Napraattopic deel 98

28-04-2018 21:50 3123 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
MarindaH schreef:
23-05-2018 11:20
Ja, en als je je blootfoto niet op internet wil, had je hem maar niet moeten maken. :bonk:
Uhh juist. Dat is wat ik mijn dochter meegeef in ieder geval.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
RikM schreef:
23-05-2018 11:22
Ben ik het eigenlijk ook wel mee eens. Zoals het hier ging, dat je maar te pas en te onpas je forumnaam kon verwijderen en overnieuw kon beginnen, heb ik nog op geen enkel ander forum gezien. Dat is absoluut niet gebruikelijk. Forumnamen zijn toch al anoniem?
Sinds die Angels weg zijn is dat gelazer met om de haverklap nieuwe nicks volgens mij begonnen.
RikM schreef:
Ben ik het eigenlijk ook wel mee eens. Zoals het hier ging, dat je maar te pas en te onpas je forumnaam kon verwijderen en overnieuw kon beginnen, heb ik nog op geen enkel ander forum gezien. Dat is absoluut niet gebruikelijk. Forumnamen zijn toch al anoniem?
Ja precies! En anders neem je er meerdere. 1 voor de seks, 1 voor psyche etc.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
MarindaH schreef:
23-05-2018 11:21
Ik kan wel iemand noemen hoor.
Ja, je was me voor :) (ik ben niet zo snel ;-D )
Wat ik bedoelde : je kunt details eruit halen, zodat je minder herkenbaar wordt. Echt begrijpelijker wordt zo'n topic dan niet, maar dat is niet zo erg, vind ik dan. Ik vind mijn privacy belangrijker dan de leesbaarheid van een topic van een jaar oud.
nounou
Nouschi schreef:
23-05-2018 11:26
Ja precies! En anders neem je er meerdere. 1 voor de seks, 1 voor psyche etc.
Dat mag toch niet? Of is dat wat anders dan dubbelnicken?
Nouschi schreef:
Heb ik een tijd geleden ook gedaan in een paar topics. Waren wel heel oude topics maar ik wilde het toch niet openbaar hebben naderhand.
Maar dat kan alleen wanneer je de hele tijd met één account hebt geforumd.
In oude accounts, zoals je nick met of zonder een 2 of een ster erachter kun je toch niets meer wijzigen ?
nounou
Fragolisa schreef:
23-05-2018 11:30
Je mag zoveel nicks hebben als je zelf wilt en (met toestemming) zelfs in hetzelfde topic schrijven. Je mag alleen niet met twee nicks "elkaar" bijvallen in hetzelfde topic.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Fragolisa schreef:
Jawel, mag wel, alleen niet in één topic met twee verschillende accounts schrijven.
Dat is dubbelnicken, dacht ik.
nounou
Kia•Ora schreef:
23-05-2018 11:32
Je mag zoveel nicks hebben als je zelf wilt en (met toestemming) zelfs in hetzelfde topic schrijven. Je mag alleen niet met twee nicks "elkaar" bijvallen in hetzelfde topic.
Ah, zoals het trollenleger van Dotan ;)
Oké, weer wat geleerd! :)
anoniem_356008 wijzigde dit bericht op 23-05-2018 11:37
0.32% gewijzigd
Fragolisa schreef:

Dubbelnicken is als je in hetzelfde topic onder verschillende namen gaat reageren. Dan zit je boel te neppen en dat mag dus niet.

Het hebben van verschillende forumaccounts is in principe wel toegestaan.
Nouschi schreef:
23-05-2018 11:17
Tuurlijk maakt dat uit. Veel leuker om de nick te lezen toch ipv anoniem3452618-9
Het is wel leuk als we allemaal alleen nog schrijven ver de Chinees, bier en spelfouten?

Juist dat mensen iets persoonlijks durven te schrijven maakt het forum leuk. En ja, soms is die escapeknop fijn. Daarbij hebben de notoire wisselaars al een nickwisselverbod.
Moiren’ schreef:
23-05-2018 11:38
Het is wel leuk als we allemaal alleen nog schrijven ver de Chinees, bier en spelfouten?

Juist dat mensen iets persoonlijks durven te schrijven maakt het forum leuk. En ja, soms is die escapeknop fijn. Daarbij hebben de notoire wisselaars al een nickwisselverbod.
Wat ? Vertel eens (O)
nounou
zazamaenade schreef:
23-05-2018 11:41
Wat ? Vertel eens (O)
Er zijn een aantal forummers met afspraken zoals dat als ze zich laten anonimiseren ze geen nieuwe Nick meer mogen aanmaken.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
zazamaenade schreef:
23-05-2018 11:41
Wat ? Vertel eens (O)
Precies wat er staat. Lijkt me vrij makkelijk te lezen.
Moiren’ schreef:
Daarbij hebben de notoire wisselaars al een nickwisselverbod.
Als je via 'n proxy forumt kun je volgens mij zoveel nicks aan maken als je wil of terugkomen onder een ban.
Kia•Ora schreef:
23-05-2018 11:46
Er zijn een aantal forummers met afspraken zoals dat als ze zich laten anonimiseren ze geen nieuwe Nick meer mogen aanmaken.
En daar luisteren ze braaf naar?
Moiren’ schreef:

Dit precies. Ik ben hier echt geholpen met hele persoonlijke zaken en heb veel aan het forum gehad. Erg fijn. En denk maar eens aan topics zoals dat van Lama. In het vervolg, als ik zo herkenbaar blijf met telkens die nick, dan ga ik echt veel minder van mezelf laten zien. Dan wordt er alleen nog over koetjes en kalfjes gekletst, komt er nergens meer diepgang. Leuk, een heel forum vol met andijvietopics.
redbulletje schreef:
23-05-2018 11:48
Als je via 'n proxy forumt kun je volgens mij zoveel nicks aan maken als je wil of terugkomen onder een ban.
Je mag niet via proxy forummen. En op je andere vraag, blijkbaar wel.
Head schreef:
23-05-2018 11:50
Dit precies. Ik ben hier echt geholpen met hele persoonlijke zaken en heb veel aan het forum gehad. Erg fijn. En denk maar eens aan topics zoals dat van Lama. In het vervolg, als ik zo herkenbaar blijf met telkens die nick, dan ga ik echt veel minder van mezelf laten zien. Dan wordt er alleen nog over koetjes en kalfjes gekletst, komt er nergens meer diepgang. Leuk, een heel forum vol met andijvietopics.
Gewoon elke maand een nieuwe, totaal andere, nick.
redbulletje schreef:
Proxy levert een permaban op.
Moiren’ schreef:
23-05-2018 11:58
Gewoon elke maand een nieuwe, totaal andere, nick.
Huh, dan mag ik Matth wel eens mailen, hoe je zo makkelijk mogelijk honderd proxys aanmaakt. :proud:
Head schreef:
23-05-2018 11:50
Maar daar kiest iemand dan zelf toch voor? Je bent heel erg herkenbaar natuurlijk als je zo post. Die afweging maakt iedereen voor zichzelf.
Je kunt ook zelf de boel leeg halen voordat je een nieuwe nick neemt natuurlijk.
Head schreef:
23-05-2018 12:00
Huh, dan mag ik Matth wel eens mailen, hoe je zo makkelijk mogelijk honderd proxys aanmaakt. :proud:
Niet zo moeilijk.
KyloRen schreef:
23-05-2018 12:11
Niet zo moeilijk.
Hoi Matth, ben je er weer :rofl:
redbulletje schreef:
Dat mag niet staat in de huisregels.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven