Napraattopic deel 96
zaterdag 3 februari 2018 om 21:46
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 8 februari 2018 om 22:49
Jezus nee zeg!!!!!!!Lavalampje* schreef: ↑08-02-2018 22:45Dan wil ik dat het altijd kersttijd is. Als we dan toch mogen kiezen![]()
Kerst mag wat mij betreft per direct afgeschaft worden.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

donderdag 8 februari 2018 om 22:59
+100!charlottew88 schreef: ↑08-02-2018 22:20Ik stem ook voor zomertijd. Ik zou sowieso willen dat het in nl altijd zomer is. lente mag ook. Ik heb een hekel aan de winter de sneeuw, de snijdende kou, ruiten krabben en glibberen over de straat.
donderdag 8 februari 2018 om 23:00
Maar dat hebben we nu ook al.. kerstavond, eerste kerstdag, tweede kerstdag, eerste kerstkliekjesdag, tweede kerstkliekjesdag. Pre-oud&nieuw, oud&nieuw, oud&nieuwkliekjesdag. En dan de kinderen om alles op te laten ruimen...
anoniem_364076 wijzigde dit bericht op 08-02-2018 23:01
0.64% gewijzigd

donderdag 8 februari 2018 om 23:00
Jij bent Belg, ga daar maar stemmen.

donderdag 8 februari 2018 om 23:01
Al die domme dagen doe ik niet aan.Lavalampje* schreef: ↑08-02-2018 23:00Maar dat hebben we nu ook al.. kerstavond, eerste kerstdag, tweede kerstdag, eerste kerstkliekjesdag, tweede kerstkliekjesdag. Pre-oud&nieuw, oud&nieuw, oud&nieuwkliekjesdag. En dan kinderen om alles op te laten ruimen.
Gewoon een weekje kerstboom en kitsch.
donderdag 8 februari 2018 om 23:21
Het zuiden hè.

Life is short. Eat dessert first.

donderdag 8 februari 2018 om 23:38
Het kind spreekt in codetaall en bedoelt eigenlijk allerlei ziektes?
kinderen/basisschool-en-foute-woorden/l ... ges/401996
vrijdag 9 februari 2018 om 07:44
Nee was het maar zo. Dan zou de klok wat mij betreft altijd op zomertijd staan zodat het altijd zomer is.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 9 februari 2018 om 08:05
Straks zegt dat kindJE dat ze billen stom vindt. Dat zou pas erg zijn.Moiren’ schreef: ↑08-02-2018 23:38Het kind spreekt in codetaall en bedoelt eigenlijk allerlei ziektes?
David Dunning
David Dunning

vrijdag 9 februari 2018 om 11:33
kinderen/kleuterrapport-cadeautje/list_messages/402009
Ik krijg altijd zin om mijn kinderen naar een speelgoedwinkel te slepen en alles te laten uitkiezen wat ze willen door zulke topics
Mijn kinderen zijn trots op hun rapport, wat er ook in staat, dus krijgen ze iets van me. Ik vond het vroeger ook altijd super om naar mijn opa en oma te gaan met mijn rapport. Sue me, slechte moeder, zal wel vet ondankbare verwende kinderen hebben
Ik krijg altijd zin om mijn kinderen naar een speelgoedwinkel te slepen en alles te laten uitkiezen wat ze willen door zulke topics

Mijn kinderen zijn trots op hun rapport, wat er ook in staat, dus krijgen ze iets van me. Ik vond het vroeger ook altijd super om naar mijn opa en oma te gaan met mijn rapport. Sue me, slechte moeder, zal wel vet ondankbare verwende kinderen hebben

vrijdag 9 februari 2018 om 12:28
Mijn kinderen kregen geen rapport maar een verslag. Zonder cijfers of resultaten.Star² schreef: ↑09-02-2018 11:33kinderen/kleuterrapport-cadeautje/list_messages/402009
Mijn kinderen zijn trots op hun rapport, wat er ook in staat, dus krijgen ze iets van me. Ik vond het vroeger ook altijd super om naar mijn opa en oma te gaan met mijn rapport. Sue me, slechte moeder, zal wel vet ondankbare verwende kinderen hebben![]()
Ik vond het als kind echt raar om mijn rapport aan mensen te moeten laten zien.
Nou was mijn rapport 6 jaar lang exact hetzelfde, dus was weinig spectaculair.
David Dunning
David Dunning
vrijdag 9 februari 2018 om 12:56

vrijdag 9 februari 2018 om 13:26
Waarvan akte dag hoor

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.