Napraattopic deel 96

03-02-2018 21:46 3042 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Enn schreef:
14-03-2018 20:51
Het gaat mij niet om het geboeid zijn in die twee mensen. Ik ben eerder geboeid door hoe vreemd anderen er wel mee omgaan, vind ik echt leuk om te volgen.
Vaak weet ik niet zo goed over wie ze het hebben :$
vrouwjagersma schreef:
14-03-2018 20:50
Het is heel opmerkelijk en (en ik ga nu heel ver) ik vraag me af of de afkomst van desbetreffende verloofde ermee te maken heeft. Ik krijg er een beetje Sylvana-vibes van, zeg maar. Zelfde soort compleet irrationele haat terwijl iemand niet zo heel veel kwaad kan.
Nah.... ik hoop van harte dat het komt door een volledige adoratie van onze har.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Enn schreef:
14-03-2018 20:52
Nah.... ik hoop van harte dat het komt door een volledige adoratie van onze har.
Dat zal het zijn. Dat is ook een charmant jong, al deed hij vroeger soms wat mal.
charlottew88 schreef:
14-03-2018 20:48
Mij ook niet. Vroeg je bed uit is nooit leuk ik moet elke werkdag er om 06:00 uur op en dat is absoluut niet leuk.
:hug:
Denk maar aan mij als je wekker afgaat. Hier nl nét zo. Óók de dagen dat ik niet werk . :proud:
anoniem_361511 wijzigde dit bericht op 14-03-2018 20:55
1.82% gewijzigd
Moiren’ schreef:
In een topic genaamd: Megan en Harry? Naja Megan en Harry dus.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
vrouwjagersma schreef:
14-03-2018 20:51
Jammer. Zei ik toch, nooit kiest iemand Göring. Wie is jouw favoriet? Ik vind je wel een type voor Speer. Of Rommel. Grote, tragische helden, die toch niet echt helemaal fout waren.
Himmler en Heydrich. De snoeiharde gelegenheids-nazi-gentleman en zijn wat laffe, occulte baas

Nee, zo fout als maar kan
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Moiren’ schreef:
Dát weet ik doorgaans weer wel :proud:
Enn schreef:
14-03-2018 20:53
In een topic genaamd: Megan en Harry? Naja Megan en Harry dus.
Ja, die wel (nadat ik haar gegoogled had :hihi: ), maar bij zwanger en dood en ander drama heb ik vaak geen idee.
vrouwjagersma schreef:
Dat zal het zijn. Dat is ook een charmant jong, al deed hij vroeger soms wat mal.
Ja, laten we daar maar vanuit gaan, die ander optie is namelijk wat mij betreft dan weer veel minder leuk om te volgen. Ik mijd actueel als de pest.
Moiren’ schreef:
14-03-2018 20:54
Ja, die wel (nadat ik haar gegoogled had :hihi: ), maar bij zwanger en dood en ander drama heb ik vaak geen idee.
:proud:
Oh ik vaak ook niet hoor!
Ana_Isabel2 schreef:
Hint: het is Engelse royalty.
Ohhh, dat is toch al weer maanden geleden? Nou ja, zoiets is echt te ver van mijn bed
(Dead Kennedys)
Ik vind Meghan Markle sparkle een prachtige dame. Afbeelding
JollyRider schreef:
Himmler en Heydrich. De snoeiharde gelegenheids-nazi-gentleman en zijn wat laffe, occulte baas

Nee, zo fout als maar kan
HHHH gelezen? Ik heb alleen de serie gezien, maar die was fabuleus.
Nee, dat zijn duidelijk niet mijn favorieten. Himmler was compleet koekkoek en Heydrich echt een engnek.
Ttass schreef:
14-03-2018 20:55
Ik vind Meghan Markle sparkle een prachtige dame. Afbeelding
Doe lekker in dat andere topic.
Afbeelding
Ik ben voor meer dikke prinsessen. Ik ben zelf al getrouwd, anders had ik graag het voortouw genomen.
Moiren’ schreef:
14-03-2018 20:57
Doe lekker in dat andere topic.
Bepaal ik ff zelf.
Moiren’ schreef:
"Zwanger en dood" :rofl:
JollyRider schreef:
14-03-2018 20:55
Ohhh, dat is toch al weer maanden geleden? Nou ja, zoiets is echt te ver van mijn bed
En gelukkig maar :biggrin:
vrouwjagersma schreef:
14-03-2018 20:49
Oma had ook nog twee kinderen op een wankel bruggetje over een ravijn met op de achtergrond een engel die haar vleugels beschermend uitslaat.
Aaah... dat vind ik dan wel weer mooi..
In mijn beleving dan.
Ana_Isabel2 schreef:
:hug:
Denk maar aan mij als je wekker afgaat. Hier nl nét zo. Óók de dagen dat ik niet werk . :proud:
Ja jij runt een kudde dan is uitslapen er niet bij.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrouwjagersma schreef:
14-03-2018 20:56
HHHH gelezen? Ik heb alleen de serie gezien, maar die was fabuleus.
Nee, dat zijn duidelijk niet mijn favorieten. Himmler was compleet koekkoek en Heydrich echt een engnek.
Ze zijn al een hobby van me sinds ik op de brugklas “de SS staat” las, een vrij zakelijke en zeer systematische beschrijving van het systeem Buchenwald. Het een leidde tot het andere, en ik heb intussen aardig veel over beide mannen en hun SS gelezen en gezien. HHHH gek genoeg nog niet.

Het kwaad, geweld, vernietiging als uitlaatklep van burgerlijke verstikkende beschaving fascineert me. Daarom vind ik Goring ook een tikje minder boeiend: te adelijk, te vrij. En Speer en Rommel: niet kwaad genoeg.
(Dead Kennedys)
Ana_Isabel2 schreef:
14-03-2018 21:01
Aaah... dat vind ik dan wel weer mooi..
In mijn beleving dan.
Ik vond het ook mooi.
charlottew88 schreef:
14-03-2018 21:02
Ja jij runt een kudde dan is uitslapen er niet bij.
Nou, ik doelde meer op de dagen dat mijn kudde naar school moet. Hier zijn de oudsten zó geïnstrueerd dat ze ons niet eerder mogen roepen in het weekend( tenzij het huis affikt) tot het jongste gezinslid " mamaaaa!' roept. Dat is doorgaans pas om 9 uur. Dus we mogen niet klagen.
Ana_Isabel2 schreef:
14-03-2018 21:05
Nou, ik doelde meer op de dagen dat mijn kudde naar school moet. Hier zijn de oudsten zó geïnstrueerd dat ze ons niet eerder mogen roepen in het weekend( tenzij het huis affikt) tot het jongste gezinslid " mamaaaa!' roept. Dat is doorgaans pas om 9 uur. Dus we mogen niet klagen.
Gelukkig dat heb je goed gedaan.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven