Napraattopic deel 98
zaterdag 28 april 2018 om 21:50
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 23 mei 2018 om 10:36
Als ik op " alle reacties " klik ( de optie die je kunt kiezen na dat je geloept hebt ) dan krijg ik dus ook een code achtig iets te zien met de woorden " integer " en " string " .Head schreef: ↑23-05-2018 10:32Als ik op het loepje klik zie ik een vage "code" achtige tekst en daaronder al jouw reacties, los van elkaar. Als ik op jouw nick klik dan zie ik een lijst met topics, waaraan ik niet kan zien welke door jou zijn geopend en in welke je alleen gereageerd hebt. Kom dan ook niet gelijk bij jouw reactie als ik zo'n topic open.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

woensdag 23 mei 2018 om 10:39
Ja iedereen. Nog steeds niet duidelijk wat dat is.blijfgewoonbianca schreef: ↑23-05-2018 10:36Als ik op " alle reacties " klik ( de optie die je kunt kiezen na dat je geloept hebt ) dan krijg ik dus ook een code achtig iets te zien met de woorden " integer " en " string " .

woensdag 23 mei 2018 om 10:39
Ja dat dus.blijfgewoonbianca schreef: ↑23-05-2018 10:36Als ik op " alle reacties " klik ( de optie die je kunt kiezen na dat je geloept hebt ) dan krijg ik dus ook een code achtig iets te zien met de woorden " integer " en " string " .

woensdag 23 mei 2018 om 10:40
Ik wacht tot iemand op de proppen komt met 'ik heb niets te verbergen'

woensdag 23 mei 2018 om 10:54

woensdag 23 mei 2018 om 10:56

woensdag 23 mei 2018 om 11:01
En dan wordt het forum dus alleen maar koetjes en kalfjes geneuzel. Geen topics meer over echte problemen, want als je herkend wordt moet je er maar mee leren leven?

woensdag 23 mei 2018 om 11:15
Volgens de oude manier. Dus nog steeds te loepen. Het is dus kiezen:
1. Je blijft gewoon herkenbaar aan je berichten, alleen heet je nu anoniem745894257
2. Je naam blijft hetzelfde en je bent te vinden via Google, maar niet via de loepfunctie.

woensdag 23 mei 2018 om 11:16
woensdag 23 mei 2018 om 11:17

woensdag 23 mei 2018 om 11:20
Of achteraf de herkenbare details eruit halen. Dat verhoogt de leesbaarheid niet, maar wie leest er nog topics van een jaar oud ?
Ik heb zojuist wat zinnen gewist uit oude topics, en een paar posts van mezelf in een gesloten topic gestaft met de vraag om het te verwijderen.
Op geneuzel over alleen maar 'gezellige' zaken of huishoudelijke problemen zit ik ook niet te wachten, hoor.
zazamaenade wijzigde dit bericht op 23-05-2018 11:22
3.45% gewijzigd
nounou

blijfgewoonbianca schreef: ↑23-05-2018 10:36Als ik op " alle reacties " klik ( de optie die je kunt kiezen na dat je geloept hebt ) dan krijg ik dus ook een code achtig iets te zien met de woorden " integer " en " string " .
Dat is een melding die alleen de programmeur hoort te zien. Het is niet schokkends, betekent dat er ergens een klein programmeerfoutje zit.
Die meldingen hoor je uit te zetten als een website live gaat, maar blijkbaar zijn ze dat vergeten.

Ja, en als je je blootfoto niet op internet wil, had je hem maar niet moeten maken.

Is ook niet zo erg toch?

Gewoon de boel verdraaien, net zoals je nu ook doet.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

woensdag 23 mei 2018 om 11:21
zazamaenade schreef: ↑23-05-2018 11:20Of achteraf de herkenbare details eruit halen. Wie leest er nog topics van een jaar oud ?
Ik kan wel iemand noemen hoor.
woensdag 23 mei 2018 om 11:22
Heb ik een tijd geleden ook gedaan in een paar topics. Waren wel heel oude topics maar ik wilde het toch niet openbaar hebben naderhand.zazamaenade schreef: ↑23-05-2018 11:20Of achteraf de herkenbare details eruit halen. Wie leest er nog topics van een jaar oud ?
Ik heb zojuist wat zinnen gewist uit oude topics, en een paar posts van mezelf in een gesloten topic gestaft met de vraag om het te verwijderen.
Op geneuzel over alleen maar 'gezellige' zaken of huishoudelijke problemen zit ik ook niet te wachten, hoor.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

woensdag 23 mei 2018 om 11:22
Ben ik het eigenlijk ook wel mee eens. Zoals het hier ging, dat je maar te pas en te onpas je forumnaam kon verwijderen en overnieuw kon beginnen, heb ik nog op geen enkel ander forum gezien. Dat is absoluut niet gebruikelijk. Forumnamen zijn toch al anoniem?