Napraattopic deel 96

03-02-2018 21:46 3042 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Lady*Voldemort schreef:
08-02-2018 19:21
Ik lees trouwens net in het Gijptopic dat het hier feest is geweest. Waarom heeft niemand mij uitgenodigd voor dat feest?
Ik was erbij. Dan weet je genoeg. Ik ben niet zo feestelijk.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Oudblond schreef:
08-02-2018 19:46
LV: Volgens mij was het een Europees voorstel en wordt er nog verder gepalaverd. Wat een geld- ten tijdverspilling. Geen hond heeft last van het afschaffen en het behouden heeft enkel nog nadelen. Maar mijn boerenverstand zal het grote plaatje niet zien waarschijnlijk want ik kan geen enkele lobby bedenken die er voordeel bij heeft.
Ik zal de enige zijn, maar ik snak echt naar de zomertijd.
Als het verzetten van de klok afgeschaft wordt laten we dan asjeblieft in de zomertijd blijven.
Of laten we stoppen met zeuren.
Dat verzetten van het uur wordt wat mij betreft enorm overdreven.

David Dunning
Solomio schreef:
08-02-2018 21:49
Als het verzetten van de klok afgeschaft wordt laten we dan asjeblieft in de zomertijd blijven.
Het gezeur erover bedoel je?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Solomio schreef:
08-02-2018 21:49
Ik stem ook voor de zomertijd!
En wie liggen er dwars, die stomme zuiderlingen met tig zonuren per dag.
Nouschi schreef:
08-02-2018 21:52
Het gezeur erover bedoel je?
Uiteraard.
Ik had geen zin om die zin te veranderen.

Mensen gaan massaal op vakantie naar andere tijdzones, met soms veel uren verschil. En dan zeuren over dat ene uurtje hier.

David Dunning
Solomio schreef:
08-02-2018 21:55
Uiteraard.

Mensen gaan massaal op vakantie naar andere tijdzones, met soms veel uren verschil. En dan zeuren over dat ene uurtje hier.
Helemaal eens!!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Solomio schreef:
08-02-2018 21:55
Uiteraard.

Ook van die tijdzones heb ik flink last, maar dan heb ik iig wel nog een leuke vakantie :P
Moiren’ schreef:
08-02-2018 21:57
Ook van die tijdzones heb ik flink last, maar dan heb ik iig wel nog een leuke vakantie :P
Dat ene uurtje hier is de enige jetlag die ik ooit krijg. Gun mij ook mijn vakantiegevoel.

David Dunning
Solomio schreef:
08-02-2018 21:58
Dat ene uurtje hier is de enige jetlag die ik ooit krijg. Gun mij ook mijn vakantiegevoel.
:rofl:
Solomio schreef:
08-02-2018 21:58
Lekker je verwarming op 27, tropische bloemenluchtverfrisser en een bandje met zeegeluiden om het echt compleet te maken.
Moiren’ schreef:
08-02-2018 21:52
Ik stem ook voor de zomertijd!
En wie liggen er dwars, die stomme zuiderlingen met tig zonuren per dag.
Gewoon de tijdzone van west naar oost maken. :idee: zeg maar van Den Haag naar Arnhem ongeveer. Onder de rivieren houden ze wintertijd, wij erboven beginnen met zomertijd :thumbsup: (en dan doen we dat het komend weekend, want dan is het saar carnaval. Hebben ze het niet door :hihi: )
anoniem_364076 wijzigde dit bericht op 08-02-2018 22:08
11.59% gewijzigd
Lavalampje* schreef:
08-02-2018 22:05
Gewoon de tijdzone van west naar oost maken. :idee: Onder de rivieren houden ze wintertijd, wij beginnen met zomertijd :thumbsup: (en dan doen we het komend weekend want dan is het saar carnaval. Hebben ze het niet door :hihi: )
Het is misschien een gek idee, maar er is onder carnavallende gewoon nog meer zuidelijk gebied.
Moiren’ schreef:
08-02-2018 22:07
Het is misschien een gek idee, maar er is onder carnavallende gewoon nog meer zuidelijk gebied.
Hoe bedoel je?
Lavalampje* schreef:
08-02-2018 22:09
Hoe bedoel je?
Er zijn nog veel meer landen dan Nederland. Die verzameling van landen noemen we Europa. En de meest zuidelijke noemen wel dan de zuidelijke gebieden of landen.
Die hossen volgende week niet straalbezopen van het slechte bier in achterlijke verkleedpakjes al soa oplopend en hossend op een paard in de gang rond.

Vind ik.
anoniem_359707 wijzigde dit bericht op 08-02-2018 22:14
3.22% gewijzigd
Lavalampje* schreef:
08-02-2018 22:09
Hoe bedoel je?
België, Frankrijk, Spanje, Portugal.
Bijvoorbeeld.

David Dunning
Ik stem ook voor zomertijd. Ik zou sowieso willen dat het in nl altijd zomer is. lente mag ook. Ik heb een hekel aan de winter de sneeuw, de snijdende kou, ruiten krabben en glibberen over de straat.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Moiren’ schreef:
08-02-2018 22:13
Er zijn nog veel meer landen dan Nederland. Die verzameling van landen noemen we Europa. En de meest zuidelijke noemen wel dan de zuidelijke gebieden of landen.
Die hossen volgende week niet straalbezopen van het slechte bier in achterlijke verkleedpakjes al soa oplopend en hossend op een paard in de gang rond.

Vind ik.

Wel eens van Lloret de Mar gehoord? ;-)

(of Salou of Cherso)
RikM schreef:
08-02-2018 22:20
Wel eens van Lloret de Mar gehoord? ;-)

(of Salou of Cherso)
Dat is vast niet het Spaanse volk.
Moiren’ schreef:
08-02-2018 22:32
Dat is vast niet het Spaanse volk.

Goed punt.
Moiren’ schreef:
08-02-2018 22:13

Vind ik.
:rofl: oja zo! Ik had even niet aan die zuiderburen gedacht :bonk: Nee die zijn het vast niet eens met een tijdlijn vanaf de streep Den haag- Arnhem :hihi:
Dubbul
Lavalampje* schreef:
08-02-2018 22:41
:rofl: oja zo! Ik had even niet aan die zuiderburen gedacht :bonk: Nee die zijn het vast niet eens met een tijdlijn vanaf de streep Den haag- Arnhem :hihi:
Dat zou ook best gek zijn, want dan moeten we de aarde kantelen.
charlottew88 schreef:
Ik stem ook voor zomertijd. Ik zou sowieso willen dat het in nl altijd zomer is. lente mag ook. Ik heb een hekel aan de winter de sneeuw, de snijdende kou, ruiten krabben en glibberen over de straat.
Dan wil ik dat het altijd kersttijd is. Als we dan toch mogen kiezen :cheer2:
Moiren’ schreef:
08-02-2018 22:43
Dat zou ook best gek zijn, want dan moeten we de aarde kantelen.
Ach, ooit was de aarde ook plat toch? :proud:
charlottew88 schreef:
Het verzetten van het uur heeft helaas geen invloed op het weer.

David Dunning

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven