Napraattopic deel 96
zaterdag 3 februari 2018 om 21:46
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 6 februari 2018 om 16:45
Duidelijk zat hoor (moest even zoeken), maar je kan er ook steeds tegenin gaan gewoon omdat dat in je dwingende, 'ik ben goed, zo niet het!' -aard zit.
Dat dwingende lees ik wel vaker van haar, nare eigenschap. Ze laat weinig ruimte voor een ander.
There is always something happening, and it's usually right now
dinsdag 6 februari 2018 om 16:47
https://forum.viva.nl/relaties/geen-k ... p28118580

dinsdag 6 februari 2018 om 16:49
Fijn dat ik in ieder geval wel duidelijk overkom. Voel ik tenminste niet meer de behoefte het te blijven uitleggen en negeer het voor de rest.Grobbekuiken_ schreef: ↑06-02-2018 16:45Duidelijk zat hoor (moest even zoeken), maar je kan er ook steeds tegenin gaan gewoon omdat dat in je dwingende, 'ik ben goed, zo niet het!' -aard zit.
Dat dwingende lees ik wel vaker van haar, nare eigenschap. Ze laat weinig geen ruimte voor een ander.
Haar verhaal klopt gewoon niet meer.
Dit, en als je een post typt en verstuurt heb je blijkbaar weer kans dat deze nooit op het forum beland.
Alsof deze puinhoop net opnieuw gelanceerd is, mooi man

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.

werk-studie/studeren-op-latere-leeftijd ... s/401588/2
Wat een wondervrouw met een gelijkwaardige relatie.

dinsdag 6 februari 2018 om 16:52
Sooo, zij is echt goed! Kon het niet laten er iets op te zeggen.8102 schreef: ↑06-02-2018 16:49werk-studie/studeren-op-latere-leeftijd ... s/401588/2
dinsdag 6 februari 2018 om 16:55
Verrek, dacht echt dat het om dat andere topic ging8102 schreef: ↑06-02-2018 16:49werk-studie/studeren-op-latere-leeftijd ... s/401588/2

dinsdag 6 februari 2018 om 17:03
Dat is waar, is mij ook nog nooit overkomen. Ik denk dat ik nog met mijn oren zit te klapperen omdat ik dit zo niet van deze forummer verwachtte.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

dinsdag 6 februari 2018 om 17:13
Die heb ik dan steeds gemist. Ik kom haar niet zo heel vaak tegen, maar in de topics waar we allebei schreven vond ik haar vaak prima posts schrijven.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
dinsdag 6 februari 2018 om 17:28

dinsdag 6 februari 2018 om 17:54
dinsdag 6 februari 2018 om 18:20
Joostisandersgeaard2 schreef: ↑06-02-2018 16:44Wel apart dat ze als zwangere niet of nauwelijks op die pijler te vinden is.
In het kindvrij-topic laat ze dan wel weer regelmatig een natte wind.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
dinsdag 6 februari 2018 om 18:34
Dat denk ik ook.AeonOfWinter schreef: ↑06-02-2018 17:54Schrijfstijl is hetzelfde. Doreia is gewoon een mens, net als (vrijwel) iedereen hier. Met blijkbaar een gevoel voor humor die niet iedereen deelt of verwacht. Tja.
dinsdag 6 februari 2018 om 19:23
Je zou bijna hopen dat haar volgende kind 'een beetje moeilijk' is.
Ik werd ook pas wat bescheidener over mijn briljante opvoeding toen mijn jongste ineens helemaal niet zo lekker reageerde op diezelfde briljante opvoeding waardoor mijn oudste zo makkelijk was geworden.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

dinsdag 6 februari 2018 om 20:13
Dat is precies wat mijn moeder ook zei toen ik was geboren. En eens met het eerste.Solomio schreef: ↑06-02-2018 19:23Je zou bijna hopen dat haar volgende kind 'een beetje moeilijk' is.
Ik werd ook pas wat bescheidener over mijn briljante opvoeding toen mijn jongste ineens helemaal niet zo lekker reageerde op diezelfde briljante opvoeding waardoor mijn oudste zo makkelijk was geworden.