je eigen nog te openen lijstje.
Nummer 5 denk ik.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.