Napraattopic deel 96
zaterdag 3 februari 2018 om 21:46
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 14 maart 2018 om 20:52
Nah.... ik hoop van harte dat het komt door een volledige adoratie van onze har.vrouwjagersma schreef: ↑14-03-2018 20:50Het is heel opmerkelijk en (en ik ga nu heel ver) ik vraag me af of de afkomst van desbetreffende verloofde ermee te maken heeft. Ik krijg er een beetje Sylvana-vibes van, zeg maar. Zelfde soort compleet irrationele haat terwijl iemand niet zo heel veel kwaad kan.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
woensdag 14 maart 2018 om 20:53
charlottew88 schreef: ↑14-03-2018 20:48Mij ook niet. Vroeg je bed uit is nooit leuk ik moet elke werkdag er om 06:00 uur op en dat is absoluut niet leuk.
Denk maar aan mij als je wekker afgaat. Hier nl nét zo. Óók de dagen dat ik niet werk .
anoniem_361511 wijzigde dit bericht op 14-03-2018 20:55
1.82% gewijzigd
woensdag 14 maart 2018 om 20:53
In een topic genaamd: Megan en Harry? Naja Megan en Harry dus.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
woensdag 14 maart 2018 om 20:54
Himmler en Heydrich. De snoeiharde gelegenheids-nazi-gentleman en zijn wat laffe, occulte baasvrouwjagersma schreef: ↑14-03-2018 20:51Jammer. Zei ik toch, nooit kiest iemand Göring. Wie is jouw favoriet? Ik vind je wel een type voor Speer. Of Rommel. Grote, tragische helden, die toch niet echt helemaal fout waren.
Nee, zo fout als maar kan
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)
woensdag 14 maart 2018 om 20:55
Ja, laten we daar maar vanuit gaan, die ander optie is namelijk wat mij betreft dan weer veel minder leuk om te volgen. Ik mijd actueel als de pest.vrouwjagersma schreef: ↑14-03-2018 20:53Dat zal het zijn. Dat is ook een charmant jong, al deed hij vroeger soms wat mal.
Oh ik vaak ook niet hoor!
Ohhh, dat is toch al weer maanden geleden? Nou ja, zoiets is echt te ver van mijn bed
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)
woensdag 14 maart 2018 om 20:56
HHHH gelezen? Ik heb alleen de serie gezien, maar die was fabuleus.JollyRider schreef: ↑14-03-2018 20:54Himmler en Heydrich. De snoeiharde gelegenheids-nazi-gentleman en zijn wat laffe, occulte baas
Nee, zo fout als maar kan
Nee, dat zijn duidelijk niet mijn favorieten. Himmler was compleet koekkoek en Heydrich echt een engnek.
woensdag 14 maart 2018 om 21:00
En gelukkig maarJollyRider schreef: ↑14-03-2018 20:55Ohhh, dat is toch al weer maanden geleden? Nou ja, zoiets is echt te ver van mijn bed
woensdag 14 maart 2018 om 21:01
Aaah... dat vind ik dan wel weer mooi..vrouwjagersma schreef: ↑14-03-2018 20:49Oma had ook nog twee kinderen op een wankel bruggetje over een ravijn met op de achtergrond een engel die haar vleugels beschermend uitslaat.
In mijn beleving dan.
woensdag 14 maart 2018 om 21:02
Ja jij runt een kudde dan is uitslapen er niet bij.Ana_Isabel2 schreef: ↑14-03-2018 20:53![]()
Denk maar aan mij als je wekker afgaat. Hier nl nét zo. Óók de dagen dat ik niet werk .![]()
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 14 maart 2018 om 21:02
Ze zijn al een hobby van me sinds ik op de brugklas “de SS staat” las, een vrij zakelijke en zeer systematische beschrijving van het systeem Buchenwald. Het een leidde tot het andere, en ik heb intussen aardig veel over beide mannen en hun SS gelezen en gezien. HHHH gek genoeg nog niet.vrouwjagersma schreef: ↑14-03-2018 20:56HHHH gelezen? Ik heb alleen de serie gezien, maar die was fabuleus.
Nee, dat zijn duidelijk niet mijn favorieten. Himmler was compleet koekkoek en Heydrich echt een engnek.
Het kwaad, geweld, vernietiging als uitlaatklep van burgerlijke verstikkende beschaving fascineert me. Daarom vind ik Goring ook een tikje minder boeiend: te adelijk, te vrij. En Speer en Rommel: niet kwaad genoeg.
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)
woensdag 14 maart 2018 om 21:03
Ik vond het ook mooi.Ana_Isabel2 schreef: ↑14-03-2018 21:01Aaah... dat vind ik dan wel weer mooi..
In mijn beleving dan.
woensdag 14 maart 2018 om 21:05
Nou, ik doelde meer op de dagen dat mijn kudde naar school moet. Hier zijn de oudsten zó geïnstrueerd dat ze ons niet eerder mogen roepen in het weekend( tenzij het huis affikt) tot het jongste gezinslid " mamaaaa!' roept. Dat is doorgaans pas om 9 uur. Dus we mogen niet klagen.
woensdag 14 maart 2018 om 21:07
Gelukkig dat heb je goed gedaan.Ana_Isabel2 schreef: ↑14-03-2018 21:05Nou, ik doelde meer op de dagen dat mijn kudde naar school moet. Hier zijn de oudsten zó geïnstrueerd dat ze ons niet eerder mogen roepen in het weekend( tenzij het huis affikt) tot het jongste gezinslid " mamaaaa!' roept. Dat is doorgaans pas om 9 uur. Dus we mogen niet klagen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.