Napraattopic deel 96

03-02-2018 21:46 3042 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Wat ik altijd wel bijzonder vond is dat hij zijn 'stemgeluid' nooit heeft gewijzigd. De techniek was al lang in staat tot een veel natuurlijker geluid maar hij wilde die niet wijzigen omdat dit de stem was waarmee men hem kende.
Ik vind het dan toch opmerkelijk dat een wildvreemde actrice die met een prins van een ander koninkrijk trouwt blijkbaar zo verschrikkelijk slecht en naar is, dat er een heel topic lang maar moet worden verkondigd dat het mens niet deugt.
Vanwaar die obsessie?
RikM schreef:
14-03-2018 18:29
Wat ik altijd wel bijzonder vond is dat hij zijn 'stemgeluid' nooit heeft gewijzigd. De techniek was al lang in staat tot een veel natuurlijker geluid maar hij wilde die niet wijzigen omdat dit de stem was waarmee men hem kende.
En waarmee hij zichzelf kende denk ik: hij heeft ook nooit het Amerikaanse accent van die computerstem naar Brits aangepast.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
vrouwjagersma schreef:
14-03-2018 19:53
Ik vind het dan toch opmerkelijk dat een wildvreemde actrice die met een prins van een ander koninkrijk trouwt blijkbaar zo verschrikkelijk slecht en naar is, dat er een heel topic lang maar moet worden verkondigd dat het mens niet deugt.
Vanwaar die obsessie?
Geen idee ik heb niet alles gelezen. Maar het zit Pejeka nogal hoog.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
charlottew88 schreef:
14-03-2018 20:03
Geen idee ik heb niet alles gelezen. Maar het zit Pejeka nogal hoog.
Dat hele paar boeit mij werkelijk helemaal niks. Wat mensen denken te weten over hen, hebben ze ook maar uit de ( roddel) bladen. Who cares. Ik moet morgen om 6 uur mijn bed uit. Dat vind ik veel erger.
Ana_Isabel2 schreef:
14-03-2018 20:12
Dat hele paar boeit mij werkelijk helemaal niks. Wat mensen denken te weten over hen, hebben ze ook maar uit de ( roddel) bladen. Who cares. Ik moet morgen om 6 uur mijn bed uit. Dat vind ik veel erger.
Sowieso boeien beroemde mensen me niet. Echt nooit gedaan ook.
Ik begrijp het ook niet, maar hele volksstammen boeit het wel, dus schijnbaar is het wel normaal :hihi:
Moiren’ schreef:
14-03-2018 20:22
Ik begrijp het ook niet, maar hele volksstammen boeit het wel, dus schijnbaar is het wel normaal :hihi:
Dan zijn jij en ik abnormaal :proud:

Vroeger was ik ook nooit " fan" van iemand. Aan mijn muur hingen geen posters van zangers of zangeressen. Ja, Bert en zijn favoriete duif, maar dat was tot mijn 5e.
Sommige beroemde mensen boeien me wel. Maar meestentijds is dat positief. Als ik wildvreemde mensen ook nog allemaal beargumenteerd stom moet vinden, dan kan ik beter een dag minder gaan werken.
Historische figuren vind ik wel graag stom.
Ana_Isabel2 schreef:
14-03-2018 20:24
Dan zijn jij en ik abnormaal :proud:

Vroeger was ik ook nooit " fan" van iemand. Aan mijn muur hingen geen posters van zangers of zangeressen. Ja, Bert en zijn favoriete duif, maar dat was tot mijn 5e.
Grappig! Ik had die droomachtige posters met geairbrushte zonsondergangen en dromerige meisjes.
Nooit een idool gehad. Ik heb nog steeds geen held oid.
Moiren’ schreef:
14-03-2018 20:25
Grappig! Ik had die droomachtige posters met geairbrushte zonsondergangen en dromerige meisjes.
Nooit een idool gehad. Ik heb nog steeds geen held oid.
Oh!! Die had mijn zus ook!
Flashback :heart:
vrouwjagersma schreef:
14-03-2018 20:25
Sommige beroemde mensen boeien me wel. Maar meestentijds is dat positief. Als ik wildvreemde mensen ook nog allemaal beargumenteerd stom moet vinden, dan kan ik beter een dag minder gaan werken.
Historische figuren vind ik wel graag stom.
Ja, maar historische figuren zijn doorgaans gruwelijk fascinerend. Bij gebrek aan beter woord. Maar ik wil er geen poster van :proud:
Ana_Isabel2 schreef:
14-03-2018 20:28
Ja, maar historische figuren zijn doorgaans gruwelijk fascinerend. Bij gebrek aan beter woord. Maar ik wil er geen poster van :proud:
Ik heb een merkwaardige fascinatie met Hermann Göring (niet omdat ik ook maar iets van zijn mening deel, maar omdat hij een vreemde junkie was), maar ik denk ook niet dat de schoolleiding het op prijs stelt als ik hem in mijn lokaal hang. Mijn mans oma had wel een heel kitscherig schilderij van Jezus aan de muur.
vrouwjagersma schreef:
14-03-2018 20:32
Ik heb een merkwaardige fascinatie met Hermann Göring (niet omdat ik ook maar iets van zijn mening deel, maar omdat hij een vreemde junkie was), maar ik denk ook niet dat de schoolleiding het op prijs stelt als ik hem in mijn lokaal hang. Mijn mans oma had wel een heel kitscherig schilderij van Jezus aan de muur.
Ik begrijp wat je wilt zeggen. Ik kijk bv " graag" docus over dictators of de 2e wereldoorlog.

