Napraattopic deel 95

08-01-2018 19:19 3044 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Vrij genderneutraal ja

Afbeelding
Afbeelding
Kittige pakjes.
tbl1966 schreef:
23-01-2018 07:00
Yasmijn, heb je het gehoord van Neil Diamond? Hij heeft de ziekte van Parkinson en stopt met optreden 😭😭
Ja vanmorgen heel vroeg al 😭😭😭😭

So sad, so sad, so sad.
Bruise schreef:
23-01-2018 11:48
Maar kon je eerst ook de op de naam in de quote klikken, zodat je in het profiel kwam? Of is dat een nieuw gebbetje.
Volgens mij was dat al.
Beter slopen ze dat eruit. Onnodige rekwisieten.
Moiren’ schreef:
23-01-2018 12:32
Volgens mij was dat al.
Ha, nooit geweten!
Life is short. Eat dessert first.
Moiren’ schreef:
23-01-2018 12:32
Volgens mij was dat al.
Was inderdaad al zo. Je zag het alleen niet omdat de link zwart was.
yasmijn schreef:
23-01-2018 12:13
Ja vanmorgen heel vroeg al 😭😭😭😭

So sad, so sad, so sad.
Man maakte mij om 5.45 uur wakker (ik ben ziek thuis) en vertelde het. Ik was meteen klaarwakker. Inderdaad heel triest.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
Maar wel heel fijn dat er een TD is die zich intensief met de forumbugs bezig houdt en weet wat de prioriteiten zijn.
Nu zullen we nooit meer een linkje missen!
Moiren’ schreef:
23-01-2018 12:53
Maar wel heel fijn dat er een TD is die zich intensief met de forumbugs bezig houdt en weet wat de prioriteiten zijn.
:biggrin:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Moiren’ schreef:
23-01-2018 12:53
Je moet het maar kunnen. Wij kunnen het heel duidelijk niet :whistle:
tbl1966 schreef:
23-01-2018 12:52
Man maakte mij om 5.45 uur wakker (ik ben ziek thuis) en vertelde het. Ik was meteen klaarwakker. Inderdaad heel triest.
Ja 😰😰😰😰
Tegenwoordig is het vieren van de verjaardag van een 1 jarige al een mijlpaal.

kinderen/verjaardag-baby/list_messages/400685#
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ik zag het laatst bij een ander topic voorbij gaan. Ik denk er maar het mijne van.
charlottew88 schreef:
23-01-2018 15:31

Ja natuurlijk is 1 jaar een mijlpaal, zie niet in wat daar raar aan is. Je eerste verjaardag, dan mag je in de taart meppen. Niks tegenwoordigs aan hoor.
Star² dinsdag 23 januari 2018 15:35
Dan kunnen ze mooi door sparen voor de sweet sixteen party en 21 jaar party.

Oh, en voor een 1 jarige mot het wel super gezonde taarten zijn.Stel je voor..
8102 schreef:
23-01-2018 15:37
Star² dinsdag 23 januari 2018 15:35
Dan kunnen ze mooi door sparen voor de sweet sixteen party en 21 jaar party.

Oh, en voor een 1 jarige mot het wel super gezonde taarten zijn.Stel je voor..

Wat is dit voor rare quote? Het lijkt nu net of ik dat heb geschreven.
tbl1966 schreef:
23-01-2018 12:52

Is het een wedstrijd wie het het eerste hoorde? :biggrin:
charlottew88 schreef:
23-01-2018 15:31

Kan mij best voorstellen dat het zo voelt. Eerste verjaardag van je kindje. Bij mij heb ik nog op video dat de kamer versiert was met slingers en ballonnen en dan ik een taartje voor mijn neus kreeg met een kaarsje en ik die samen met mama ging uitblazen en ik daarna met mijn handen mijn taartje naar binnen mocht werken :D. Allemaal visite met cadeautjes. Vond het fantastisch om terug te zien. Voor mij hoeft het niet zo groot om een zaaltje of iets af te huren (heb ik ook wel eens ergens gelezen), maar familie uitnodigen en de woonkamer versieren zie ik mijzelf ook wel doen als ik zo'n ukkie heb :flirting:
Falathiel schreef:
23-01-2018 16:03
Kan mij best voorstellen dat het zo voelt. Eerste verjaardag van je kindje. Bij mij heb ik nog op video dat de kamer versiert was met slingers en ballonnen en dan ik een taartje voor mijn neus kreeg met een kaarsje en ik die samen met mama ging uitblazen en ik daarna met mijn handen mijn taartje naar binnen mocht werken :D. Allemaal visite met cadeautjes. Vond het fantastisch om terug te zien. Voor mij hoeft het niet zo groot om een zaaltje of iets af te huren (heb ik ook wel eens ergens gelezen), maar familie uitnodigen en de woonkamer versieren zie ik mijzelf ook wel doen als ik zo'n ukkie heb :flirting:

Precies, en dat gaat toch volgens mij zeker al een jaar of 40-50 zo.
Scratte schreef:
23-01-2018 15:59
Is het een wedstrijd wie het het eerste hoorde? :biggrin:
Ik had Neil van de week al aan de telefoon.
DEATH schreef:
23-01-2018 16:37
:HA:
DEATH schreef:
23-01-2018 16:37
:HA:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven