Napraattopic deel 97

20-03-2018 23:11 3228 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Ik erger mij aan het krakerstopic op actueel. Als het blanke krakers waren geweest die de panden hadden gekraakt, dan was het vast terecht geweest vanwege woningnood oid. Maar nu het asielzoekers betreft moet er een knokploeg worden ingehuurd :facepalm:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
charlottew88 schreef:
14-04-2018 22:18
Ik erger mij aan het krakerstopic op actueel. Als het blanke krakers waren geweest die de panden hadden gekraakt, dan was het vast terecht geweest vanwege woningnood oid. Maar nu het asielzoekers betreft moet er een knokploeg worden ingehuurd :facepalm:
Ik zag wie de TO was en heb het hele topic niet eens geopend. Stomme relnicht.
yasmijn schreef:
14-04-2018 21:28
De man zit een domme film te kijken en ik ben zwaar in de mineur.
Noes, jij snapt waarom 🙄
Ik heb serieus met je te doen. Dit gun ik jullie niet!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Moiren’ schreef:
14-04-2018 21:05
Aardbeien uit de winkel zijn helemaal niet zo lekker als echt zongerijpte aardbeien.
Die van de Lidl zijn ook zongerijpt hoor.
In de Spaanse zon.
You're not the same person you were a year ago. Now you're even worse.
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar
charlottew88 schreef:
14-04-2018 22:18
Oh nee, dan was het ook vre-se-lijk geweest en hadden de knokploegen eropaf gemoeten, want krakers zijn links.

Ik weet echter vrij zeker dat als ik een topic zou openen over de vraag waarom de bevolking eigenlijk nog geen bankiers lyncht vanwege hun aandeel in economische crises, vluchtelingenstromen etc. het GROTE SCHANDE zou zijn, oproep tot geweld, reden voor permaban en noem maar op.

Daar zit de dubbele standaard in dit geval, niet bij de kleur van de krakers.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Nog altijd (op) actueel:

De Laarzen
(Klein Orkest)

Je leest het altijd in de krant
Het gaat niet goed in Nederland
Want wie bezit is de sigaar
Ze kraken al die huizen maar
Dat tuig helpt Holland in het graf
Stuur er de knokploegen op af

De burgers van 't gezond verstand
De laatste hoop voor Nederland
Geef hen de macht, marcheren maar, de laarzen staan al klaar

Die WW klopt van geen kant
Het lijkt hier wel luilekkerland
Er is verdomme werk genoeg
Maar iedereen zit in de kroeg
Zij werken niet en ik betaal
Naar een werkkamp allemaal

De burgers van 't gezond verstand
De laatste hoop voor Nederland
Geef hen de macht, marcheren maar, de laarzen staan al klaar

Maar er is maar één manier
Om het op te lossen hier
Dan gaan ze best wel aan het werk
En wordt ons vaderland weer sterk
't Is zonde dat ik 't zeg, verdomd
't Is tijd dat er weer oorlog komt
dana wijzigde dit bericht op 14-04-2018 23:37
Reden: Typo
0.58% gewijzigd
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
En voor de duidelijkheid: ik vind uiteraard niet dat er knokploegen op bankiers afgestuurd moeten worden. En ook (al helemaal) niet op krakers.
:heart: Dana.

Over 100 jaar zachtjes hummen helpt tegen bijna alles.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
feow schreef:
14-04-2018 23:22

Ja! Bij mij ook! :cheer2:

Ik had trouwens dat topic aangeklikt toen alleen de OP en de eerste reactie (van jou) er stonden. Kon 'm meteen met een gerust hart weer wegklikken. Aan die reactie valt niets toe te voegen, die zegt alles wat er in zo'n topic over te zeggen valt, bedacht ik mij tevreden.
Morgen maar eens karma-punten gaan verdienen in de supermarkt. Met zo'n beurtbalkje. :jump:
feow schreef:
14-04-2018 23:22

Of krijsen.
Ik ga trouwens naar de reünie-tour van Klein Orkest! :yes: Had eigenlijk verwacht, gezien mijn jarenlange gratis reclame via m'n onderschrift hier op het forum, dat ik een vrijkaartje en vip-behandeling zou krijgen.

Maar helaas, alles was binnen no time uitverkocht en ik heb met grote moeite kaarten voor godbetert 2019 weten te bemachtigen. o_o
Lady*Voldemort schreef:
14-04-2018 23:35
Of krijsen.
Ik ben meer van het zachtjes neuriën.