Mijn Spaanse familie heeft in élke kamer wel een schilderij of beeldje van Jezus. Dan weer Jezus aan het kruis, dan weer nét van het kruis af in de armen van Maria... en de mooiste vond ik nog wel; Jezus aan het kruis zwevend in het universum, neerkijkend op de aarde...
vrouwjagersma schreef:
Vanwaar die obsessie?
:proud: ik dacht, gewoon proberen of ik zelf kan verzinnen over wie dit kan gaan. Ik kom er niet uit
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
vrouwjagersma schreef:
14-03-2018 20:32
Ik heb een merkwaardige fascinatie met Hermann Göring
Wauw! :) herkenning
(Dead Kennedys)
vrouwjagersma schreef:
Vanwaar die obsessie?
:biggrin:
Eens er zijn er twee die het er maar moeilijk mee hebben, vraag mij niet waarmee ze het nou moeilijk hebben maar lastig is het wel voor hen. Daar hadden prins Harry en Megan toch bést een beetje rekening mee kunnen houden; er bestaan per slot van rekening ook nog vivaforummers die het moeilijk hebben.
enn wijzigde dit bericht op 14-03-2018 20:49
18.38% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
JollyRider schreef:
14-03-2018 20:45
Wauw! :) herkenning
Echt? Het is nooit iemands lievelingsnazi, namelijk.
Ken je zijn broer ook? Dat maakte het hele verhaal alleen maar interessanter.
Ana_Isabel2 schreef:
14-03-2018 20:12
Mij ook niet. Vroeg je bed uit is nooit leuk ik moet elke werkdag er om 06:00 uur op en dat is absoluut niet leuk.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ana_Isabel2 schreef:
14-03-2018 20:38
Ik begrijp wat je wilt zeggen. Ik kijk bv " graag" docus over dictators of de 2e wereldoorlog.

Mijn Spaanse familie heeft in élke kamer wel een schilderij of beeldje van Jezus. Dan weer Jezus aan het kruis, dan weer nét van het kruis af in de armen van Maria... en de mooiste vond ik nog wel; Jezus aan het kruis zwevend in het universum, neerkijkend op de aarde...
Oma had ook nog twee kinderen op een wankel bruggetje over een ravijn met op de achtergrond een engel die haar vleugels beschermend uitslaat.
vrouwjagersma schreef:
14-03-2018 20:48
Echt? Het is nooit iemands lievelingsnazi, namelijk.
Ken je zijn broer ook? Dat maakte het hele verhaal alleen maar interessanter.
Ho, hij is de mijne ook niet, zo ver gaat de herkenning niet. Wel dat ik ook mijn fascinatie-nazi heb, twee eigenlijk, waarvan je toch geen posters ophangt :proud:
(Dead Kennedys)
Enn schreef:
14-03-2018 20:47
:biggrin:
Eens er zijn er twee die het er maar moeilijk mee hebben, vraag mij niet waarmee ze het nou moeilijk hebben maar lastig is het wel voor hen. Daar hadden prins Harry en Megan toch bést een beetje rekening mee kunnen houden; er bestaan per slot van rekening ook nog vivaforummers die het moeilijk hebben.
Het is heel opmerkelijk en (en ik ga nu heel ver) ik vraag me af of de afkomst van desbetreffende verloofde ermee te maken heeft. Ik krijg er een beetje Sylvana-vibes van, zeg maar. Zelfde soort compleet irrationele haat terwijl iemand niet zo heel veel kwaad kan.
Moiren’ schreef:
Sowieso boeien beroemde mensen me niet.
Het gaat mij niet om het geboeid zijn in die twee mensen. Ik ben eerder geboeid door hoe vreemd anderen er wel mee omgaan, vind ik echt leuk om te volgen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Moiren’ schreef:
Mij ook niet. Ik snap ook nooit dat hysterische gejank en gegil als mensen hun idool zien. Doe normaal zeg.
JollyRider schreef:
14-03-2018 20:50
Ho, hij is de mijne ook niet, zo ver gaat de herkenning niet. Wel dat ik ook mijn fascinatie-nazi heb, twee eigenlijk, waarvan je toch geen posters ophangt :proud:
Jammer. Zei ik toch, nooit kiest iemand Göring. Wie is jouw favoriet? Ik vind je wel een type voor Speer. Of Rommel. Grote, tragische helden, die toch niet echt helemaal fout waren.
JollyRider schreef:
14-03-2018 20:43
:proud: ik dacht, gewoon proberen of ik zelf kan verzinnen over wie dit kan gaan. Ik kom er niet uit
Hint: het is Engelse royalty.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven