Napraattopic deel 96
zaterdag 3 februari 2018 om 21:46
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 14 maart 2018 om 08:48
Inderdaad. Zelfs als je totaal geen interesse hebt in de wetenschap waar Hawking zich mee bezig hield, zou je hem toch moeten kennen vanwege het uitzonderlijk lang overleven van ALS of vanwege de stemcomputer. Hem niet kennen is echt een hiaat in je algemene ontwikkeling. Er is zelfs een film over zijn leven gemaakt.Lady*Voldemort schreef: ↑14-03-2018 07:49Ze bestaan dus, mensen die Stephen Hawking alleen maar kennen van de Simpsons. Ik zou zo iemand z'n hoofd wel eens open willen maken om te kijken wat daar in zit.
wilhetnietweten wijzigde dit bericht op 14-03-2018 08:49
Reden: toevoeging
Reden: toevoeging
4.28% gewijzigd
woensdag 14 maart 2018 om 08:50
Star Trek gemist, bizarLady*Voldemort schreef: ↑14-03-2018 07:49Ze bestaan dus, mensen die Stephen Hawking alleen maar kennen van de Simpsons. Ik zou zo iemand z'n hoofd wel eens open willen maken om te kijken wat daar in zit.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)
woensdag 14 maart 2018 om 08:52
Ik dacht dat hij eerder was overleden. Maar nadat ik zojuist een stuk over zijn leven heb gelezen, snap ik waarom; het is vaak kantje boord geweest...Echt ongelooflijk wat hij allemaal heeft doorstaan.Wilhetnietweten schreef: ↑14-03-2018 08:48Inderdaad. Zelfs als je totaal geen interesse hebt in de wetenschap waar Hawking zich mee bezig hield, zou je hem toch moeten kennen vanwege het uitzonderlijk lang overleven van ALS of vanwege de stemcomputer. Hem niet kennen is echt een hiaat in je algemene ontwikkeling. Er is zelfs een film over zijn leven gemaakt.
woensdag 14 maart 2018 om 08:58
Meestal niet, maar hij had een variant die zich langzamer ontwikkelde.redbulletje schreef: ↑14-03-2018 08:50Ik zie net op wiki dat ie al van 1962 ALS had. Dát wist ik niet dat je daar zolang mee kunt overleven. Meer dan 50 jaar na zijn diagnose!
Gelukkig maar.
Het gemiddelde IQ van de wereld is nu wel een stukje achteruit gegaan. R.i.p.
woensdag 14 maart 2018 om 09:02
woensdag 14 maart 2018 om 09:10
Ik ook.Lady*Voldemort schreef: ↑14-03-2018 07:49Ze bestaan dus, mensen die Stephen Hawking alleen maar kennen van de Simpsons. Ik zou zo iemand z'n hoofd wel eens open willen maken om te kijken wat daar in zit.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 14 maart 2018 om 10:36
woensdag 14 maart 2018 om 10:40
JollyRider schreef: ↑14-03-2018 10:36En voor wie nu denkt: toch eens wat van hem lezen...
Doen. Hij schreef uitzonderlijk begrijpelijk over uitzonderlijk onbegrijpelijke zaken. Echt een dringende aanrader
En voor wie kinderen heeft; de boeken die hij met zijn dochter Lucy heeft geschreven zijn ook leuk.
woensdag 14 maart 2018 om 10:41
woensdag 14 maart 2018 om 11:32
Op discovery (denk ik) heeft hij ook een serie lopen, geweldig!
Trouwens ook heel veel respect voor zijn vrouw. Wat een geweldig team was dat!
woensdag 14 maart 2018 om 11:40
Ik heb wel eens begrepen dat zij behoorlijk gelovig was. Moet ook een bijzondere uitdaging zijn geweest danGenieInABottle schreef: ↑14-03-2018 11:32Op discovery (denk ik) heeft hij ook een serie lopen, geweldig!
Like a great eternal Klansman
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)
woensdag 14 maart 2018 om 12:12
Niet alleen had hij een variant die zich langzamer ontwikkelde, daarnaast had hij de mogelijkheid om 24/7 verzorging te hebben, wat nodig was vanwege o.a. zijn beademing.
Meestal is dat het moment waarop de behandeling gestaakt wordt vanwege kosten of te weinig kwaliteit van leven.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
woensdag 14 maart 2018 om 12:12
Welke vrouw bedoel je?GenieInABottle schreef: ↑14-03-2018 11:32
woensdag 14 maart 2018 om 12:20
Zijn ziekte "motor neuron disease" is in de Nederlandse media vertaald als ALS. Echter, motor neuron disease omvat meerdere ernstige spierziektes, buiten ALS. Daarom vraag ik me af of het echt wel ALS was waaraan hij is overleden.Solomio schreef: ↑14-03-2018 12:12Niet alleen had hij een variant die zich langzamer ontwikkelde, daarnaast had hij de mogelijkheid om 24/7 verzorging te hebben, wat nodig was vanwege o.a. zijn beademing.
Meestal is dat het moment waarop de behandeling gestaakt wordt vanwege kosten of te weinig kwaliteit van leven.
woensdag 14 maart 2018 om 12:32
woensdag 14 maart 2018 om 12:51
woensdag 14 maart 2018 om 13:03
Einstein heeft toch ook zijn hersenen aan de wetenschap geschonken om die te onderzoeken? De film over Stephan Hawking werd vrij recent nog uitgezonden.
Hij lijkt wel een beetje op Rowan Atkinson op bepaalde foto's.
Die film is een aanrader als je wil weten hoe het mogelijk is dat hij zo lang bleef leven.
Hij lijkt wel een beetje op Rowan Atkinson op bepaalde foto's.
Die film is een aanrader als je wil weten hoe het mogelijk is dat hij zo lang bleef leven.
woensdag 14 maart 2018 om 13:29
Pumps_italiaans schreef: ↑14-03-2018 13:03Einstein heeft toch ook zijn hersenen aan de wetenschap geschonken om die te onderzoeken? De film over Stephan Hawking werd vrij recent nog uitgezonden.
Hij lijkt wel een beetje op Rowan Atkinson op bepaalde foto's.![]()
Je bedoelt The Theory of Everything? Leuk hoor, geweldig ook Eddie Redmayne
woensdag 14 maart 2018 om 13:34
Prachtige film trouwens! Ik gooi het maar op mijn zwangerschapshormonen van toen, maar mennnnnn ik heb mijn ogen eruit gejankt.
woensdag 14 maart 2018 om 13:49
Je doet het erom hè!?Pumps_italiaans schreef: ↑14-03-2018 13:34Op de pijler relatie lijkt een cyberaanval gaande.
Ik kende de Rawking wel, maar zijn privé niet. Zij was net zo intelligent als hij.
Anders was dat echt niet gelukt. Is een beetje als Einstein en zijn eerste vrouw.
Die heeft haar eigen carrière geofferd.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!