Napraattopic

15-07-2014 12:30 3054 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.

Wat mag wel:

- bans bespreken

- beleid bespreken

- trollhinten

- even stoom afblazen

Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl

Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Wat overdreven zeg. Dan kun je de helft van de forummers hier wel een perma geven.
quote:SuzanneSuus schreef op 12 augustus 2014 @ 15:47:

[...]

Ze is boos, boos op iedereen. Die mensen zijn er. Triest en dat meen ik oprecht, als je zo in het leven staat.Boos, verdrietig, gekwetst en ga zo maar door. Ik heb ook even haar berichten onder haar andere nick gelezen en als er een opmerking komt die haar niet zint, reageert ze ook zo.
Life is short. Eat dessert first.
quote:SuzanneSuus schreef op dinsdag 12 augustus 2014 14:01 Ik lees dat iksnapernietsvan2 een permaban heeft. Nu leer ik het alfabet niet meerHelp me even, wie was dat?
quote:NummerZoveel schreef op 12 augustus 2014 @ 16:39:

[...]

Help me even, wie was dat?Met de Jochem Myer ava.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:doornroosje9 schreef op 12 augustus 2014 @ 14:07:

[...]

Huh? Waarom?

Ik ben ook benieuwd.

Hij kon wel fel zijn maar vond hem nou niet heel erg schrikken.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Lady-Voldemort schreef op 12 augustus 2014 @ 16:05:

Wat overdreven zeg. Dan kun je de helft van de forummers hier wel een perma geven.Ja, dit.
quote:Enn schreef op dinsdag 12 augustus 2014 16:40 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="NummerZoveel in "Napraattopic"" class="messagelink">NummerZoveel schreef op 12 augustus 2014 @ 16:39</a>:</b>

[...]

Help me even, wie was dat?</div></blockquote>Met de Jochem Myer ava. Nog steeds vraagtekens
Gut, ik kan zo nog een heel rijtje forummers opnoemen die (al jarenlang) van "op de man spelen" een ware sport hebben gemaakt maar toch echt nooit een ban hebben gehad. Laat staan een perma.

De Voorkeurforummers blijkbaar.
quote:NummerZoveel schreef op 12 augustus 2014 @ 16:42:

[...]

Nog steeds vraagtekens
Hij zal toch veel gestaft zijn voor 'persoonlijke aanval' dan. De HuilieRescueSquad is waarschijnlijk flink aanwezig op het forum.
quote:NummerZoveel schreef op 12 augustus 2014 @ 16:42:

[...]

Nog steeds vraagtekens Hij haalde in sneltreinvaart vaak posts weg

Zo snel dat ik vnl zijn minialfabet las
Je bent zelf een theepot
Blijkbaar heeft de HRS dan ook zo zijn of haar voorkeuren. Er moet inderdaad heel massaal fors gestafd worden wil er ingegrepen worden dan.

Ik staf niet zo vaak, maar als ik staf zie ik zelden dat er ingegrepen wordt. En ik schaar mijzelf toch niet onder de huilies.
Jeetje wat komt er na de G? Vind mensen die zelf wel weten dat ze te ver gaan en het elke keer dan snel gaan wissen een beetje sneaky, of zie ik dat verkeerd?
quote:Lughnasadh schreef op 12 augustus 2014 @ 16:56:

Blijkbaar heeft de HRS dan ook zo zijn of haar voorkeuren..

Blijkbaar. Geen idee.

En dat wil ik graag zo houden.
quote:Annapalona schreef op 12 augustus 2014 @ 16:56:

Jeetje wat komt er na de G? Vind mensen die zelf wel weten dat ze te ver gaan en het elke keer dan snel gaan wissen een beetje sneaky, of zie ik dat verkeerd?Volgens mij kan een mod. altijd zien wat er heeft gestaan.
Nerd wiste altijd alles en die schreef lang niet altijd vileine posts.

Die was geloof ik bang dat zijn praivaaaassie in het geding kwam als hij zijn warrige schrijfsels zou laten staan.

Wat wel logisch zou zijn als hij ook zo zou spreken als hij schreef.
Ik vond dat gewis van Nerd wel heel erg irritant, ook al omdat hij vooral op de Digipijler altijd wel wat zinnigs te melden had. Buiten Digi kon hij inderdaad ook erg vilein zijn als je door de vage mist heen wist te lezen, maar dat vond ik juist grappig.
Ik vond Nerd geweldig leuk om te lezen.
quote:Enn schreef op 12 augustus 2014 @ 17:00:

[...]

Volgens mij kan een mod. altijd zien wat er heeft gestaan.In dat geval is het ook nog eens volkomen nutteloos.
Jah... je kan er maar druk mee zijn.
Al vond ik Iksnapernietsvan wel eens stom, ik vind het wel jammer dat hij een ban heeft. Maar ik denk dat hij wel terug komt.
Wat is HRS?
Dat staat er toch?
Zal mij aan mijn dikke billen roesten, ik snap alleen niks van dat gewis. Moet inderdaad ergens druk mee zijn he?
Nee, anders vraag ik het niet. HRS.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven