Napraattopic deel 95
maandag 8 januari 2018 om 19:19
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 23 januari 2018 om 12:52
Man maakte mij om 5.45 uur wakker (ik ben ziek thuis) en vertelde het. Ik was meteen klaarwakker. Inderdaad heel triest.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
dinsdag 23 januari 2018 om 12:56
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
dinsdag 23 januari 2018 om 15:31
Tegenwoordig is het vieren van de verjaardag van een 1 jarige al een mijlpaal.
kinderen/verjaardag-baby/list_messages/400685#
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
dinsdag 23 januari 2018 om 15:35
charlottew88 schreef: ↑23-01-2018 15:31Tegenwoordig is het vieren van de verjaardag van een 1 jarige al een mijlpaal.
Ja natuurlijk is 1 jaar een mijlpaal, zie niet in wat daar raar aan is. Je eerste verjaardag, dan mag je in de taart meppen. Niks tegenwoordigs aan hoor.
dinsdag 23 januari 2018 om 15:57
dinsdag 23 januari 2018 om 16:03
Kan mij best voorstellen dat het zo voelt. Eerste verjaardag van je kindje. Bij mij heb ik nog op video dat de kamer versiert was met slingers en ballonnen en dan ik een taartje voor mijn neus kreeg met een kaarsje en ik die samen met mama ging uitblazen en ik daarna met mijn handen mijn taartje naar binnen mocht werkencharlottew88 schreef: ↑23-01-2018 15:31Tegenwoordig is het vieren van de verjaardag van een 1 jarige al een mijlpaal.
dinsdag 23 januari 2018 om 16:05
Falathiel schreef: ↑23-01-2018 16:03Kan mij best voorstellen dat het zo voelt. Eerste verjaardag van je kindje. Bij mij heb ik nog op video dat de kamer versiert was met slingers en ballonnen en dan ik een taartje voor mijn neus kreeg met een kaarsje en ik die samen met mama ging uitblazen en ik daarna met mijn handen mijn taartje naar binnen mocht werken. Allemaal visite met cadeautjes. Vond het fantastisch om terug te zien. Voor mij hoeft het niet zo groot om een zaaltje of iets af te huren (heb ik ook wel eens ergens gelezen), maar familie uitnodigen en de woonkamer versieren zie ik mijzelf ook wel doen als ik zo'n ukkie heb
![]()
Precies, en dat gaat toch volgens mij zeker al een jaar of 40-50 zo.