Napraattopic deel 98

28-04-2018 21:50 3123 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Head schreef:
23-05-2018 10:32
Als ik op het loepje klik zie ik een vage "code" achtige tekst en daaronder al jouw reacties, los van elkaar. Als ik op jouw nick klik dan zie ik een lijst met topics, waaraan ik niet kan zien welke door jou zijn geopend en in welke je alleen gereageerd hebt. Kom dan ook niet gelijk bij jouw reactie als ik zo'n topic open.
Als ik op " alle reacties " klik ( de optie die je kunt kiezen na dat je geloept hebt ) dan krijg ik dus ook een code achtig iets te zien met de woorden " integer " en " string " .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
blijfgewoonbianca schreef:
23-05-2018 10:36
Als ik op " alle reacties " klik ( de optie die je kunt kiezen na dat je geloept hebt ) dan krijg ik dus ook een code achtig iets te zien met de woorden " integer " en " string " .
Ja iedereen. Nog steeds niet duidelijk wat dat is.
Ja dat dus.
Moiren’ schreef:
Even denken. Bedreiging, stalking, bedreiging kinderen, collega’s die niet hoeven te weren hoe ik graag seks heb of dat ik bipolair ben.
Ik zit hier onder een nick juist omdat ik niet herkenbaar wil zijn.

Ik wacht tot iemand op de proppen komt met 'ik heb niets te verbergen' :proud:
MarindaH schreef:
23-05-2018 10:40
Ik wacht tot iemand op de proppen komt met 'ik heb niets te verbergen' :proud:
Mooi.
Ik wel en dat wil ik ook graag zo houden.
Moiren’ schreef:
23-05-2018 10:49
Mooi.
Ik wel en dat wil ik ook graag zo houden.
+100
Worden de topics tenminste weer een beetje leesbaar ipv allemaal anonieme posters. Ik zit er niet mee. Wil je niet herkend worden?, geen herkenbare dingen schrijven. Het is zó simpel.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
23-05-2018 10:54
Worden de topics tenminste weer een beetje leesbaar ipv allemaal anonieme posters. Ik zit er niet mee. Wil je niet herkend worden?, geen herkenbare dingen schrijven. Het is zó simpel.
Wat maakt het nou uit of je een verzonnen naam of een verzonnen nummer leest?
Nouschi schreef:
En dan wordt het forum dus alleen maar koetjes en kalfjes geneuzel. Geen topics meer over echte problemen, want als je herkend wordt moet je er maar mee leren leven?
-
anoniem_313781 wijzigde dit bericht op 23-05-2018 11:02
0.00% gewijzigd
Fragolisa schreef:
23-05-2018 11:01
En dan wordt het forum dus alleen maar koetjes en kalfjes geneuzel. Geen topics meer over echte problemen, want als je herkend wordt moet je er maar mee leren leven?
Precies!
Fragolisa schreef:
+1
Nouschi schreef:
Dit!
Hi Head,

Je kunt tot 24 mei 00.00 uur je nicks volgens de oude manier laten verwijderen. Geef dit dan wel even aan naar de moderators toe.

Vriendelijke groet,
Community Manager Viva Forum
Head schreef:
23-05-2018 11:13
Hi Head,

Je kunt tot 24 mei 00.00 uur je nicks volgens de oude manier laten verwijderen. Geef dit dan wel even aan naar de moderators toe.

Vriendelijke groet,
Community Manager Viva Forum
Volgens de oude manier. Dus nog steeds te loepen. Het is dus kiezen:
1. Je blijft gewoon herkenbaar aan je berichten, alleen heet je nu anoniem745894257
2. Je naam blijft hetzelfde en je bent te vinden via Google, maar niet via de loepfunctie.
Fragolisa schreef:
23-05-2018 11:15
Volgens de oude manier. Dus nog steeds te loepen. Het is dus kiezen:
1. Je blijft gewoon herkenbaar aan je berichten, alleen heet je nu anoniem745894257
2. Je naam blijft hetzelfde en je bent te vinden via Google, maar niet via de loepfunctie.
Bizar.
Moiren’ schreef:
23-05-2018 10:56
Wat maakt het nou uit of je een verzonnen naam of een verzonnen nummer leest?
Tuurlijk maakt dat uit. Veel leuker om de nick te lezen toch ipv anoniem3452618-9
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
23-05-2018 11:17
Tuurlijk maakt dat uit. Veel leuker om de nick te lezen toch ipv anoniem3452618-9
That said: je zou geen nickname moeten kunnen aanmaken met het woord 'anoniem' er in, dat gebeurt op dit moment ook veel te vaak.
Nouschi schreef:

Of achteraf de herkenbare details eruit halen. Dat verhoogt de leesbaarheid niet, maar wie leest er nog topics van een jaar oud ?
Ik heb zojuist wat zinnen gewist uit oude topics, en een paar posts van mezelf in een gesloten topic gestaft met de vraag om het te verwijderen.

Op geneuzel over alleen maar 'gezellige' zaken of huishoudelijke problemen zit ik ook niet te wachten, hoor.
zazamaenade wijzigde dit bericht op 23-05-2018 11:22
3.45% gewijzigd
nounou

Dat is een melding die alleen de programmeur hoort te zien. Het is niet schokkends, betekent dat er ergens een klein programmeerfoutje zit.

Die meldingen hoor je uit te zetten als een website live gaat, maar blijkbaar zijn ze dat vergeten.
Nouschi schreef:

Ja, en als je je blootfoto niet op internet wil, had je hem maar niet moeten maken. :bonk:
Fragolisa schreef:
Is ook niet zo erg toch? ;-D
Gewoon de boel verdraaien, net zoals je nu ook doet.
zazamaenade schreef:
23-05-2018 11:20
Of achteraf de herkenbare details eruit halen. Wie leest er nog topics van een jaar oud ?

Ik kan wel iemand noemen hoor.
zazamaenade schreef:
23-05-2018 11:20
Of achteraf de herkenbare details eruit halen. Wie leest er nog topics van een jaar oud ?
Ik heb zojuist wat zinnen gewist uit oude topics, en een paar posts van mezelf in een gesloten topic gestaft met de vraag om het te verwijderen.

Op geneuzel over alleen maar 'gezellige' zaken of huishoudelijke problemen zit ik ook niet te wachten, hoor.
Heb ik een tijd geleden ook gedaan in een paar topics. Waren wel heel oude topics maar ik wilde het toch niet openbaar hebben naderhand.
Nouschi schreef:

Ben ik het eigenlijk ook wel mee eens. Zoals het hier ging, dat je maar te pas en te onpas je forumnaam kon verwijderen en overnieuw kon beginnen, heb ik nog op geen enkel ander forum gezien. Dat is absoluut niet gebruikelijk. Forumnamen zijn toch al anoniem?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven