Napraattopic deel 98

28-04-2018 21:50 3123 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
lilalinda schreef:
23-05-2018 08:22
ik de rare dingen in de achtergrond
Vochtige toiletdoekjes op de toilettafel
Dit ja ;-D
Tjezus, wat vals
lilalinda schreef:
23-05-2018 08:22
ik de rare dingen in de achtergrond
Vochtige toiletdoekjes op de toilettafel
Dat was bij Barbie :mrgreen:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
23-05-2018 08:28
Van haar kan ik me alleen die eeuwige wasmachine herinneren.

En bij de weg: ik heb Meds gestaft. De smulsteen was wel grappig (6)
Nouschi schreef:
23-05-2018 08:28
zooo, daar was het een bende in de achtergrond, heerlijk inzoomen... :)
lilalinda schreef:
23-05-2018 08:30
Spiegel vol met vlekken zooi op de wasmachine vroeg me af hoe de rest van het huis er uit zag ..
Lady*Voldemort schreef:
Van haar kan ik me alleen die eeuwige wasmachine herinneren.

En bij de weg: ik heb Meds gestaft. De smulsteen was wel grappig (6)
:thumbsup:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
lilalinda schreef:
Haha, idd. Ik verbaasde me er elke keer weer over.
Barbie was wel leuk, ze bleef lekker stug zichzelf en kon goed tegen alle nare reacties.
Head schreef:
23-05-2018 08:43
Barbie was wel leuk, ze bleef lekker stug zichzelf en kon goed tegen alle nare reacties.
eens hoor, die zat zo goed in haar rol, dat ik me bijna niet voor kon stellen, dat ze echt was
lemoos2 schreef:
22-05-2018 22:25
Smulsteen en in foetushouding in het park grassprieten uit de grond klauwen.
Bukken en spreiden
Forummer vermist na slakkenjacht met bier
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
23-05-2018 09:32
Bukken en spreiden
Forummer vermist na slakkenjacht met bier
:rofl:
Geen bijzonderheden
Ik ben gezegend (zo noem ik het maar, want anders ga ik huilen) met een heel slecht geheugen. Ik weet niet meer wanneer ik hier voor het eerst was. Rond 2005 heb ik een topic geopend weet ik nog, omdat ik daar lang heb meegeschreven. Verder herinner ik me niks meer over het uiterlijk van het forum van vroeger (zelf niet die voor het huidige uiterlijk), namen van forummers, topics enz. Ja vaag soms.
Zo gaan er wel een paar belletjes rinkelen bij jullie verhalen, maar heel zachtjes maar.
lilalinda schreef:
23-05-2018 08:44
eens hoor, die zat zo goed in haar rol, dat ik me bijna niet voor kon stellen, dat ze echt was
Ze is weinig veranderd, aan haar instagram te zien :mrgreen:

Ik was vroegâh actief op fok (2000-2004), daar was het ook heel anders. Veel foto topics, trolls bestonden nog niet echt en mensen gaven alles bloot (ook letterlijk) omdat er minder bewustzijn was dat alles later terug te vinden zou zijn. Nu lijkt het wel alsof er alleen nog maar irritante pubers zitten.
anoniem_356008 wijzigde dit bericht op 23-05-2018 10:14
43.60% gewijzigd
Gelukkig. Viva heeft besloten dat op anoniem gaan niet meer kan, ivm de nieuwe privacywet.
Wie dat bedacht heeft...
Moiren’ schreef:
23-05-2018 10:13
Gelukkig. Viva heeft besloten dat op anoniem gaan niet meer kan, ivm de nieuwe privacywet.
Wie dat bedacht heeft...
WTF. Belachelijk.
Ik dacht dat die wet juist bedoeld was om privacy van de gebruikers juist te waarborgen. Dat modereerbeleid van Sanoma wordt echt steeds erger. :facepalm:
Moiren’ schreef:
23-05-2018 10:13
Wie dat bedacht heeft...
Whahaha! Is dat écht? Vind dat wel top als dat zo zou zijn. Achterlijk gedoe met dat anoniem. We zitten hier tenslotte niet met onze echte naam.
redbulletje schreef:
23-05-2018 10:24
Whahaha! Is dat écht? Vind dat wel top als dat zo zou zijn. Achterlijk gedoe met dat anoniem. We zitten hier tenslotte niet met onze echte naam.
Nee, maar als iemand je nick aan je echte naam gekoppeld heeft is het toch wel heel fijn als je verdere schade kan voorkomen.
Fragolisa schreef:
23-05-2018 10:18
Ik dacht dat die wet juist bedoeld was om privacy van de gebruikers juist te waarborgen. Dat modereerbeleid van Sanoma wordt echt steeds erger. :facepalm:
Echt de omgekeerde wereld. Gevolg: mensen gaan niets meer posten wat ook maar enigszins te herleiden is, gevolg: een nog dooier, saaier stommer forum.
Ik vraag me af of (en zo ja waar) je als consument terecht kunt als je het hier niet mee eens bent en alsnog alle nicks geanonimiseerd wil hebben. Daarvoor moet toch ergens een organisatie zijn ofzo? Want nu stellen ze ons voor een voldongen feit. Dat kan toch niet?
Als je iemand lopt, en dan klikt op " alle berichten " , wat is die tekst die je dan bovenaan ziet staan ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Moiren’ schreef:
23-05-2018 10:25
Nee, maar als iemand je nick aan je echte naam gekoppeld heeft is het toch wel heel fijn als je verdere schade kan voorkomen.
Welke schade? Er zitten hier gelukkig nog steeds mensen met 'n herkenbare langdurige nick. Het zijn elke keer die eendagsvliegen die gaan janken om op anoniem te mogen als reacties hen niet bevallen.
Fragolisa schreef:
23-05-2018 10:18
Zeg dat!
blijfgewoonbianca schreef:
23-05-2018 10:27
Als je iemand lopt, en dan klikt op " alle berichten " , wat is die tekst die je dan bovenaan ziet staan ?
Als ik op het loepje klik zie ik een vage "code" achtige tekst en daaronder al jouw reacties, los van elkaar. Als ik op jouw nick klik dan zie ik een lijst met topics, waaraan ik niet kan zien welke door jou zijn geopend en in welke je alleen gereageerd hebt. Kom dan ook niet gelijk bij jouw reactie als ik zo'n topic open.
redbulletje schreef:
23-05-2018 10:27
Welke schade? Er zitten hier gelukkig nog steeds mensen met 'n herkenbare langdurige nick. Het zijn elke keer die eendagsvliegen die gaan janken om op anoniem te mogen als reacties hen niet bevallen.
Even denken. Bedreiging, stalking, bedreiging kinderen, collega’s die niet hoeven te weren hoe ik graag seks heb of dat ik bipolair ben.
Ik zit hier onder een nick juist omdat ik niet herkenbaar wil zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven