Napraattopic

15-07-2014 12:30 3054 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.

Wat mag wel:

- bans bespreken

- beleid bespreken

- trollhinten

- even stoom afblazen

Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl

Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Omdat ik de forummer zeer dankbaar ben voor het JipenJannekewilleneenplaatjeplakkenophetvivaforum doe ik ook een duit in het zakje:

Jip & Janneke waren jaren vriendje & vriendinnetje, totdat Jip iets stouts deed. Janneke kon het hem niet vergeven en verbrak de vriendschap. Jip bleef het proberen, smeekte Janneke om vergiffenis, maar ze hield voet bij stuk. "Nee Jip, je bent stout geweest!"

Jip huilde zichzelf weken in slaap, tot hij aan een gedaanteverwisseling dacht. De volgende dag stapte hij opgewekt naar de plastisch chirurg en die gaf Jip een nieuw uiterlijk.

Jip stapte met zijn nieuwe uiterlijk - en nieuwe naam: Jep - op Janneke af en ze waren binnen afzienbare tijd vriendje & vriendinnetje. Toen Jep dacht dat de buit binnen was, zei hij tegen Janneke op een avond starend naar de sterren: "Psst Janneke, ik moet je wat vertellen: ik ben eigenlijk Jip ipv Jep". En daarmee was Janneke haar vertrouwen weer beschadigd: ze kon Jip/Jep niet vertrouwen. En Jip/Jep huilde zichzelf weer in slaap met de vraag: wat had hij nou mis gedaan?

Wie de schoen past..
quote:rdvv schreef op 26 augustus 2014 @ 10:30:

[...]

Welnee, als er pagina's lang (en ook in meerdere topics) wordt gepraat over mij en gekoppeld aan kulverhalen

En o, o, o, wat vind je dát erg.

Zo erg dat je hier direct even komt laten weten wat je nieuwe nick is.

Sorry hoor, maar ze hebben een naam voor types zoals jij
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:Doreia schreef op 26 augustus 2014 @ 11:49:

[...]

Ik moest 10 pagina's terug om te ontdekken wie jij bent. En vervolgens lees ik in elke post van jou hetzelfde riedeltje. Nu weten we het wel. Jij wil echter Heel Erg Graag het Laatste Woord hebben en ook Heel Erg Graag vertellen aan iedereen hoe erg jij het vind dat er over je word gepraat. Maar deze nick kun je dus ook wel weer opdoeken nu. De volgende nick hou je voor jezelf. Iedereen die over je oude nick begint, laat je links liggen. Als mensen in real life jou erop aanspreken, kun je zeggen dat jij die nick niet bent. Maar nu ben je Vreselijk Aandacht aan het vragen.

Dat kan ze niet, want ze staat graag in het middelpunt van de belangstelling.

En als je anoniem blijft, tja, dan ben je één van de vele onzichtbaren hier he....
Valt er nog wat anders na te praten hier? Kan niks boeiends vinden vandaag :(
quote:rdvv schreef op 26 augustus 2014 @ 11:25:

[...]

Ik maak me er nou echt best heel erg druk om omdat ik ben herkend. Snap dat ik zelf dom ben geweest, maar ik wil niet vergeleken worden met mensen en verhalen waar ik niks mee te maken heb, juist omdat mijn privé eraan gekoppeld is.

En dat is het mooie, je bent helemaal niet herkend.

Je werd in de maling genomen
quote:vivamila schreef op 26 augustus 2014 @ 12:05:

Valt er nog wat anders na te praten hier? Kan niks boeiends vinden vandaag :(Echt he...
quote:vivamila schreef op 26 augustus 2014 @ 12:05:

Valt er nog wat anders na te praten hier? Kan niks boeiends vinden vandaag :(Ene Kiki is lekker bezig in het scharreltopic.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 26 augustus 2014 @ 12:10:

[...]

Ene Kiki is lekker bezig in het scharreltopic.Zijn de hormonen denk ik. Ze heeft vanmiddag ook haar 20-wekenecho.
quote:honeymoonquiz schreef op 26 augustus 2014 @ 12:11:

[...]

Zijn de hormonen denk ik. Ze heeft vanmiddag ook haar 20-wekenecho.Nee ze is altijd zo
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Manmanman, wat lullen jullie veel. ga t echt niet allemaal teruglezen, hoor. maar de to van dat scharreltopic, zou dat yas zijn?
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:Nouschi schreef op 26 augustus 2014 @ 12:14:

[...]

Nee ze is altijd zo

Helaas wel ja.

Voor sommige mensen betekent een anoniem forum dat echt alle remmen los mogen. Misschien eens een Bitch van het Jaar-verkiezing houden en dan in real life de prijsjes uitreiken. Benieuwd wie er achter de kanshebbers schuilen. Vermoed (of hoop) degelijke types die in het dagelijks leven een stuk vriendelijker en aangepaster zijn.
quote:Dana schreef op 26 augustus 2014 @ 12:21:

Manmanman, wat lullen jullie veel. ga t echt niet allemaal teruglezen, hoor. maar de to van dat scharreltopic, zou dat yas zijn?Wie weet het nieuwe alter ego van die ene forummer die we niet mogen noemen.
quote:vivamila schreef op 26 augustus 2014 @ 12:26:

[...]

Helaas wel ja.

Voor sommige mensen betekent een anoniem forum dat echt alle remmen los mogen. Misschien eens een Bitch van het Jaar-verkiezing houden en dan in real life de prijsjes uitreiken. Benieuwd wie er achter de kanshebbers schuilen. Vermoed (of hoop) degelijke types die in het dagelijks leven een stuk vriendelijker en aangepaster zijn.Getuige mijn motto gooi ik hoge ogen
quote:vivamila schreef op 26 augustus 2014 @ 12:26:

[...]

Helaas wel ja.

Voor sommige mensen betekent een anoniem forum dat echt alle remmen los mogen. Misschien eens een Bitch van het Jaar-verkiezing houden en dan in real life de prijsjes uitreiken. Benieuwd wie er achter de kanshebbers schuilen. Vermoed (of hoop) degelijke types die in het dagelijks leven een stuk vriendelijker en aangepaster zijn.Karma is a bitch, denk ik dan altijd maar.
quote:Nouschi schreef op 26 augustus 2014 @ 12:32:

[...]

Getuige mijn motto gooi ik hoge ogen Ouwe tang en graftak. Ik vind ze mooi
quote:vivamila schreef op 26 augustus 2014 @ 13:16:

[...]

Ouwe tang en graftak. Ik vind ze mooi

+1

Maar de allermooiste is toch wel zure visgleuf!!
Weer zo'n godsdienstig topic op psyche. "Nederland en de toekomst ervan."
Het is alweer weg. Dat was snel.
Scharrelkip cc is niet meer terug gekomen? dacht ik wel.
Wat een saaie bedoening op het forum vandaag
quote:Scamp schreef op 26 augustus 2014 @ 14:58:

Wat een saaie bedoening op het forum vandaag Inderdaad. Net het 'scharrel' topic gelezen, maar voor de rest is er niets interessant op dit moment.
Life is short. Eat dessert first.
quote:rochel schreef op 26 augustus 2014 @ 00:13:

keausje straks ook weer blijEcht wel!
quote:Scamp schreef op 26 augustus 2014 @ 14:58:

Wat een saaie bedoening op het forum vandaag Nah, kga maar huishouden
Je mag de mijne ook doen Isis.
quote:Scamp schreef op 26 augustus 2014 @ 15:15:

Je mag de mijne ook doen Isis.Niet overdrijven he

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven