Napraattopic deel 98
zaterdag 28 april 2018 om 21:50
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

woensdag 23 mei 2018 om 08:38
Lady*Voldemort schreef: ↑23-05-2018 08:30Van haar kan ik me alleen die eeuwige wasmachine herinneren.
En bij de weg: ik heb Meds gestaft. De smulsteen was wel grappig![]()

Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

woensdag 23 mei 2018 om 10:00
Ik ben gezegend (zo noem ik het maar, want anders ga ik huilen) met een heel slecht geheugen. Ik weet niet meer wanneer ik hier voor het eerst was. Rond 2005 heb ik een topic geopend weet ik nog, omdat ik daar lang heb meegeschreven. Verder herinner ik me niks meer over het uiterlijk van het forum van vroeger (zelf niet die voor het huidige uiterlijk), namen van forummers, topics enz. Ja vaag soms.
Zo gaan er wel een paar belletjes rinkelen bij jullie verhalen, maar heel zachtjes maar.
Zo gaan er wel een paar belletjes rinkelen bij jullie verhalen, maar heel zachtjes maar.

woensdag 23 mei 2018 om 10:09
Ze is weinig veranderd, aan haar instagram te zien

Ik was vroegâh actief op fok (2000-2004), daar was het ook heel anders. Veel foto topics, trolls bestonden nog niet echt en mensen gaven alles bloot (ook letterlijk) omdat er minder bewustzijn was dat alles later terug te vinden zou zijn. Nu lijkt het wel alsof er alleen nog maar irritante pubers zitten.
anoniem_356008 wijzigde dit bericht op 23-05-2018 10:14
43.60% gewijzigd

woensdag 23 mei 2018 om 10:24

woensdag 23 mei 2018 om 10:25
Nee, maar als iemand je nick aan je echte naam gekoppeld heeft is het toch wel heel fijn als je verdere schade kan voorkomen.redbulletje schreef: ↑23-05-2018 10:24Whahaha! Is dat écht? Vind dat wel top als dat zo zou zijn. Achterlijk gedoe met dat anoniem. We zitten hier tenslotte niet met onze echte naam.

woensdag 23 mei 2018 om 10:25
Echt de omgekeerde wereld. Gevolg: mensen gaan niets meer posten wat ook maar enigszins te herleiden is, gevolg: een nog dooier, saaier stommer forum.

woensdag 23 mei 2018 om 10:27
Welke schade? Er zitten hier gelukkig nog steeds mensen met 'n herkenbare langdurige nick. Het zijn elke keer die eendagsvliegen die gaan janken om op anoniem te mogen als reacties hen niet bevallen.

woensdag 23 mei 2018 om 10:32
Als ik op het loepje klik zie ik een vage "code" achtige tekst en daaronder al jouw reacties, los van elkaar. Als ik op jouw nick klik dan zie ik een lijst met topics, waaraan ik niet kan zien welke door jou zijn geopend en in welke je alleen gereageerd hebt. Kom dan ook niet gelijk bij jouw reactie als ik zo'n topic open.blijfgewoonbianca schreef: ↑23-05-2018 10:27Als je iemand lopt, en dan klikt op " alle berichten " , wat is die tekst die je dan bovenaan ziet staan ?

woensdag 23 mei 2018 om 10:36
Even denken. Bedreiging, stalking, bedreiging kinderen, collega’s die niet hoeven te weren hoe ik graag seks heb of dat ik bipolair ben.redbulletje schreef: ↑23-05-2018 10:27Welke schade? Er zitten hier gelukkig nog steeds mensen met 'n herkenbare langdurige nick. Het zijn elke keer die eendagsvliegen die gaan janken om op anoniem te mogen als reacties hen niet bevallen.
Ik zit hier onder een nick juist omdat ik niet herkenbaar wil zijn.