Hoewel... Heul lang geleden heb ik bij een optreden van Klein Orkest volgens mij alles uit volle borst mee staan blèren.
Nu spelen ze in schouwburgen.
Ben bang dat meekrijsen nu niet meer de bedoeling is.
En pogo'en bij het voorprogramma (of was het nou juist bij de hoofdact) ook niet.
:|
Ik denk bij de topictitel 'wat het best te geven aan een dakloze man' telkens: een dak! Maar dat zal de insteek (en teneur) van het topic wel weer niet zijn.
Ik verwacht vrijkaartjes in mijn inbox wegens direct begrip van onderschriften.

...maar ze leeeheest ze niet, ze leest ze niet. :'(
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
En bij 'Hoeveel kinder alimentatie' denk ik steeds: wie zou zich het eerst melden in dat topic. Amant of Nous?
In een schouwburg kun je ook krijsen hoor. Kan jou het schelen.

Ik zag laatst dit filmpje: https://www.youtube.com/watch?v=wBmZAg8 ... BmZAg8HxfY

Affijn, iedereen boos dat de mensen zomaar meteen gingen juichen en klappen en zo, want dat hoort toch niet bij een optreden van het Philharmonisch. Rot op zeg. De dirigent draagt een spijkerbroek en er zit een elektrische gitaar in dat orkest, dat hoort ook niet. Laat de mensen toch lekker.
Dana schreef:
14-04-2018 23:53
Ik denk bij de topictitel 'wat het best te geven aan een dakloze man' telkens: een dak! Maar dat zal de insteek (en teneur) van het topic wel weer niet zijn.
Na de eerste 'die zogenaamd dakloze man stapt natuurlijk na zijn rondje bedelen vrolijk in zijn SUV' ben ik afgehaakt.
Lady*Voldemort schreef:
14-04-2018 23:57
Na de eerste 'die zogenaamd dakloze man stapt natuurlijk na zijn rondje bedelen vrolijk in zijn SUV' ben ik afgehaakt.
Na die 100 jaar staan ze allemaal in de rij om als dakloze asielzoeker met een krantje terug te mogen keren.
feow schreef:
14-04-2018 23:55
Ik verwacht vrijkaartjes in mijn inbox wegens direct begrip van onderschriften.

...maar ze leeeheest ze niet, ze leest ze niet. :'(
B-) En zo blijf ik verbòhorgen... :loveys:
Dana schreef:
14-04-2018 23:46
Ik ga trouwens naar de reünie-tour van Klein Orkest! :yes: Had eigenlijk verwacht, gezien mijn jarenlange gratis reclame via m'n onderschrift hier op het forum, dat ik een vrijkaartje en vip-behandeling zou krijgen.

Maar helaas, alles was binnen no time uitverkocht en ik heb met grote moeite kaarten voor godbetert 2019 weten te bemachtigen. o_o
En aan het eind op zijn crematie
Waaide zijn rook zelfs nog
Met alle winden mee
S-Meds schreef:
15-04-2018 00:04
En aan het eind op zijn crematie
Waaide zijn rook zelfs nog
Met alle winden mee
En het leven interesseert het lijk geen moer.

:heart: slaap lekker en ik hoop jullie hier snel (en vaker) weer te zien.
feow schreef:
15-04-2018 00:09
En het leven interesseert het lijk geen moer.

:heart: slaap lekker en ik hoop jullie hier snel (en vaker) weer te zien.
Hoi fewo
Geweldig filmpje, LV! k Denk dat het voor het orkest juist kicken was, zo'n enthousiaste spontane reactie!
Truste! :sun:
Dana schreef:
14-04-2018 23:16
Oh nee, dan was het ook vre-se-lijk geweest en hadden de knokploegen eropaf gemoeten, want krakers zijn links.

Ik weet echter vrij zeker dat als ik een topic zou openen over de vraag waarom de bevolking eigenlijk nog geen bankiers lyncht vanwege hun aandeel in economische crises, vluchtelingenstromen etc. het GROTE SCHANDE zou zijn, oproep tot geweld, reden voor permaban en noem maar op.

Daar zit de dubbele standaard in dit geval, niet bij de kleur van de krakers.
Waar staat dat topic?
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven